Fastighetsbyrån Borås

Fastighetsbyrån Borås

Borås är en liten stad med mycket energi. Här finns något för alla! På bekvämt avstånd finner du all service du kan behöva i form av butiker och restauranger, samtidigt som motionsspår, fiskesjöar och vackra skogar finns alldeles runt hörnet.

Vi på Fastighetsbyrån har varit aktiva i Borås i mer än 40 år och vi har under årens lopp byggt upp både en stark lokalkännedom och stabilt kontaktnät här i området. En bostadsaffär är för många den största affär de gör i livet, och varje år hjälper vi runt 1500 kunder med allt vad det innebär.

Oavsett om du är nyfiken på värdet på din fastighet, letar efter ett fritidshus eller vill flytta i området svarar vi gärna på frågor och hjälper till. Så kom förbi kontoret eller kontakta oss med dina funderingar om bostad och boende i Borås!

Läs vad 1449 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borås 2

• Brämhult
    2022-07-25 Verifierad kund
    mycket trevlig 👍
    Och väldig duktig och proffsigt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-07-21 Verifierad kund
    Bra och tryggt bemötande, mäklaren visade p stort tålamod och förståelse.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Brämhult
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, lätt tillgänglig med väldigt bra bemötande. Gav oss bra med information och upplevde att det blev en väldigt smidig affär, vilket uppskattas
  • Karl-Johan L
    2022-07-15 Verifierad kund
    Riktigt grundlig och verkligen jätte trevlig. En helt fantastisk mäklare och människa
  • sålde sitt hus med hjälp av Alabadi Ahmed en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-07-14 Verifierad kund
    Han var verkligen toppen under hela processen och visade ett proffsigt intryck och förhållningssätt Förarbetade och kände av intresset av vår bostadsrätt innan den lades på Hemnet för försäljning. Gav oss råd o tips vad vi kunde göra inför fotografering och visning. Vi blev supernöjda med resultatet av försäljningen. Han rekommenderas starkt om ni går i säljtankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Öxabäck
    2022-07-12 Verifierad kund
    Det har känts tryggt under hela processen. Kim är saklig och inkännande, har informerat och funnits till hands när jag har behövt fråga om något. Det känns också väldigt bra med genomgången tillsammans med köparna så att det inte återstår några oklarheter. En kille med en vänlig framtoning som gör ett gott intryck helt enkelt.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jätte trevlig ,ung ,vackert tjej som kan sin grej. Svarade på alla frågor som vi har ställt. Hjälpsam och fin bemötande.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Kommunikativ, proffsig och jordnära. Första gången vi möter en mäklare som värnar om våra intressen hela vägen från spekulanter till köpare - något som många kollegor i branschen kan lära sig av! Samtidigt som han tog väl hand om säljarna. Anders får våra varmaste rekommendationer.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Det var bra bemötande av mäklare och hon hade ordning på att läsa alla delar i kontrakten. Vi fick detta information som vi behöver veta och det var jättebra samarbeta mellan oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Göta
    2022-06-25 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och seriös. Mycket kunnig. Trevlig, pålitlig och empatisk.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alabadi Ahmed en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mycket bra. Ett fint bemötande och tydligt och bra!
    2022-06-18 Verifierad kund
    Öppen , glad och förtroendeingivande.
    Märks att Lovisa gillar sitt jobb.
    Driven och gillar att göra affärer
    Vi kommer att ge Lovisa möjligheten att sälja vår bostadsrätt, när det är dax...

Vi rekommenderar Lovisa mer än gärna
    Mvh Ulf & Pia
  • Oguz G
    köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Lundaskog
    2022-06-18 Verifierad kund
    I have been looking for a house for nearly 4 years now have have met many real estate agents over the years.
    Lovisa is a shining star at her job. As a person who has never bought a house in Sweden, I had many questions. She was patient, professional and helpful to the highest degree. She answered all my questions, helped me to understand the process and patiently answered all my telephone calls.
    As I mentioned before, you are lucky to have her in your company.
    Regards,
    Oguz Göker
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Dammsvedjan
    2022-06-16 Verifierad kund
    Highly professional, extremely responsive and always available. Really a pleasant experience.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Dammsvedjan
    2022-06-16 Verifierad kund
    Hanna var väldigt enkel och trevlig som person, vilket jag uppskattar.
    Därför blir det högsta betyg.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Superproffsig, trevlig och tillmötesgående:)
    • Svaneholm
    2022-06-16 Verifierad kund
    Jätte bra hon förklarade bra för mamma så hon fattade bra hon gamla
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-06-15 Verifierad kund
    Hej,

Jag är köpare av lägenhet, första kontakt med Lovisa som företräder säljaren av lägenheten. Har fått utomordentlig service, snabbt svar och feedback varje gång jag kontaktat. Köpet har gått smidigt så här långt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Svaneholm
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jättetrevlig, tillgänglig och bra med information under budgivningen.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande
    Alltid redo att svara på frågor
    Alltid tydlig i sina svar
  • William L
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Vestin  en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Östermalm
    2022-06-10 Verifierad kund
    Har pratat med oerhört många mäklare, dels för att mitt arbete kräver det. Emelie tillhör toppskiktet i våra ögon när jag och min sambo köpte hus!

Prestigelös, Snabb och smidig, Artig, Kommunikativ och Professionell.

Varm rekommendation!

Vh,
    William & Neda
    Goa ni! Tack för fin rekommendation! Emelie Vestin
    2022-06-09 Verifierad kund
    Lina Elmqvist har alltid bemött oss på bästa sätt, alltid varit till hjälp och man märker verkligen att hon bryr sig om sina klienter. Verkligen en av de bästa mäklarna jag stött på!

Kriget mellan Ryssland och Ukraina bröt ut precis i samma veva som lägenheten lades ut på marknaden, räntorna höjdes och folket blev inte lika sugna på att investera/köpa nya fastigheter. Men Lina överträffade våra förväntningar och gjorde mycket bra ifrån sig.

Sammanfattningsvis kan jag säga att upplevelsen har varit 10/10, jag hade rekommenderat Lina till alla som vill ha en trevlig mäklare som gör sitt bästa för att just du ska bli nöjd!

Stort tack till Lina Elmqvist!
  • Albina Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin  en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemötande på alla sätt och informationen vid samtal innan vi köpte bostaden och kommunikationen efter vi skrev på av lägenhetsköpet.
    Rekomenderar Emilie till alla som vill köpa bostad via samma företag.
    2022-06-04 Verifierad kund
    Bra framgångsrikt mäklare
    Alltid uppdaterar sina kunder
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Walker en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Göta
    2022-06-03 Verifierad kund
    Carolina är professionell, vänlig och tillmötesgående. En superduktig mäklare som verkligen kan sitt jobb!
    2022-06-02 Verifierad kund
    Tillgänglig
    Tillmötesgående
    Lättsam
    Trevlig
    Kompetent
    2022-06-02 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött och omhändertagen i vad jag än behövde hjälp med.
    • Parkstaden
    2022-05-31 Verifierad kund
    Lyhörd och proffsig, ställer upp i alla lägen. Svarar på frågor och bra support för mig som säljare. Kan starkt rekommendera Hanna. Tack
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Proffsig, hjälpsam och guidade oss genom försäljningen mycket exemplariskt.
    • Alideberg
    Helt fantastisk! Han är grym!👊
    • Viared
    Mycket bra!
    Snabb återkoppling och lyssnade verkligen på våra önskemål
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Lovisa och mitt köp. Hon var påläst, lätt att kommunicera med genom processen och såg till att det blev en snabb och smidig affär för alla inblandade precis som vi var ute efter.

Rekommenderar Lovisa starkt!
    • Kypedalen
    2022-05-26 Verifierad kund
    Glad och positiv bemötande, samarbetsvillig, rättviss, har gått lite segt men det berode på säljaren.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bra och öppet bemött, vänlig, tjänstvillig, flexibel, mötte mina frågor
    2022-05-25 Verifierad kund
    Bara positivt om Anders! Fick mycket fin kontakt, hade en utmärkt kommunikation och han gav verkligen allt för att göra ett så bra jobb som möjligt! Rekommenderas varmt!
    2022-05-25 Verifierad kund
    Väldigt proffsig men samtidigt jordnära. Kunde både prata som en mäklare och en vanlig person. Jag och min sambo blev otroligt bra bemötta.
    • Viared
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevligt lugnt och sakligt bemötande.
    Allt gick mycket snabbare än förväntat, blev lite stressigt men värt det. Känns också att köparna är rätt och att dom är nöjda.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Ett proffsigt och genuint bemötande av en duktig mäklare.
    Anders ser kunden och har stor erfarenhet och får kunden att känna sig trygg.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare fantastisk på återkoppling o Väldigt bra bemötande. Mvh Marina.
    • Alideberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Lina uppfyllde alla mina förväntningar och jag blev mycket trevligt bemött!
    2022-05-23 Verifierad kund
    Bra bemötande ärlig med värdering av huset.
    • Boda
    2022-05-23 Verifierad kund
    Lovisa var engagerad, noggrann, tydlig. Samtidigt vill jag säga att hon är trevlig och positiv. Hon var tillgänglig och svarade väldigt snabbt både på telefon och via mail.
    Mvh Azra
    2022-05-22 Verifierad kund
    VI fick trevligt och tydligt bemötande. Anders var väldigt beskrivande och pedagogisk samt talade med förtroende och kom med handfasta tips. Han var snabb med att ge svar och mycket hjälpsam.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Trevligt och ärligt.
    Alltid tillgänglig, snabba svar.
    2022-05-21 Verifierad kund
    Mycket hjälpsam och trevlig vi är väldigt nöjda med Anders:)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Elmqvist en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Norrmalm
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag möttes av en mycket lugn ,sympatisk och noggrann
    mäklare i en för mig stressig situation
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alabadi Ahmed en del av Fastighetsbyrån Borås
    2022-05-13 Verifierad kund
    Jag blev bemöt med respekt, han är lyhörd och tillmötesgående:)
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra bemötande och kan/kommer rekommendera!
    2022-05-12 Verifierad kund
    Mycket bra och engagerat bemötande. Infriat samtliga förväntningar. Kan rekommendera Anders Ericson med de bästa vitsord till kommande kunder.
    S Stomberg
    • Borgstena
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött.
    Fixade extra visning. Glad, hjälpsam och trevlig