Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Anders Ericson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 54 kunder tycker om Anders Ericson

• Claes E sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-14

6:a
    210m²
    Väl utfört uppdrag!
    Väl utfört uppdrag! Läs mer
  • Sören F köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-12

2:a
    69m²
    Funningen
    Jag fick kontakt med Anders när jag sökte efter ett litet hus i Borås med omnejd . Hela upplägget med allt från visning till att jag blev ägare till huset skötte Anders i absoluta klass helt klart . Jag har verkligen inget att anmärka på , han lyssnade på mina behov / frågor & funderingar & löste hela affären mkt bra & jag kommer att rekommendera Anders till andra helt klart . Den bästa reklamen man kan få är nöjda kunder //Sören Fransson Läs mer
  • Anneli L sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-11

4:a
    124m²
    Kinnarumma
    Anlitade Anders Ericson då jag skulle sälja mitt hus i Kinnarumma.
    Anders ingav stort förtroende, jag fick fort återkoppling vid frågor eller funderingar. Mycket proffsig och samtidigt lyhörd, fick bra uppdateringar vad som var på gång under hela processen.Kan varmt rekommendera Anders vid era framtida bostadsaffärer.
    Anneli Lennartsson en mycket nöjd kund. Läs mer
  • Anders C sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-11

7:a
    159m²
    Dammsvedjan
    Sålde hus. Anders är en engagerad mäklare som är lätt att prata med. Lätt att komma i kontakt med, tydlig och saklig. Levde upp till vår förväntningar. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
  • Åke L sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-28

3:a
    113m²
    Hässleholmen
    Sålt radhus. Snabbt & effektiv och helt enligt den gemensamma plan som sattes i initialt. Läs mer
  • Linda L sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-20

Köpt och sålt hus med Anders som mäklare. Bra, informativ och upplevs mycket kunnig. Är jättenöjd. Läs mer
  • Robert L sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-18

Köpt villa och sålt villa. Vi upplever Anders som mycket engagerad och tekniskt kunnig . Vi fick mycket stort förtroende både som säljare och köpare. Bra på att återkoppla och kunna svara på frågor . Vi rekommenderar honom alla dagar i veckan. Läs mer
  • Ulla O sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-24

Sålt villa.levde upp till alla förväntningar.det gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Inge S sålde sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-11

Villafsg. Bra bemött, hade bra uppfattning om förutsättningarna.
    Allt sköttes professionellt. Kanske lite opersonligt, men helheten är god. Läs mer
  • Joanna O köpte sin bostad med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-05

Köpt vår första villa. Fick ett jättefint bemötande av Anders som hade tålamod med alla frågor vi kunde tänkas ha. Överträffat alla förväntningar jag haft på en mäklare vad gäller att gå den extra milen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg