Anders Ericson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Anders Ericson

• Emilia B köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-05

Viskafors
    Jag har köpte en villa genom Fastighetsbyrån. Herr Anders var kompetent och hjälpsam. han svarade på alla frågor. Läs mer
  • Samir E sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-25

Hulta
    Jag har sålt mitt hus som jag hade bott i i 22 år.

Mycket trevlig och kunnig person.Trevligt bemötande.Påläst .Fick goda råd av honom.Hans stora kunnande visar han på ett vänligt och varmt sätt.Jag är super nöjd med honom på alla sätt Läs mer
  • Benny S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-31

Viskafors
    Verkligen snabb o bra försäljning, vi är väldigt nöjda med Anders. Vi kan verkligen rekommendera honom.
    Han sålde vår villa. Läs mer
  • Mari S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-29

Viskafors
    Vi har sålt en villa. Vi blev bemötta på bästa sätt av Anders och han levde verkligen upp till våra förväntningar. Han tog hand om allt på bästa sätt. Läs mer
  • Ann M sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-20

Målsryd
    Anders har hjälpt oss sälja vårt hus. Han har enkelt o bra lotsat oss igenom försäljning med bästa resultat.
    Kommer att anlita honom igen vid ev försäljning av min stuga.
    Rekommenderar honom till 100% Läs mer
  • Sten-åke S sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-20

Målsryd
    Sålt mitt hus
    Fick bra hjälp, där mäklaren var tydlig Hur allt fungerar vid en försäljning. Mina förväntningar uppfyldes. Jag kommer rekommendera Anders till bekanta som kommer sälja i framtiden Läs mer
  • Susann E sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-19

Sörmarken
    Anders är en kunnig mäklare som jag kände stort förtroende genom hela säljprocessen. Han är tillmötesgående, noggrann och alltid snabb på svar genom mejl och telefon. Läs mer
  • Ninni E köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-19

Trandared
    Vi har köpt ett radhus. Kontakten med Anders var lättsam, tillmötesgående. Upplevde att han är noggrann, gav oss bra information. Sammanfattningsvis ett bra möte. Kan rekommendera Anders till andra. Läs mer
  • Daniel M köpte sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-02

Viskafors
    Trevligt bemötande och hjälpte oss genom hela köpprocessen. Läs mer
  • Bertil A sålde sitt hus med hjälp av Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-15

Sjöbo
    Snabb och effektiv. Hela säljprocessen genomförd på 3 veckor. Det är bra.
    Vi hade lite svårt att hänga med emellanåt, men resultatet blev bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg