Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Borås

Fastighetsbyrån Borås

Allégatan 59, 503 37 Borås — Visa karta

Borås är en liten stad med mycket energi. Här finns något för alla! På bekvämt avstånd finner du all service du kan behöva i form av butiker och restauranger, samtidigt som motionsspår, fiskesjöar och vackra skogar finns alldeles runt hörnet.

Vi på Fastighetsbyrån har varit aktiva i Borås i mer än 40 år och vi har under årens lopp byggt upp både en stark lokalkännedom och stabilt kontaktnät här i området. En bostadsaffär är för många den största affär de gör i livet, och varje år hjälper vi runt 1500 kunder med allt vad det innebär.

Oavsett om du är nyfiken på värdet på din fastighet, letar efter ett fritidshus eller vill flytta i området svarar vi gärna på frågor och hjälper till. Så kom förbi kontoret eller kontakta oss med dina funderingar om bostad och boende i Borås!

Läs vad 125 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borås

• Annelie B
    Annelie B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Första delen av försäljningen var inte bra så vi drog tillbaka försäljningen på grund av att det inte kändes riktigt. En mäklare måste vara opartisk och det upplevde vi inte alls.Det fanns två budgivare. En var otänkbar att sälja till och det visste mäklare men hon gick på deras linje ändå vem bestämmer mäklaren, köparen eller säljaren. Vår åsikt är att det är vi som bestämmer vem som ska ha huset och så blir det.
  • Hedlund L
    Hedlund L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Allting bara flöt på utan några problem.
    Rekommenderar Carina och Fastighetsbyrån Borås.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket professionella. Deras agerande utifrån "Var transparent, dölj inget och presenter all information som är relevant, då känner köparna sig trygga med att ge bud" stämmer klockrent. Om alla är ärliga blir alla nöjda.
  • Huska D
    Huska D skrev om Fastighetsbyrån Borås
    de var trevliga och väldig profesionela.
  • Maximilian T
    Maximilian T skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Har inga tidigare upplevelser att jämföra med, men jag tyckte det var ett professionellt bemötande.
  • Karin H
    Karin H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Han var trygg i sin yrkesroll och det gjorde att det kändes tryggt för mig att låta honom sköta försäljningen av min lägenhet. Han uppträdde respektfullt i mitt hem och var en sympatisk person. Han var kunnig och när det var något han inte var säker på sa han det och tog råd från en mer erfaren kollega. Det kändes tryggt.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Bra, trevlig och hjälpsam.
    Lite svår att få kontakt med men hörde alltid av sig när man försökt få kontakt.
  • Hans O
    Hans O skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Allt fungerade bra inget att anmärka på.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Är väldigt nöjd med min försäljning via fastighetsbyrån. Hade Carina som mäklare och jag tycker hon är mån om att både säljare och köpare ska känna sig nöjda i en affär. Gick snabbt och smidigt och även om man jobbar utomlands, så är det inget problem.
    Kommer kontakta Carina igen nästa gång det är dags och byta boende.
  • Håkan M
    Håkan M skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Snabb och bra försäljningprocess från början till slut
  • Tommy C
    Tommy C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Det engagemang och den hjälp jag fick av min mäklare var toppen. Hon var hela tiden hjälpsam och kom med förslag om hur vi skulle gå till väga och vad som var bäst för mig utifrån hennes erfarenhet som mäklare.
    Jag kan inte annat än ge henne 5++
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Duktig mäklare och smidig affär.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Kunnig,trevlig och hjälpsam mäklare.
  • Roland A
    Roland A skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Har fått bra bemötande och service. Allt ifrån den första kontakten till hjälp med k5
  • Arash S
    Arash S skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mäklaren är kunnig i sin sak och vill få arbetet avklarat på ett smidigt sätt.
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Bra kommunikation och tog sig tid. Väldigt tillgänglig. Kommer definitivt att anlita Carina igen.
  • Anders H
    Anders H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Det är alltid enkelt snabbt å bra att göra affärer med fastighetsbyrån
  • Gabriella L
    Gabriella L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag kände mig trygg i affären. Det var mycket gott intryck jag fick. Skulle mer än gärna rekomendera er till andra. Mvh/ Gabriella Lundquist
  • Georg L
    Georg L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Proffsigt och engagerad säljare som jag upplever har en bra ballans mellan säljaren och i mitt fall köpare
  • Dimitar C
    Dimitar C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Väldigt effektiva och professionella.
  • Maria N
    Maria N skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag är väldigt nöjd. Det blev en del strul , men hon fanns med hela tiden och gjorde det bästa av alltihop.Proffsig,trevlig och lätt att ha att göra med. Kändes hela tiden hur bra som helst!
  • Peter H
    Peter H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Fantastisk bra mäklare. Uppfyllde med råge dom förväntningar vi hade på mäklare.
    Vi valde dock en specifik mäklare som vi hade förtroende för och inte företaget som sådant. Vi hade sedan tidigare dålig erfarenhet av fastighetsbyrån.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Borås. Vi har köpt 2 lägenheter genom mäklare Carina Röjland-Lindberg. Hon har varit mycket hjälpsam, trevlig och serviceminded. Självklart har hon/kontoret också skött all formalia på bästa sätt!
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket bra och tillmötesgående.
  • Emil K
    Emil K skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Det var kanonbra!! Snabbt och smidigt!!
  • Anders T
    Anders T skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Känner mej mycket väl bemött av mäklaren. Fick bra stöd i budgivningen och bra hjälp med köpet.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Enkel och smidig affär med bra service.
    Rätt värdering av objektet.
  • Lena L
    Lena L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Snabb, alert, drivande, trevlig att både köpa och sälja genom. Supernöjd!
  • Markus N
    Markus N skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Väldigt nöjd, proffsigt bemötande o stor kunskap.
    Kommer rekommendera er till andra oxå.
  • Mathias N
    Mathias N skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Återkopplade med alla frågor men svår att få tag i samt att man inte fick något meddelande "har sett din fråga, jag återkommer med svar", istället fick man vänta flera dagar i ovisshet innan svaret kom.
  • Christer N
    Christer N skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket professionell och hjälpsam! :)
  • Martina L
    Martina L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Professionellt bemötande. Höll sina löften om att återkomma.
  • Berit S
    Berit S skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Bästa tänkbara bemötande av Carina Röijland
  • Aina L
    Aina L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Proffsigt, korrekt och trevligt bemötande. Helhetsintrycket är mycket positivt. Tydlig information, snabba svar på frågor och en känsla av trygghet.
  • Claes-uno L
    Claes-uno L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket nöjd, bra stöd i processen.
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Bra bemötande, mäklaren var ganska drivande att skynda på uppdraget men när ajg bromsade så var hon lyhörd för det.
  • Aina T
    Aina T skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Allt har gått väldigt smidigt, från första kontakten till genomförd försäljning – helt enligt förväntan. Kände mig i goda, proffsiga händer!
  • Laine S
    Laine S skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket proffsigt och trevligt. Mycket god vägledning och information.
  • Perita K
    Perita K skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vårt bemötande från Fastighetsbyrån Borås och mäklaren Johanna har varit utomordentligt bra. Vi är mycket nöjda.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mäklaren har följt de rutiner som åligger en fastighetsmäklare
    Hans uppträdande mot oss har varit mycket bra, planläggning, genomförande och avslut mycket gott
  • Robin A
    Robin A skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag tycker att allt var utmärkt, mäklaren får 5 av 5!
  • Majvor G
    Majvor G skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi tycker de har haft ett bra bemötande och noggranna, inte lämnat något åt slumpen. Proffsiga
  • Jonny J
    Jonny J skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Min mäklare skötte sig utmärkt. Snabb respons och tydliga uppdateringar.
  • Eva B
    Eva B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Han var utmärkt. Vi ville få sålt vårt hus och det ombesörjde han. Det var bra.
  • Johnny P
    Johnny P skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi har hela tiden från första kontakten upplevt att mäklaren gjort allt för att både köpare och säljare ska bli nöjda, tydlig information om allt man behöver veta. Bra jobbat!
    Johnny och Inga-Lill.
  • Lena H
    Lena H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi är nöjda med allt bra personal och fin service
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Fungerar som förväntat. Bra bemötande , tider hölls bra. Inget att anmärkapå
  • Ann-christin K
    Ann-christin K skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi var nöjda med service och hjälpen vi fick
  • Eva-lena E
    Eva-lena E skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag har haft hjälp av Fastighetsbyrån i Borås flera ggr.Har köpt och sålt lägenhet och sålt hus.
    Är mycket nöjd med allt. Smidigt, snabbt och lätt.
    Rekommenderar Fastighetsbyrån varmt.
  • Kaarina K
    Kaarina K skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Utmärkt👍 Allt har förlöpt som vi kom överens om

Allégatan 59, 503 37 Borås