Stellan Schewenius

Stellan Schewenius

Stellan Schewenius är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Stellan Schewenius har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Stellan Schewenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.7. Stellan Schewenius har haft 25 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 51 Läs vad Stellan Schewenius

• köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2021-05-17
    Lätt att kommunicera med o komma i kontakt med. Trevlig, artig o kunnig !
  • sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Vejbystrand/Magnarp
    2021-05-17
    Proffsig, personlig. Gott stöd. Inte alltid tillgänglig annars full pott!
    • Haradal
    2021-04-23
    Sålt en villa på Haradal.
    Professionellt bemötande från värdering till avtalsskrivning.
    • Munka Ljungby
    2021-03-08
    Vi har sålt vår villa på Munkagårdsgatan
    Är nöjda med mäklaren 😀
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Centralt
    2020-12-17
    Bostadsrätt
    Vi fick ett trevligt och proffesionelt bemötande. Stellan är en mycket duktig mäklare.
    God Jul!
    • Skörpinge
    2020-12-17
    Sålt en villa.
    Bra bemötande.
    2020-11-09
    Vi har sålt vår bostadsrätt och är mycket nöjda med vår mäklare. Vi fick ett bättre pris än vad vi trodde att vi skulle få. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån . Mycket proffsigt arbete.
    • Villan
    2020-11-09
    Köpt bostadsrätt i Ängelholm. Tyvärr fick vi inte all information vi hade förväntat oss varken av mäklare eller senare av säljare. Mäklaren informerade t ex inte om att det finns en övernattningslägenhet. Processen vid köptillfället var snabb och vi kände att vi var till besvär när vi ställde frågor.
    Hej Bodil, Tack för ert svar. Beklagar att ni kände att ni på något vis var till besvär när ni ställde frågor. Så var det inte alls och något för mig att tänka på framöver. Gällande övernattningslägenheten så stod det i annonsen på nätet vad jag vet, ber om ursäkt om jag missat svara på det när ni ställt frågan isåfall. Önskar er all lycka till och hoppas ni kommer trivas bra. Stellan Schewenius
    • Centrum
    2020-11-09
    Stellan är kunnig, trevlig och framåt! Han har full koll på marknaden vilket känns trygg och han har erfarenhet av branschen.
    Tack Fatima för ditt fina omdöme! Stellan Schewenius
    2020-11-07
    Bostadsrätt
    Fantastiskt bra och engagerat bemötande.
    Stellan uppfyllde våran förväntan med råge.
    Bra kontakt från första mötet till avslutad affär.
    Gav oss möjligheter som vi sedan själva fick ta ställning till. Han fick os till att tänk på möjligheter vi inte tänkt på. Detta ledde till en snabb och effektiv affär . Där vi också fick mer för lägenheten än vad vi tänkt.