Läs vad 47 Läs vad Stellan Schewenius

• 2020-12-17
    Bostadsrätt
    Vi fick ett trevligt och proffesionelt bemötande. Stellan är en mycket duktig mäklare.
    God Jul!
    Eva Carina E
    • 1:a
    • 41.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-12-17
    Sålt en villa.
    Bra bemötande.
    Oskar Henrik N
    • 155.0 m²
    • Skörpinge
    sålde sitt hus med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
  • 2020-11-09
    Vi har sålt vår bostadsrätt och är mycket nöjda med vår mäklare. Vi fick ett bättre pris än vad vi trodde att vi skulle få. Vi är mycket nöjda med fastighetsbyrån . Mycket proffsigt arbete.
    Evert S
  • 2020-11-09
    Köpt bostadsrätt i Ängelholm. Tyvärr fick vi inte all information vi hade förväntat oss varken av mäklare eller senare av säljare. Mäklaren informerade t ex inte om att det finns en övernattningslägenhet. Processen vid köptillfället var snabb och vi kände att vi var till besvär när vi ställde frågor.
    Bodil S
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Villan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej Bodil, Tack för ert svar. Beklagar att ni kände att ni på något vis var till besvär när ni ställde frågor. Så var det inte alls och något för mig att tänka på framöver. Gällande övernattningslägenheten så stod det i annonsen på nätet vad jag vet, ber om ursäkt om jag missat svara på det när ni ställt frågan isåfall. Önskar er all lycka till och hoppas ni kommer trivas bra.

• 2020-11-09
    Stellan är kunnig, trevlig och framåt! Han har full koll på marknaden vilket känns trygg och han har erfarenhet av branschen.
    Fatima R
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Centrum
    Tack Fatima för ditt fina omdöme!

• 2020-11-07
    Bostadsrätt
    Fantastiskt bra och engagerat bemötande.
    Stellan uppfyllde våran förväntan med råge.
    Bra kontakt från första mötet till avslutad affär.
    Gav oss möjligheter som vi sedan själva fick ta ställning till. Han fick os till att tänk på möjligheter vi inte tänkt på. Detta ledde till en snabb och effektiv affär . Där vi också fick mer för lägenheten än vad vi tänkt.
    Charlotte L
  • 2020-10-28
    har sålt en Skånelänga.Har dålig erfarenhet av att sälja bostad men det fungerade bra allt gick i lås
    Kristina J
    • 115.0 m²
    • Bassholma
    Tack Kristina för ditt fina omdöme!

• 2020-10-05
    Köpt en liten bostadsrätt. Alldeles för mycket folk på visningen, såg inte ordentligt pga det var folk överallt. Det var inget pandemitänk över huvud taget!

Den praktiska biten med budgivning, kontrakt och information fungerade bra!
    Åsa C
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Centrum
    Hej Åsa! Tack för omdömet. Gällande visningen så var det svårhanterligt i detta fall då folk anmälda sig sent och jag inte hann planera om riktigt, något jag dragit lärdom av sedan dess och numera har ett upplägg som ser annorlunda ut. Vid nämnda visning försökte jag genom att folk fick vänta utanför innan man gick in. Men där fanns förbättringspotential. Kul att ni upplevde det övriga fungerade bra och jag hoppas ni kommer trivas fint!

• 2020-10-02
    Vi är mycket nöjda med Stellan, som vi har tidigare erfarenhet av inom familjen. Fastigheten är en 60-tals villa på bra läge i Ängelholm.
    Elly Anne-marie P
    • 96.0 m²
    • Kronotorp
  • 2020-06-03
    Stellan gjorde ett gott jobb. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och smidigt.
    Daniel R
    • Centrum
    Tack för omdömet Daniel, uppskattas!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte