Fastighetsbyrån Malaga

Fastighetsbyrån Malaga

• Badge2019
Llama 3495-12 04 207 Compartir

About company

Situada en el centro histórico de Málaga, nuestra oficina en la capital de la Costa del Sol tiene su área de influencia en la propia ciudad de Málaga y en los municipios vecinos de Torremolinos y Alhaurín de la Torre. Si está soñando con una nueva casa, pensando en invertir o vender una propiedad, lo guiaremos a través del...

37 omdömen om Fastighetsbyrån Malaga

Sedan starten hos Reco 2018

Carlos Salvador S
Málaga Este | Malaga

Trato exquisito por parte del agente. no tenía expectivas de la agencia pues no la conocía pero muy satisfecho. Me gustó la transparencia y documentación en cada momento del flujo.

Lars Yngve G
Malaga

Proffesionella och sakkunniga. Kan de lokala Spanska förutsättningarna och marknaden. Motsvarade absolut våra förvantninar och hade ett bemötande som var trevligt, engagerat och förtroendeingivande

Maria De Las Mercedes Jimenez C
Malaga

We've been trying to find an apartment in Malaga for almost six months now, and throughout that process we have interacted with many real estate agents of which there is no doubt that Louise is among the best. Her professionalism and knowledge were very apparent from the beginning which inspired our trust. She was also very flexible and accommodating with us which made the process so much easier and enjoyable. Everything we asked for in terms of information and documentation she immediately facilitated and, again, her professionalism...

Daron Mark S
Malaga

Our experience with Fastighetsbyrån Málaga has been fantastic. This has been been our first experience of purchasing overseas and doing business with Louise and her team has been a tremendous experience. Louise has gone above and beyond throughout the process. Her communication and responsiveness have been timely, complete and thorough. Also, as first time purchasers in Spain, Louise has given us a lot of help and referrals to help guide us through the process. She really knows her craft and is an absolute professional....

Bengt Ove G
Malaga

Bra kunnig mäklare Snabbt ordnat på plats

Birgitta S
Centro Histórico | Malaga

Louise var både tålmodig och lyhörd och enormt bra att hantera våra olika önskemål samtidigt som hon gav oss värdefull information och råd. Super bemötande och proffsigt!

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hej Birgitta, Tack så mycket för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att arbeta och hjälp er. Och jag är så glad för eran skull. Ni har verkligen fått en av stans finaste lägenheter! Ser fram emot att se er i Malaga. Mvh, Louise

Lena Elisabeth V
Malaga

Jag var med på online visning, det funkade utmärkt. Vi har fått all hjälp vi behöver. Tycker allt har funkat utmärkt.

Stort Tack för din kommentar! Vi uppskattar det verkligen. Mvh, Louise

Per Johan Erik G
Centro Histórico | Malaga

Känns tryggt med en ”svensk/spansk” mäklare som hjälper till och förklarar eftersom köpprocessen är fullständigt annorlunda i Spanien.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack Per! Det glädjer oss att du är så nöjd! :-)

Amanda S
Malaga

Mycket proffsigt och smidigt. Fina bilder och vi fick ett pris högre än förväntat. Duktig mäklare!

Antonio J
Torremolinos | Costa Del Sol

LOS TRES PREGUNTAS A SIDO EXCELENTE TODO PERFECTO MUY BIEN ESTOY CONTENTO CON EL TRATO Y LA VIVIENDAS GRACIAS

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hola Antonio, Muchas gracias por tus consideradas palabras. Ha sido un placer trabajar contigo. Te deseo todo lo mejor en tu piso nuevo. Saludos, Louise

Mark Anthony F
Centro Histórico | Malaga

Lovely experience with Louise, informative regarding the area , walking around convenience safely and convincing areas to buy in , so much I’m buying with them .

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hello Mark, Thank you for your kind words. It was an absolute pleasure to work with you, and to help you on this new exciting journey of investing in Malaga city. Wishing you all the best. Regards, Louise

Jan A
Málaga Este | Malaga

Fastighetsbyrån (Louise) Sea profesional y esté siempre disponible durante todo el proceso de compra.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hej Jan, Stort tack för dina kommentarer. Det har varit ett nöje att hjälpa och arbeta med dig. Vi ses i Malaga! Mvh, Louise

Margarita V
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Malaga
Malaga

Trato muy bueno, mi valoración es excelente. Mi vivienda es una casa grande.

Mattias L
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Malaga
Málaga Este | Malaga

Kan varmt rekommendera Sarah till alla som söker efter bostad i Malaga området. Fick mycket bra hjälp och svar på alla frågor vi hade i samband med köpet.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Stort Tack för din kommentar! Jag ser väldigt mycket fram emot att få följa ert projekt här i Malaga :) Stort lycka till!

Jeanne C
Compró su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Malaga
Malaga

Thank you Sarah for all the help with our home purchase. This felt very safe and secure. We warmly recommend you to other speculators.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Thank you very much! A pleasure working with you :) Hope to see you here again soon! <3 /Sarah

Jeanette W
Torremolinos | Costa Del Sol

Sigrid Jegleim i Malaga är helt överlägsen. Kompetent, hjälpsam och så trevlig. Köpt en lägenhet i torremolinos.

Richard N
Malaga

Mikaela är magisk. Proffsig, pålitlig, service minded och passionerad i sitt yrke! Känns tryggt att ha med Mikael i processen.

Jessica S
Centro Histórico | Malaga

Vi har använt Mikaela på Fastighetsbyrån i Malaga vid ett par olika tillfällen när vi köpt och sålt lägenhet i Malaga. Mikaela är alltid väldigt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Fastighetsbyrån hittade snabbt köpare när vi skulle sälja och löste allt väldigt smidigt.

Per-åke H
Malaga

Köp av lägenhet belägen i centrala Malaga. Vi upplevde mäklaren som vänlig och hjälpsam och att vi fick den information som vi hade förväntat oss.

Ingela T
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Sarah Severin. . Hon har varit proffsig och saklig men även bidragit med en massa extra hjälp utöver uppdraget. Så glad att vi använde en svensktalande mäklare. Allt blev så mycket enklare och tryggare.

Leni Elsa O
Centro Histórico | Malaga

Excelentes profesionales. Buen asesoramiento, resolutivos y amabilidad en el trato personal. De mi total confianza.

Helena S
Centro Histórico | Malaga

Sarah Severin är fantastisk! Snabba, proffsiga och bra affärer! Vi litar på Sarah till 100%! Hon är bäst!

Johanna Christina P
Torremolinos | Costa del Sol

Köpte lägenhet i Torremolinos och blev positivt förvånad över hur mycket hjälp vi fick. Vi blev väldigt trevligt bemötta och vi kände direkt ett starkt förtroende för mäklaren. Fick hjälp med ALLT och lite till. Rekommenderas varmt!!!!

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack Johanna! Vi är glada att ni är så nöjda med både service och bostad :-)

Jarkko-Tapani S
Centro Histórico | Malaga

En lägenhet i centrala Malaga. Mikaela Jonasson har gjort ett utmärkt arbete och varit hjälpsam under hela processen, svarar snabbt!

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack för dina fina ord Jarkko! Vi är här när du behöver nåt :)

Marco F
Malaga

Mikaela is very professional and supported me during throughout the real estate purchase process

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Thank you for your kind words Marco! I hope you are enjoying your new property :)

Hendrikus H
Centro Histórico | Malaga

Servicio muy bueno pero bastanta caro

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Gracias por dejar su opinion, es importante para nosotros.

Taufik Alehyan D
Vendió su casa con ayuda de Fastighetsbyrån Malaga
Torremolinos | Costa del Sol

Agente Comercial muy colaboradora, resolutiva, conciliadora, de fácil trato y comunicación. Saludos

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Gracias Taufik! Nos alegra que haya tenido una experiencia positiva con nuestra empresa.

Paloma T
Malaga

La experiencia ha sido formidable. La seriedad a la hora de trabajar, es impecable y el trato, cercano, agil y super agradable. Las expectativas de negocio con esta agencia son muy altas, debido a la estupenda labor que realizan las responsables de Málaga. Super contenta!!

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Muchismias gracias por sus palabras Paloma!

Anita T
Malaga

Köpte en lägenhet av Mikalea Jonasson. Hon är kunnig om Malaga och om det område där vår lägenhet ligger. Hon har kontatkter med personer som kan hjälpa oss med allt vi behöver hjälp med. Hon är verkligen jättebra!

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tusen tack för dina fina ord Anita! Vi ses framöver i Malaga :)

Erik Arne P
Malaga

jättenöjd återkoppling hela tiden även efter avslutad affär.

Lars Yngve G
Malaga

Köpte lägenhet i Malaga. Professionellt bemötande, hög servicenivå och mycket bra service i samband med avslut och övertagande

Stefan S
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Vi hade försökt sälja vår lägenhet i flera månader utan resultat. Sarah och Fastighetsbyrån gav vi till slut också uppdraget att sälja lägenheten vilket vi i efterhand skulle ha gjort från första början. Med Sarah hände det saker direkt och efter ett par veckor så hade hon sålt lägenheten. Som ni förstår så kan vi inte göra annat än att ge Sarah och Fastighetsbyrån högsta betyget.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack Stefan för det fina betyget ! Vi är så glada att ni är nöjda.

Ullis M
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Vi har fått toppenhjälp av vår mäklare före, under och efter köp. Känns tryggt att det finns någon på plats som kan hjälpa till när man själv inte bor i Spanien permanant.

Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hej Ulrika, Tack för de fina orden! Hoppas att ni trivs riktigt i er fina bostad :)

Sophie B
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Vill varmt rekommendera Fastighetsbyrån Malaga. I vår process, som blev extremt långdragen med mycket strul, var de otroligt stöttande, hjälpsamma och mycket professionell, både före och nu även efter köpet. Vi har fått massor av hjälp i form av råd, kontakter och även praktisk hjälp. Även om vi främst har haft kontakt med vår mäklare har de alla hjälp till när det behövts. Det har känts otroligt tryggt att ha dem som stöd i alla frågor vi sprungit på. Vi kan verkligen rekommendera dem om ni tittar på boende inom deras område.

Sophie B gillar detta
Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack Sophie för de fina orden ! Vi är så glada att allt nu har fixat sig och hoppas att du trivs i nya lägenheten.

Jessica S
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Trevligt bemötande, perfekt service.

Dag C
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Bästa mäklarbyrån på hela Costa del Sol. Här kan du känna dig helt trygg. Dom hjälper dig hitta exakt det du söker - och ger sig inte förrän du är helt nöjd! ☀️☀️☀️☀️☀️

Dag C gillar detta
Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Hej Dag, Tack för de fina orden :)

Paula P
Escribió sobre Fastighetsbyrån Malaga

Fastighetsbyrån Malaga skötte allt i mitt lägenhetsköp snabbt, proffsigt, tryggt och pålitligt och hjälper till i mina små problem även nu när affären har genomförts. Rekommenderar varmt!!!!

Paula P gillar detta
Svar från Fastighetsbyrån Malaga

Tack Paula för ditt fina omdöme ! Vi är glada att du trivs så bra i din lägenhet.