Fastighetsbyrån Barcelona

Carrer Diputació 176, 080 11 Barcelona — Visa karta

4.5 i betyg av av 2 omdömen

Välkommen till Fastighetsbyrån Barcelona!

Vi är din mäklare i Barcelona! Vi finns inte till för att vara ännu en mäklarfirma. Vi finns till för att svara på det behov som finns genom den stora efterfrågan på bostäder som uppkommit i Barcelona stad och de omkringliggande orterna Costa Brava och Costa Dorada. Vi på Fastighetsbyrån har ett team av duktiga mäklare på plats som hjälper dig på vägen mot din drömbostad eller nya investering. Många faktorer spelar in när det gäller efterfrågan av bostäder här i Katalonien och Barcelona, men en sak är säker - det är lönsamt för utlänningar att investera här. Hör av dig till någon av oss som jobbar här om du vill veta mer om hur vägen från ett begynnande intresse till slut färdig affär ser ut. Välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Fastighetsbyrån Barcelona

• OMOMENDA BCN SL

2019-10-04

OMOMENDA BCN SL skrev om Fastighetsbyrån Barcelona
    He trabado desde hace unos años cos Fastighetsbyran y ha sido muy buena experiencia. He podido vender 3 apartamentos en este periodo con ellos. Läs mer
    2019-10-04 Fastighetsbyrån Barcelona svarar OMOMENDA BCN SL
    Gracias por confiar en Fastighetsbyrån Barcelona. Es un placer siempre trabajar con vosotros. Saludos cordiales!
  • 2019-09-25

Sonata P skrev om Fastighetsbyrån Barcelona
    Great service. Very professional people. It is a pleasure to work there Läs mer
    2019-09-26 Fastighetsbyrån Barcelona svarar Sonata P
    Thank you for your comments. We are happy to help you!
    Fastighetsbyrån Barcelona gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte