Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Ängelholm Stellan Schewenius
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 31 kunder tycker om Stellan Schewenius

• David L
    David L sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-02-15

3:a
    72m²
    Centralt
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet i samband med köp av en annan fastighet. Stellan Schewenius var för mig det självklara valet när det kom till att anlita en fastighetsmäklare. Han är driven, engagerad och kunnig och de förväntningar jag hade på honom levde han med råge upp till. Jag skulle varmt rekommendera Stellan vidare. Läs mer
    2019-02-19 Stellan S svarar David L
    Stort tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden!
  • Ann-Christine B sålde sin bostad med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-12-27

Vi har sålt vargen 5 i Ängelholm,
    Väldigt bra uppdateringar och bemötande
    , Stellan har verkligen överträffat vår förväntan Läs mer
  • Malin R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-01

Lätt att få tag i, kan sina saker och bra bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • David H skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-12-06

Jag fick ett mycket bra och förtroendeingivande bemötande och det resultat som uppnåddes låg också långt över det jag hade vågat hoppas på. Läs mer
  • Anne-charlotte L skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-12-06

Stellan har varit
    En BRA
    MÄKLARE😊👍 Läs mer
  • Josefine A skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-10-11

Professionellt intryck och väldigt ordentlig. Han ville att man som Lund skulle vars trygg i sitt beslut och veta all fakta innan man tog det. Man litade på honom helt enkelt. Gjorde upplevelsen av att köpa lägenhet mycket bra. Läs mer
    2017-10-11 Stellan S svarar Josefine A
    Tack Josefine för det fina omdömet. Jag är glad att du kände dig trygg och hoppas verkligen du trivs jättebra i lägenheten!
  • Ema Pasovic P skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-09-08

Skötte affären bra men vi hade önskat att få haft en tätare kontakt utan att behöva "jaga". Utöver detta är vi nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner i säljtankar.

Ema & Deni
    Ängelholm Läs mer
  • Ivan F skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-05-17

Stellan är en trevlig herre som gör ett bra jobb. Bra bemötande och inställning till både köpare och säljare. Läs mer
  • Eivor A
    Eivor A skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-05-12

Korrekt, kunnigt och hjälpsamt bemötande. Rekommenderar gärna honom till mina vänner och familj. Läs mer
  • Ilse B skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-03-27