Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Anders Ericson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 46 kunder tycker om Anders Ericson

• Inge S sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Villafsg. Bra bemött, hade bra uppfattning om förutsättningarna.
    Allt sköttes professionellt. Kanske lite opersonligt, men helheten är god. Läs mer
  • Joanna O köpte sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpt vår första villa. Fick ett jättefint bemötande av Anders som hade tålamod med alla frågor vi kunde tänkas ha. Överträffat alla förväntningar jag haft på en mäklare vad gäller att gå den extra milen. Läs mer
  • Sara H köpte sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Säljer vår nuvarande lägenhet.

Upplever mäklaren som lätt att kommunicera med (även fast han pratar sjukt fort😉).
    Tillmötesgående.
    Engagerad i att försäljningen blir bra för alla parter.
    Ger inte upp trots svårsåld lägenhet utan peppar och kommer med nya förslag.
    Väldigt trevlig. Läs mer
  • Anne V sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Allt perfekt vid försäljningen av huset. Läs mer
  • Frida A
    Frida A sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Anders har både sålt hus o tomt åt mig på ett föredömligt sätt.
    Han är insatt, kunnig, trevlig och korrekt.
    Han levde upp till alla mina förväntningar, sälja till rätt pris, rätt köpare och att allt gick smidigt! Läs mer
  • Gunilla J sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt ett hus, för flytt till Höganäs.
    Har ett mycket positivt intryck av Anders.
    som har ett mycket bra bemötande och kunde svara på alla mina frågor. Rekommenderar honom till andra som tänker sälja eller köpa bostad, villa som lägenhet. Läs mer
  • Åke L sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag blev mycket bra bemött av Anders. Läs mer
  • Camilla H sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Anders var vår mäklare när vi sålde vår sommarstuga.
    Han var väldigt engagerad, återkopplade snabbt, en väldigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Petter H sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Mycket engagerad, snabb på återkopplingar, förtroendeingivande. Kort sagt en riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Ulla K köpte sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi blev mycket bra bemötta av mäklare Anders Ericson på Fastighetsbyrån i Borås vid vårt köp av en fastighet på Sjöbo i Borås. Är oerhört nöjda med Anders Ericson som vi även varit i kontakt med tidigare. Anders är mycket trevlig och förtroendeingivande mäklare min make och jag är oerhört nöjda med honom.
    MVH.
    Ulla Karlsson Boström Läs mer