Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Anders Ericson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 62 Läs vad Anders Ericson

• Pasi S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-31

Dalsjöfors
    Sålt en villa i Dalsjöfors.
    Bra bemötande och hantering av försäljningen.
    Tog hand om mig på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Gunilla W
    Gunilla W sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-30

Svaneholm
    Sålt en enplansvilla. På ett perfekt sätt fick information hur en försäljning går till. Trodde det skulle ta längre tid. Man kunde ringa till Anders fast han hade semester. Anders va trevlig tillmötesgående och allt fungerade perfekt. Läs mer
  • Tuuli G köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-13

Kinnarumma
    Jag köpte ett hus i Borås, Anders Ericson var mäklare. Han var mycket saklig och trevlig i sitt bemötande, var väl insatt i affären, hade exakt fakta om hus och om omgivning, presenterare objektet på ett mycket proffsigt sätt. Han var också flexibel, kunde ändra planeringen utan fördröjning, så att den gagnade både försäljare och köpare. En kunnig, ärlig, pålitlig, trevlig mäklare helt enkelt enl. min uppfattning. Läs mer
  • Martha K köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-22

Dammsvedjan
    Vänlig och tydlig mäklare. Inga konstigheter alls. Läs mer
  • Liisa J sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-20

Sjömarken
    Sålde en villa. Mäklaren var trevlig, hjälpsam, tillmötesgående, hänsynstagande, ja, toppen bra på alla sätt! Läs mer
  • Anette S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-23

Jag har sålt mitt hus. Anders har varit saklig, trevlig och lugn - även där vi tyckt och tänkt olika.

Jag uppfattar Anders som ärlig och kunnig. Läs mer
  • Inga-Lena J sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-11

Svaneholm
    Anders är en utmärkt mäklare passand till sitt yrke. Läs mer
  • Bengt S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-15

Erikslund
    Jag har sålt en villafastighet.
    Jag har blivit bemött på bästa sätt.
    Jag förväntade mig ett professionellt bemötande och en seriös och aktiv hantering av uppdraget och Anders uppfyllde mina förväntningar till 110 procent.
    Jag kommer att rekommendera Anders till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Claes E sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-14

Väl utfört uppdrag!
    Väl utfört uppdrag! Läs mer
  • Sören F köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-12

Funningen
    Jag fick kontakt med Anders när jag sökte efter ett litet hus i Borås med omnejd . Hela upplägget med allt från visning till att jag blev ägare till huset skötte Anders i absoluta klass helt klart . Jag har verkligen inget att anmärka på , han lyssnade på mina behov / frågor & funderingar & löste hela affären mkt bra & jag kommer att rekommendera Anders till andra helt klart . Den bästa reklamen man kan få är nöjda kunder //Sören Fransson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg