Anders Ericson
Registrerad mäklare sedan 2007-02-13
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Anders Ericson

• Risto P köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-08-10

Sandared
    Köpt ett gammalt hus. Mycket bra service från mäklaren.
    Är hel nöjd !
    Högsta betyg till Anders. Läs mer
  • Maria P köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-07-15

Aplared
    Vi har köpt en sommarstuga. Bemötandet från mäklaren/mäklarfirman var mycket gott.
    Vi kände genom hela förfarandet en trygghet samt förtroende för mäklaren.
    Vi är mycket nöjda med vår kontakt. Läs mer
  • Kurt D sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-24

Brämhult
    Saklig trevlig informativ tillgänglig
    Sålt ett rafhus Läs mer
  • Nicklas P köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-06

Hulta
    Köpt hus, vi har fått det stöd man behöver som köpare och fått svar via mail även på helger. Läs mer
  • Hans O
    Hans O sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-02

Hulta
    Har nyligen sålt min enplansvilla som jag har bott i sedan 1963.
    Efter tips från en vän, som sålt sin villa med hjälp av Anders, kontaktade jag Anders. Efter ett möte bestämde jag mig för att ge försäljningsuppdraget till Anders då jag direkt kände förtroende för honom.
    Anders har hela tiden levt upp till mina förväntningar och själva genomförandet av försäljningen har skett på bästa sätt.
    Anders är trevlig, lugn och informativ.
    Själva visningen, budgivningen och informationen om hur allt fortskred gick i ett bra tempo som ledde fram till ett snabbt och bra avslut. Köparen kändes dessutom helt rätt att sälja till.
    Kan varmt rekommendera att anlita Anders vid försäljning av bostaden. Läs mer
  • Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-02

Gånghester
    Vi sålde vår villa i närheten av Borås. Redan från start gav Anders ett seriöst och kunnigt intryck. Detta var ngt som bibehölls under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
  • Annica L sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-29

Gånghester
    Vi har sålt vår villa som betytt så mycket för oss under många år. Anders har hjälpt oss med detta på ett mycket professionellt sätt och vi är supernöjda! Han har varit tydlig och ärlig och ingett förtroende när vår försäljning hamnade mitt i Coronakrisen och vi började tvivla. Anders har varit lätt att nå när frågor uppkommit och alltid lyssnat på oss. Vi är så tacksamma och kan verkligen rekommendera Anders. Läs mer
  • Azadeh S köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-29

Almenäs
    Vi köpte en stuga.
    Anders var ansvarsfull och ärlig mäklare med stort engagemang och tålamod. Läs mer
  • Caroline M köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-26

Målsryd
    Vi är mycket nöjda med allt, bra bemötande, trygg och ärlig! Läs mer
  • Kurt E sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-16

Almenäs
    sålt sommarbostad. han enbart positiva saker att säga om Anders.
    kurt engström Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås