Fastighetsbyrån Årjäng

Fastighetsbyrån förmedlar sedan 2002 bostadshus, fritidshus och skogsgårdar i Årjäng. Vi har bra koll på området och i kombination med vårt breda kontaktnät kan det ge dig en stor fördel i din stundande bostadsaffär, oavsett om du vill köpa eller sälja.

Tre ledord vi ständigt arbetar efter är affärsmässighet, förtroende och trygghet. Varje affär är unik och vi strävar efter personlig och direkt kontakt med våra kunder för att affären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade.

Vårt kontor hittar du i Westra Wermlands Sparbanks lokaler eftersom vi har ett starkt samarbete med dem, något som gör det enkelt för dig som kund att hitta smidiga finansieringslösningar och få råd kring ekonomin.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Årjäng!

131 omdömen om Fastighetsbyrån Årjäng

Sedan starten hos Reco 2013
    2022-12-18 Verifierad kund
    I de beste hender. Godt fornøyd
    2022-12-17 Verifierad kund
    Helena Oscarsson var den megler jeg kjøpte nåværende bolig av, og at jeg valgte nettopp det huset, grunner seg i to ting; Helena innga tillit- og prisen var den rette….i årene etter lærte jeg Helena å kjenne som et menneske med humor, varme og kunnskap om sitt fag. Når jeg da skulle selge- etter 13 år- var det det ingen tvil om hvem som skulle bistå, og jeg er meget,meget godt fornøyd!
    Helena får min varmeste anbefaling,🤗!
    • Karlanda
    2022-12-07 Verifierad kund
    Vi har hatt en flott opplevelse med en hyggelig og serviceminded megler. Alltid på plass når vi trengte noe å spørre om.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Alt stod til forventningene, megler er innsiktsfull og svarer bra på spørsml................................
    Härligt att läsa, tack
    Trevlig helg!
    2022-11-28 Verifierad kund
    Blev bemött mycket bra, förväntningar var att få ett hus sålt och det gick alldeles utmärkt.
    Tack för trevligt samarbete! Ni är så tillmötesgående o smidiga (även när mäklaren klantat till det med garageport) Fastighetsbyrån Årjäng
    • Blomskog
    2022-11-11 Verifierad kund
    Utrolig hyggelig og trivelig møte. Fikk god informasjon og det er bare positivt etter kjøpet. Vi er kjempe glade i både huset og plassen.
    Glad jag blir att läsa detta. Så kul att få träffa er o förmedla detta fina ställe till er. Trevlig helg Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-11-11 Verifierad kund
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående.
    Tack för de fina orden. Trevlig helg Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-09-27 Verifierad kund
    Positivt bemøtende- problemløsende og raskt svar på sms og mail.
    Tack för de fina orden! Väldigt trevligt att få förmedla till dig Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-08-31 Verifierad kund
    Vi er meget fornøyd med hele prosessen.
    Kan trygt anbefale Fastighetsbyrån Årjäng.
    Kul att höra! Tack. Stort lycka till med ert fina hus Fastighetsbyrån Årjäng
    • Dalen
    2022-08-24 Verifierad kund
    Det var super bra och snabbt service. Helena är jätteduktig på sitt jobb.
    Kul att läsa, gör mig glad. Lycka till Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-08-23 Verifierad kund
    Megler var god på tilbakemeldinger og informasjon ble gitt hyppig underveis.Hun var positivt innstilt under hele prosessen. Jeg som Norsk hadde liten erfaring med hus salg i Sverige og derfor liten viten om hvordan prosessen skulle foregå.
    Veldig fornøyd med Helena!
    Så glad att läsa detta. Väldigt trevligt att samarbeta med dig Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-08-20 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, en väldigt duktig mäklare.
    Tack för de orden, nu blev jag glad. Lycka till med ert hus Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-08-14 Verifierad kund
    Fick faktiskt hjälp och stöttning. Över all förväntan. Rekommenderar mäklaren varmt.
    Tack, kul att jöra! Lycka till med huset! Fastighetsbyrån Årjäng
    • Breviken
    2022-07-13 Verifierad kund
    Veldig god service og oppfølging, Helena er en megler som tar veldig godt vare på kunden, hun fremstår som oppriktig interessert .
    Jag är oppriktigt intressert och det är ju verkligen kul när kunder märker det. Stort lycka till med huset och väldigt trevligt att få förmedla till er. Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-06-19 Verifierad kund
    Helena Oscarsson Hammar håller allra högsta kvalitet i alla faser av processen.
    Tack snälla för de orden! Så kul att hjälpa er att hitta nya ägare Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bra Helena, 14 dgr se’n var det klart, vi blev nöjda😊
    Tack för de orden! Ha en fin höst! Fastighetsbyrån Årjäng
    • Karlanda
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ett gott bemötande av en kunnig mäklare och en snabb affär utan några problem.
    Så kul att höra. Väldigt trevligt att få förmedla till er Fastighetsbyrån Årjäng
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    • Prästnäset Töcksfors
    2022-05-29 Verifierad kund
    Imøtekommende bra service
    Bra tatt imot flinke
    Tack för de orden! Lycka till med köpet Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-05-20 Verifierad kund
    Ryddig bra prosess, og det unike er at megler svarer på telefon om det er lørdag, søndag eller mandag. Morgen som kveld. Det er unikt :-)
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mæklaren har vert utmerket. Bli, flink og hyggelig. Veldig profesjonell.

Vi var først hos Deres konkurerende megler på andre siden av veien. Mækleren hos Dere var vesentlig mer profesjonel. Så vi er veldig glad for at vi valgte Dere.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-04-19 Verifierad kund
    Stort tack till den underbara och erfarna mäklaren Helena för hjälpen med att köpa lägenhet på Övre Slussen 3E

Vänliga hälsningar,

Nina och Audronis
    2022-04-09 Verifierad kund
    Superhyggelig og hjelpsom megler ved salg av min fars dødsbo. Alltid raske svar på mail og telefon, og selve signeringsmøtet var veldig bra. Fikk også hjelp til å avslutte forsikring og strømavtaler. Vet ikke om dette er vanlig, men som norsk og salg av dødsbo, hvor jeg ikke kjente vanlig praksis etc, så var dette av stor hjelp for meg.
    Tack för uppdraget, och väldigt trevligt att samarbeta med dig. Blev glad när jag läste detta! Fastighetsbyrån Årjäng
  • Merethe T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-04-08 Verifierad kund
    Veldig bra. Jeg hadde ingen forventninger siden dette er mitt første kjøp. Utrolig fornøyd med alt. Megler gjorde en kjempejobb
    Jag blir så glad när jag läser detta. Stort lycka till med ditt nya boende! Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ett personligt möte med mäklaren som förmedlade mycket energi kunskap och en trygghet.
    Tack Malin. Så trevligt att jobba med dig, och stort lycka till med ditt hus Fastighetsbyrån Årjäng
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-02-22 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Vänlig, hjälpsam och mycket effektiv mäklare.
    Vill absolut rekommendera Helena på Fastighetsbyrån Årjäng.
    Mvh. Vibeke Hanshaugen Lunder
    Tackar. Väldigt trevligt att jobba mer er! Fastighetsbyrån Årjäng
    2022-02-06 Verifierad kund
    Det har fungerat bra, fick visningar på de datum vi kunde bäst. Trevlig! Lättsam!
    2022-02-04 Verifierad kund
    Helena som mäglare har alltid vært blid og imøtekommende. Svarer når vi spør om de enkleste ting og til de dummeste ting. Reglene for salg og budgivning Sverige kontra Norge er megastore, så har satt veldig stor pris på å få alt inn med teskje av Helena. 10 av 10 herfra 👍
    2021-11-30 Verifierad kund
    Min erfarenhet med den mycket kompetenta och vänliga mäklaren var utmärkt. Alla frågor besvarades, både före, under och efter turnén. Anbudsprocessen var rättvis och transparent. Handläggningen efter köpet organiserades snabbt och gick smidigt. Jag är väldigt imponerad och tacksam.
    2021-11-29 Verifierad kund
    Som alltid trevligt bemötande!

Känslan av att g öra det tillsammans!

Vi hade nog egentligen inga förväntningar, men allt blev så bra! Och det finns inget att klaga på!

Goda råd och utmärkt hjälp på alla sätt!
    2021-11-29 Verifierad kund
    Så trevligt bemötande, levde up till alla förväntningar vi kunde ha.

Kände oss sedda och hörda, känslan var att vi gjorde det tillsammans, och det var precis så vi ville ha det!

Fick alla råd och hjälp som vi bad om och behövde!
    2021-11-18 Verifierad kund
    Superproffsigt genomfört hela vägen från första kontakt till avslutad affär.
    • Blomskog
    2021-11-12 Verifierad kund
    Tilgjengelig
    God oppfølgning
    God kjennskap og kunnskap om marked og området
    Imøtekommende og hyggelig megler
    Tack för de fina orden
    Det har varit jättetrevligt o smidigt att samarbeta med er!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Flott bemötande,rutinerad mäklare🤗
    2021-10-02 Verifierad kund
    Hej, som alltid när man anlitar Helena Oskarsson Hammar så fungerar det perfekt 😀 hon är snabb att annonsera ut och bra vägledning får man på priset som sätts , och det har för min del varit kanon affärer😀 hon är duktig och genomtrevlig 👍
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mekler fulgte opp godt på visning og responderte raskt ved spørsmål og annet vi måtte lure på i etterkant.
    • Östervallskog
    2021-08-31 Verifierad kund
    Helena er en stødig megler som får jobben gjort. Hun kjørte også opp til huset med avtaler og nøkler selv om hun skulle på bryllup.
    2021-08-19 Verifierad kund
    Bra rätt igenom, mycket lokal kännedom & känsla för bygden!
    Tack för de orden! Trevligt att få hjälpa till att hitta ny ägare! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-07-22 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och hjälpsam. Hon förklara allt och bra service. Rekommenderas 💐
    Tack för de fina orden! Kul att få förmedla denna fina fastighet till er! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-07-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och hjälp med köpet av fastigheten.
    Tack! Grattis till en underbar fastighet! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-07-04 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt att få kontakt med mäklare samt trevlig mäklare.
    Glad jag blir att läsa detta! Stort lycka till med ert fina hus
    Trevlig sommar
    2021-06-30 Verifierad kund
    Bra, trevligt o proffesionellt bemött
    Tack för de orden o för ett trevligt samarbete
    Ha en fortsatt fin sommar
    2021-06-30 Verifierad kund
    Professionellt och fint bemötande av vår mäklare, kan varmt rekommendera Helena Oscarsson Hammar❤️⭐️
    Tack för de orden o tack för att jag fick förtroendet att hitta nya ägare! Trevlig sommar Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-06-16 Verifierad kund
    En mycket duktig mäklare är jätte nöjd med Helena.
    Tack Eva! Så glad att få höra detta
    Trevlig sommar
    • Håltebyn
    2021-06-13 Verifierad kund
    Helena was very helpful with us settling in and organizing all paperwork.
    • Tången
    2021-06-11 Verifierad kund
    Jättenöjd.
    Mäklaren gör ett superjobb, trevligt bemötande och bra stöd under processen.
    Tack Sara för att jag fick förtroendet att förmedla er gård! Ni är alltid så tillmötesgående o lätta att samarbeta med! Ses snart Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-06-10 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket trevligt och personligt bemötande!
    Mäklaren var inlyssnande, informativ och förklarande, inga frågor kändes dumma att ställa.

Överlag kändes det hela lättare och smidigare att genomföra än vad jag hade trott.
    Tack! Väldigt trevligt att få jobba med er! Trevlig sommar Fastighetsbyrån Årjäng
    • Håltebyn
    2021-06-10 Verifierad kund
    Helena var alltid glad och positiv. Hon var lätt att få kontakt med och de funderingar jag som säljare hade fick jag relevanta svar på. Affären gick snabbt och smidigt och Helena var följsam i mina önskemål.
    Om jag i framtiden ska sälja någon mer fastighet kommer jag med stort förtroende vända mig till samma mäklare.
    Tack för dessa fina ord, blir sååå glad. Det har varit jättetrevligt att samarbeta med dig
    Hoppas sommaren är bra!!
    2021-06-07 Verifierad kund
    Har anlitat en fantastisk mäklare när huset skulle säljas.
    Mäklaren var positiv och engagerade sig till 100%
    Huset blev sålt och det gjordes en enkel och snabb affär.
    Skulle inte byta mäklare om affären skulle göras om.
    Tack för de fina orden, värmde verkligen! Tack för att jag fick genomföra er affär, väldigt smidigt o bra samarbete! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-05-07 Verifierad kund
    Service utöver det vanliga, oavsett dag eller tid så har jag alltid fått svar på mina frågor.
    Tack, du gjorde min helg! Trevlig helg! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-04-09 Verifierad kund
    jag har köpt ett renoveringsobjekt.
    min mäklare har bemött oss vänligt och hjälpsamt.
    jag tycker att min mäklare har hjälpt oss med alla frågor och funderingar. det har varit väldigt smidigt att jobba med vår mäklare och vi kan varmt rekommendera vår mäklare för andra som vill köpa hus eller annat.
    en glad mäklare, det gillar vi.