Stellan Schewenius
Registrerad mäklare sedan 2012-09-24
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Stellan Schewenius

• Daniel R sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-06-03

3:a
    Centrum
    Stellan gjorde ett gott jobb. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Gun Ingela Yvonne J köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-01-22

2:a
    Centralt
    Köpte en bostadsrätt. Blev lite besvikna för att Stellan hade glömt att informera sin kollega om en del detaljer gällande övertaget, när han skulle vara föräldraledig. Läs mer
  • Cajsa H sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-12-16

Skälderviken
    Hängiven, engagerad och proffsig. Läs mer
  • Margot Irene D sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-09-14

Vejbystrand
    Sålt lantbruksfastighet. Enkel vänlig och kunnig.Miljön hos fastighetsbyrån på Storgatan inte det bästa. Läs mer
  • Tove C sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-05

Luntertun
    Vi har varit i kontakt med Stellan både som köpare och säljare. Stellan är otroligt empatisk och förtroendeingivande. Han håller det han lovar och ger ärliga råd. Vid en affär ger han bra råd både till köparen och säljaren, vilket gör honom trovärdig. Han är en person som är lätt att tycka om och skulle jag sälja fler objekt framöver är Stellan den första jag skulle vilja komma i kontakt med. Han är outstanding som mäklare! Läs mer
  • Jesper S sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-20

4:a
    Vejbystrand
    Stellan är verkligen en proffsig och engagerad mäklare. Från första kontakt via telefon bokade vi ett möte i vår bostad där Stellan berättade enkelt hur han hade velat förmedla vårt hem och vi föll för hans beskrivning och värdering direkt och anlitade honom utan att tveka.
    Från första möte till såld bostad en bra bit över begärt pris, Stellan skötte allt proffsigt och jag tvekar inte att rekommendera Stellan och fastighetsbyrån i Ängelholm till alla jag möter. Läs mer
  • Kristoffer B köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-10

2:a
    Centrum
    Köpt lägenhet. Bra och smidig process som köpare, både under visning, budgivning och tillträde. Läs mer
  • David L
    David L sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-02-15

3:a
    Centralt
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet i samband med köp av en annan fastighet. Stellan Schewenius var för mig det självklara valet när det kom till att anlita en fastighetsmäklare. Han är driven, engagerad och kunnig och de förväntningar jag hade på honom levde han med råge upp till. Jag skulle varmt rekommendera Stellan vidare. Läs mer
    2019-02-19 Stellan S svarar David L
    Stort tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden!
  • Ann-Christine B sålde sin bostad med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-12-27

Vi har sålt vargen 5 i Ängelholm,
    Väldigt bra uppdateringar och bemötande
    , Stellan har verkligen överträffat vår förväntan Läs mer
  • Malin R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-01

Lätt att få tag i, kan sina saker och bra bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn