Mäklare Skåne Ängelholm Fastighetsbyrån Ängelholm Stellan Schewenius
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 34 Läs vad Stellan Schewenius

• Tove C sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-05

Luntertun
    Vi har varit i kontakt med Stellan både som köpare och säljare. Stellan är otroligt empatisk och förtroendeingivande. Han håller det han lovar och ger ärliga råd. Vid en affär ger han bra råd både till köparen och säljaren, vilket gör honom trovärdig. Han är en person som är lätt att tycka om och skulle jag sälja fler objekt framöver är Stellan den första jag skulle vilja komma i kontakt med. Han är outstanding som mäklare! Läs mer
  • Jesper S sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-20

Vejbystrand
    Stellan är verkligen en proffsig och engagerad mäklare. Från första kontakt via telefon bokade vi ett möte i vår bostad där Stellan berättade enkelt hur han hade velat förmedla vårt hem och vi föll för hans beskrivning och värdering direkt och anlitade honom utan att tveka.
    Från första möte till såld bostad en bra bit över begärt pris, Stellan skötte allt proffsigt och jag tvekar inte att rekommendera Stellan och fastighetsbyrån i Ängelholm till alla jag möter. Läs mer
  • Kristoffer B köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-10

Centrum
    Köpt lägenhet. Bra och smidig process som köpare, både under visning, budgivning och tillträde. Läs mer
  • David L
    David L sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-02-15

Centralt
    Jag sålde min bostadsrättslägenhet i samband med köp av en annan fastighet. Stellan Schewenius var för mig det självklara valet när det kom till att anlita en fastighetsmäklare. Han är driven, engagerad och kunnig och de förväntningar jag hade på honom levde han med råge upp till. Jag skulle varmt rekommendera Stellan vidare. Läs mer
    2019-02-19 Stellan S svarar David L
    Stort tack för det fina omdömet! Glädjer mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden!
  • Ann-Christine B sålde sin bostad med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-12-27

Vi har sålt vargen 5 i Ängelholm,
    Väldigt bra uppdateringar och bemötande
    , Stellan har verkligen överträffat vår förväntan Läs mer
  • Malin R skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-01

Lätt att få tag i, kan sina saker och bra bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • David H skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-12-06

Jag fick ett mycket bra och förtroendeingivande bemötande och det resultat som uppnåddes låg också långt över det jag hade vågat hoppas på. Läs mer
  • Anne-charlotte L skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-12-06

Stellan har varit
    En BRA
    MÄKLARE😊👍 Läs mer
  • Josefine A skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-10-11

Professionellt intryck och väldigt ordentlig. Han ville att man som Lund skulle vars trygg i sitt beslut och veta all fakta innan man tog det. Man litade på honom helt enkelt. Gjorde upplevelsen av att köpa lägenhet mycket bra. Läs mer
    2017-10-11 Stellan S svarar Josefine A
    Tack Josefine för det fina omdömet. Jag är glad att du kände dig trygg och hoppas verkligen du trivs jättebra i lägenheten!
  • Ema Pasovic P skrev om Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2017-09-08

Skötte affären bra men vi hade önskat att få haft en tätare kontakt utan att behöva "jaga". Utöver detta är vi nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner i säljtankar.

Ema & Deni
    Ängelholm Läs mer