Fastighetsbyrån Årjäng

Fastighetsbyrån Årjäng

Fastighetsbyrån förmedlar sedan 2002 bostadshus, fritidshus och skogsgårdar i Årjäng. Vi har bra koll på området och i kombination med vårt breda kontaktnät kan det ge dig en stor fördel i din stundande bostadsaffär, oavsett om du vill köpa eller sälja.

Tre ledord vi ständigt arbetar efter är affärsmässighet, förtroende och trygghet. Varje affär är unik och vi strävar efter personlig och direkt kontakt med våra kunder för att affären ska bli så bra som möjligt för alla inblandade.

Vårt kontor hittar du i Westra Wermlands Sparbanks lokaler eftersom vi har ett starkt samarbete med dem, något som gör det enkelt för dig som kund att hitta smidiga finansieringslösningar och få råd kring ekonomin.

Välkommen till Fastighetsbyrån i Årjäng!

Läs vad 83 kunder tycker om Fastighetsbyrån Årjäng 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-05-07
    Service utöver det vanliga, oavsett dag eller tid så har jag alltid fått svar på mina frågor.
    Tack, du gjorde min helg! Trevlig helg! Fastighetsbyrån Årjäng
    2021-04-09
    jag har köpt ett renoveringsobjekt.
    min mäklare har bemött oss vänligt och hjälpsamt.
    jag tycker att min mäklare har hjälpt oss med alla frågor och funderingar. det har varit väldigt smidigt att jobba med vår mäklare och vi kan varmt rekommendera vår mäklare för andra som vill köpa hus eller annat.
    en glad mäklare, det gillar vi.
    2021-04-07
    Har använt byrån tidigare med gott resultat och trevligt bemötande. Självklart kontaktade jag Helena O igen för ett nytt uppdrag som nu är nästan avslutat. Jag är mycket nöjd och rekommenderar gärna byrån till andra.
    • Kroken
    2021-03-29
    Toppenbra på alla sätt och vis
    2021-03-27
    Sålt fastigheten Ringvägen17. Har haft kontakt med mäklaren flera affärer under åren hon är och har bra lokalkännedom här i bygden både med folk och fastigheter
    2021-01-16
    Har sålt en Villa i Årjäng
    Kan inte med ord beskriva vilken fantastisk Mäklare som hjälpte oss att sälja
    Mäklaren såg till att vi fick det pris för Villan som vi förväntade oss
    Bra samarbete Vi gjorde det tillsammans Vi har ingenting att klaga på
    Helt Underbart Vi valde rätt Mäklare Tusen tack 🥰
    • Djuv
    2021-01-15
    Väldigt bra bemötande, fölger upp, tar kontakt, har ideer till lösningar och står till förväntningarna.
    • Djuv
    2020-12-26
    Har gjort flera affärer genom Helena
    Helena är trevlig, duktig och kunnig.
    2020-12-15
    Vi har köpt en sommarstuga. Vi har fått all hjälp som vi kan önska och lite till! Superfint bemötande och vi fick svar på allt vi frågade och visste mäklaren inte svaret så tog hon reda på det och återkom till oss.
    Vi är jättenöjda med allt!
    2020-12-11
    Jag har upplevde att mäklaren var kunnig och mån om oss som kunder. Hon gjorde verkligen det där lilla extra för att vi skulle få ett smidigt köp av våran nya sommarstuga. Toppbetyg
    2020-12-10
    Vi har sålt en bostad. Har fått ett fint och proffsigt bemötande av vår mäklare. Var också tydlig i vad vi kunde förvänta oss. Vidare ett engagemang. Sammanfattningsvis en positiv upplevelse.
    2020-12-08
    Försäljning av villa. Proffsig, hör av sig snabbt, brinner för sitt jobb.
    Jag är glad att jag fick uppdraget! Så tacksam för återkommande kunder! Kul att jobba med er Fastighetsbyrån Årjäng
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-11-29
    Sålt lägenhet. Är supernöjd! Smidig affär och alltid förstklassig service!
    Tack för de fina orden! Kul att samarbeta med dig! Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-11-12
    Veldig blid og service innstilt.
    Tack för de orden. Det går smidigt när alla är fokuserade på bra lösningar. Tack för trevligt samarbete Fastighetsbyrån Årjäng
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-10-15
    Veldig bra service og absolutt ingenting å bemerke.Takk
    2020-10-05
    Har sålt en stuga, og er veldig nöjd med våres mäklare.
    Blid, hyggelig og lett og komme i kontakt med.
    Glad att läsa detta! Tack för ett trevligt samarbete med er! Ha en fin höst Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-10-05
    Köpte en gård i Årjängs kommun där Helena var mäklare. Bra genomfört från start till slut! Mycket positiv. Rekommenderar!
    Tack för de fina orden! Så glad att få förmedla denna fina gård till er, och stort lycka till! Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-10-04
    Torp med garage, maskinhall och gäststuga, året runt boende.

Helena har helt enkelt varit fantastisk i bemötandet med oss som köpare! Hon har en otrolig förmåga att förstå exakt vad vi har letat efter och är enormt effektiv! Allt har gått så himla smidigt för oss och det är för att Helena har skött allt i bakgrunden, hon kan sin marknad enormt bra och har även kunnat vara en kontakt för banken, det har gjort att vihar känt noll stress genom detta köpet och kan VARMT rekommendera Helena och Fastighetsbyrån i Årjäng! Tack!
    Tack Sanna! Jag blir så glad över att läsa detta! Ser verkligen framemot att ses Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-10-02
    Sålt sommarstuga. Trevligt och lättsamt bemötande. Ett bra samarbete. Proffsig mot oss och köpare. Mycket nöjd med vår mäklare. Kunde bli bättre.
    Tack Elina för de fina orden! Jätte jättekul att samarbeta med er Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-10-02
    Helena är kunnig, trevlig och oerhört serviceminded, både för köpare och säljare.

Vi är oerhört nöjda och tacksamma för detta samarbete i samband med försäljning av vår fastighet.
    Tack för de fina orden o tack för ert trevliga bemötande i alla lägen! Trevlig helg Fastighetsbyrån Årjäng
    Har köpt en liten gård. Bara positivt från mäklaren 👍🏼
    Tack snälla för de orden Stort lycka till Med er fina gård Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-08-17
    Köpt bostad. Kunde inte blivit behandlad bättre.
    Tack för de orden o stort lycka till med ditt hus!! Kommer bli jättebra Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-06-24
    Snabb försäljning med jätte bra service. Engagerad mäklare
    Tack för de orden o för uppdraget! Ha en skön sommar! Fastighetsbyrån Årjäng
    • Vikebotten
    2020-06-21
    Jag har sålt ett hus på landsbygden.
    Jag har haft en trevlig och hjälpsam mäklare.
    Mina förväntningar blev uppfyllda.
    Hela förloppet har gått fint.
    Tack för de orden o tack för att du valde mig som mäklare Lycka till med nya boendet o trevlig sommar Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-06-09
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren var jätteduktig, har fixat allt snabbt och utan extra jobb 🙂 vi är jätte glad.
    Tack fina för de orden! Så kul att göra affär med er o stort lycka till! Fastighetsbyrån Årjäng
    • Västra Fågelvik
    2020-03-09
    Helena Oscarsson har vært veldig bra. Helt fantastisk stilt opp og hjelpt til med mye informasjon . En stor takk til henne.😊
    2020-03-09
    Jeg har solgt enebolig. Mitt møte med megleren , har vært riktig godt. Jeg har fått all hjelp jeg forventet , og boligen ble solgt etter kun en visning. papirarbeidet var godt organisert , og oversiktelig.

Denne megleren kan trygt anbefalles.
    2020-02-11
    God informasjon,bra prosess,fornøyd
  • köpte en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-01-24
    Mekleren er blid, oppmerksom og service-minded. Har vært tilgjengelig til seint på kvelden.
    Mekleren ordnet kjøp av fritidsbolig + seinere kjøp av nabo-eiendom.Mekleren var imøtekommende og hyggelig!
    Tack , vad glad jag blir. Väldigt trevligt att träffa er igen! Fastighetsbyrån Årjäng
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2020-01-16
    Köpte legenhet i Töcksfors. Mäklaren gjorde en fantastisk

jobb. Fikk div problemer, men mäklaren gjorde en god jobb.

Hade store forventninger og mäklaren levde opp til dem.

Vil varmt anbefale mäklaren.
    Tack fina du! Å tack för din positivitet trots ”problem” Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-12-28
    Vi har sålt en gammal gård och vi är nöjda med våran mäklare.
    2019-11-30
    Jag är mycket nöjd med hennes arbete och bemötande. Proffsigt och naturligt! God regional kännedom. Som sagt: utmärkt!
    Tack för de fina orden o tack för uppdraget Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-11-29
    2 fastigheter har sålts. Från början till slut har allt sköts korrekt och proffsigt och till vår fulla belåtenhet. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Årjäng och den fantastiska mäklaren.
    Tack för de fina orden! Värmde i kylan Så trevligt att få samarbeta med er! Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-11-28
    Har sålt en gård. Har blivit mycket väl bemött och tycker att det har gått väldigt smidigt till hittills.
    De förväntningar som fanns är uppfyllda och jag är helt nöjd med mäklarens insats.
    Tack för de orden! Mycket trevligt att samarbeta med er o förmedla er fina gård Trevlig advent! Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-11-27
    God kommunikasjon og hjelp hela tiden.
    2019-11-19
    Kjøpte stuge i Sverige. Megleren var kunnskapsrik, imøtekommende og flink til å legge til rette for både meg som kjøper, men også for selger. Alle ble fornøyde.
    Tack för de fina orden. Kul att göra affär med er! Lycka till! Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-10-17
    Trevligt och bra bemötande av mäklare.
    Tack för de orden. Stort lycka till med ditt fina hus! Fastighetsbyrån Årjäng
    • Västra Fågelvik
    2019-10-12
    Fritidshus. Kjent med norsk budgivning, så dette var annerledes, ikke optimalt. Dyktig megler, effektiv. Vi hadde ikke så mye personlig kontakt, men fikk raske og gode svar på Mail . Bra opplevelse totalt sett!
    Hej Tack för de orden o stort lycka till med ert hus! Trevligt att få träffa er! Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-10-11
    Köpt fritidshus, snabba svar och mycket bra service.
    Tack fina du för de orden! Kram Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-10-07
    Sålt fritidshus. Mycket bra bemötande, levde verkligen upp till förväntningarna.
    En mäklare att rekommendera.
    Tack för de orden. Så kul o trevligt att samarbeta med er Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-09-30
    Jeg ble møtt på en positiv måte. Hun besvarte spørsmål og var serviceinnstilt. Det eneste negative, var at hun ikke hadde satt opp en liste med hva vi som kjøpere måtte gjøre - hvilke dokumenter som skulle undertegnes, hvem vi måtte snakke med mm. Der kunne hun hatt en liste på forhånd, så hadde prosessen gått enklere.
    Tack för senast Försökte mata på med information men ska se vad vi kan förbättra Trevlig eftermiddag Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-09-25
    Sålt villa
    Positivt bemötande gick snabbt att sälja
    levde upp till förväntningarna
    Tack för de orden och tack för uppdraget Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-09-14
    Mycket bra bemötande och har fått hjälp med allt som rör kontakter med myndigheterna i samband med sammanläggning av fastigheter.
  • Kerstin Sibylla Mariann L
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-09-05
    Min mäklare har på mycket engagerat och proffsigt sätt behandlat mig som kund och med stort ansvar för att affären skulle bli så bra som möjligt. Kan på bästa sätt varmt rekommendera min mäklare .
    Tack för de orden. Med såna parter som ni blir det trevligt att jobba. Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-08-12
    Vi sålde vårt kära fritidshus som vi haft sen 69-talet. Vår mäklare var på alla sätt toppen:
    Trevlig, kunnig, personlig (förstod vår kärlek till huset), flexibel...
    Vi är mkt nöjda
    Tack snälla för de orden! Ni är trevliga att samarbeta med Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-08-05
    Jag har köpt ett äldre hus som kräver renovering. Bemötandet av mäklaren var världsklass. Förväntningarna motsvarade vad vi har förväntat.
    Samafattningsvis var vi väldigt nöjda.
    Tack för de orden! Kul att göra affär med er! Fastighetsbyrån Årjäng
  • Eva Birgitta K
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-07-11
    Helena har varit helt super!!!! Lyssnat in, varit så tillmötesgående. Stöttat i frågor vi varit osäkra på. Ömmat för byggde osv osv. En redig människa helt enkelt. Vilken tur för er att ni har henne där i Årjäng!
    Vi är tre syskon som hela tiden behövt tid för att komma överens men hon har förstått det, varit snabb när det behövs o väntat in när det behövs. Vi är så tacksamma för att det var just hon!
    Det du skriver gör mig ödmjukt tacksam! Tack för att jag fick vara delaktig i överlåtelse av ert smultronställe Fastighetsbyrån Årjäng
    • Västra Boda Sillerud
    2019-07-10
    Helena Oscarsson Hammar fick i uppdrag att sälja vår jord- och skogsfastighet i Sillerud. Hon har under hela sitt uppdrag varit oerhört skicklig, engagerad, förstående och trevlig. Vi syskon är mer än nöjda. Ger Helena de bästa rekommendationerna.
    Tack, jag blir så glad att läsa detta! Tack till er och jag är så glad att jag fick hjälpa till att hitta ny ägare till er fina gård Fastighetsbyrån Årjäng
    • Västra Boda Sillerud
    2019-07-10
    Helena Oscarsson Hammar har sålt vår jordbruks- och skogsegendom i Sillerud. En fantastisk säljare som alltid återkom med svar - omedelbart- på våra frågor. Professionell, trevligt bemötande och kunnig. Kan verkligen rekommendera Helena som mäklare
    Tack, jag tycker det har varit fantastiskt trevligt att få jobba med er o förmedla er gård! Fastighetsbyrån Årjäng
    2019-06-27
    Vi har sålt vårt fritidshus med hjälp av Fast-byrån Årjäng, det gick snabbt och blev väldigt bra. Rätt köpare hittades.