Stellan Schewenius

Stellan Schewenius

Stellan Schewenius är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Stellan Schewenius har varit registrerad mäklare sedan 2012-09. Stellan Schewenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.6. Stellan Schewenius har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Stellan Schewenius

Sedan starten hos Reco 2021
Susanne C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum - Slottshöjden

Mycket trevlig, professionell, flexibel och positiv. Snabb och konkret.

Julia N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stellan Schewenius en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum

Stellan är en grym mäklare! Han är engagerad, lyhörd, kompetent, härlig och ger en mycket bra vägledning. Varma rekommendationer för Stellan!. Tack för all hjälp. :)

Anna B
Miatorp

Stellan var tillmötesgående och trevlig. Gjorde ett fantastiskt jobb

Martin B
Husensjö

Köpt lägenhet via Stellan och tyckte det var bra, smidigt och tydligt. Rekommenderas.

Carin Hildegard S
Slottshöjden

Det tog nästan ett år att sälja lgh och det var min son som mest hade kontakt med honom. Emellanåt kunde vi uppleva att ”ingenting hände”. Men när affären var i hamn jag Stellan mig det bästa råd jag kunde få!!!

Jonathan K
Husensjö

Jag kunde inte ha haft en sämre mäklare än Stellan. När jag eller köparen av lägenheten jag sålde behövde komma åt honom så svarade han inte oss, så pass illa så att försäljningen nästan inte gick igenom pg.a. något tekniskt problem. Han meddelade inte någon av oss, och efter att ha tagit ärendet i egna händer mellan mig, säljare, och Tova, köpare, så löste vi problemet själva. Flertal gånger så ignorerade han mina SMS och samtal. Han höll inte alla visningar han lovade, och han gav helt enkelt bortom all kritik dålig...

Bengt J E
Elineberg

Trevlig. Mycket påläst och gav ett gott intryck

Torbjörn L
Bårslöv

ingen kontakt med mäklaren om vi inte krävde det visningarna var utsatt på 30 min men han var ute innan tiden vid bägge visningarna vår köpare försökte nå honom då skyllde han på säljaren inte gick att nå vilket ej var sant han var ej intresserad av visning påskhelgen då han tyckte folk var trötta efter en lång helg men 3 av hans kolleger hade visningar denna helg

Camilla M
Bårslöv

Trevlig i telefon men typ omöjlig att få tag i och inte alltid han ringer tillbaka när man ringt.

Alexandra F
Eneborg

Mäklaren hade ett mycket trevligt bemötande och fanns till hands för att svara på frågor på visningen. Dock hade han kunnat vara mer påläst, så som att veta mer om tvättstuga, förråd och innergård. Kontakten efter visningen har varit ganska bra men han har ibland glömt att återkomma, tex med datum för tillträde.