Fastighetsbyrån Borås

Fastighetsbyrån Borås

Borås är en liten stad med mycket energi. Här finns något för alla! På bekvämt avstånd finner du all service du kan behöva i form av butiker och restauranger, samtidigt som motionsspår, fiskesjöar och vackra skogar finns alldeles runt hörnet.

Vi på Fastighetsbyrån har varit aktiva i Borås i mer än 40 år och vi har under årens lopp byggt upp både en stark lokalkännedom och stabilt kontaktnät här i området. En bostadsaffär är för många den största affär de gör i livet, och varje år hjälper vi runt 1500 kunder med allt vad det innebär.

Oavsett om du är nyfiken på värdet på din fastighet, letar efter ett fritidshus eller vill flytta i området svarar vi gärna på frågor och hjälper till. Så kom förbi kontoret eller kontakta oss med dina funderingar om bostad och boende i Borås!

Läs vad 1044 kunder tycker om Fastighetsbyrån Borås

• 2020-12-01

Sven-olof B skrev om Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde en villa. Vi har blivit väl bemött utav Emelie. Hon har förklarat hela processen på ett bra och enkelt sätt. Hon levde mkt väl upp till våra förväntningar. Och vi kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-11-30

Kenth A skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Affären hanterades jättebra och Catharina löste allting på ett bra sätt. Läs mer
  • 2020-11-29

Juha S skrev om Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Bostadsrätt.
    Hanna har varit tillmötesgående och hjälpt mig på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-27

Erik J skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt ett radhus!
    Anders är erfaren, kunnig samt lyssnar väl på säljarna och deras tankar och önskemål! Läs mer
  • 2020-11-27

Linda E skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Anders hjälpte oss att sälja vårt radhus och skötte hela affären professionellt och smidigt. Han var snabb att besvara våra frågor och var alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2020-11-26

Hans-christian L skrev om Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde vårat hus tillsammans med Emelie och är supernöjda. Tydliga besked och lätt att kommunicera med. Levde upp till alla förväntningar! Läs mer
  • 2020-11-23

Mahender Singh G skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt en villa, bra bemötande
    Fått den hjälp jag behövt Läs mer
  • 2020-11-22

Maja W skrev om Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har köpt en bostadsrätt i Borås med Hanna som mäklare. Hanna var snabb att ta reda på alla svar på mina frågor, snabb med återkoppling i budgivningsprocessen och mycket noggrann med att allt skulle bli rätt. Jag är otroligt nöjd med Hanna som mäklare och med min nya lägenhet! Läs mer
  • 2020-11-21

Kim H skrev om Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    Trevlig person gott bemötande. Fick inte sålt vad jag tycker till rätt pris, men nöjd med mäklarens jobb.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-11-20

Aida H skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Köpte en lägenhet med Carinas hjälp. Utmärk mäklare. Alltid tillgänglig och engagerad! Hon brinner verkligen för sitt jobb och är mån om sina kunder!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-11-19

Jillian P skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Allting perfekt! Carina är den bästa mäklaren! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-11-16

Anton H skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Såld en villa på fasanstigen i sjömarken. Totalt sätt har det varit utmärkt och jag är mer än nöjd. Läs mer
  • 2020-11-10

Hampus P skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Väldigt hjälpsam, bra kontakt och hjälpte oss komma till en bra överenskommelse. Läs mer
  • 2020-11-10

Erica C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Köpt lägenhet.
    Trevlig bemötande. Personlig och samtidigt professionell. Läs mer

Maria C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Ida är lyhörd och serviceinriktad mot både säljare och köpare.
    Ida är professionell i det hon gör med ett personligt bemötande.
    Jag är mycket nöjd med Ida som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Läs mer

Lars C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    3:a på Byttorp i Borås.
    Utmärkt från början till slut. Läs mer

Torbjörn F skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Allt har gått jättebra och lätt att få tag i henne.
    Positivt. Läs mer
  • 2020-11-08

Hans P skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Seriös, proffsig, kunnig, trevlig. Läs mer

Sandra F skrev om Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    Driven, kunnig och proffsig! Läs mer

Kristina Z skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket professionell och varm person.
    Jag var nöjd under hela processen.
    Jag väljer henne igen när jag säljer min nästa lägenhet. Läs mer

Linda E skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Carina har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på Sjöbo. Hennes bemötande är fantastisk precis som hennes resultat. Rekommenderar henne varmt! Läs mer

Andreas F skrev om Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi ville ha hjälp med försäljning där vi ville lägga ut vårt hus på kommande. Efter tre veckor hade Emelie sålt huset. Fantastiskt. Läs mer

Marie W skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde en bostadsrätt i Brf Pallas. Catharina var en mycket intresserad och engagerad mäklare som vi fick stort förtroende för. Hon var synnerligen inkännande och kompetent. Vi kan varmt rekommendera att anlita Chatarina! Läs mer

Eva A skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mycket bra bemötande, återkopplade snabbt. Höll oss uppdaterad i processen. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer

Johan W skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Totalt engagemang! Lyssnande! Man kände sig trygg! Sen är hon görsnygg!! Läs mer

Hans-åke L skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har köpt en bostad genom Anders Ericson och vi valde även att sälja vår bostad genom honom. Anders är en person som inger lugn och förtroende. Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt och Anders har skött kontakter och bemötande med oss på ett mycket korrekt och proffsigt sätt. Vi är på alla sätt mycket nöjda med honom. Läs mer

Tomas M skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi köpte en 2a i centrala Borås. Carina var professionell, hade hög till gänglighet och servicenivå.

En positiv och okomplicerad affärsrelation Läs mer

Anna B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi har köpt en lägenhet i centrala Borås. Vi har blivit mycket varmt bemötande och omhändertagande av Carina. Hon har varit tålmodig och svarat på alla våra frågor. Hon har vänt sig till vår dotter (då hon är den som ska bo i lägenheten) och inte till oss Jag tycker att hon har varit mycket professionell i bemötande både mot säljare och köpare. Hanterat allt smidigt och enkelt.

Jag kommer definitivt rekommendera Carina och Fastighetsbyrån till vänner och bekanta. Dessutom kommer vi anlita henne om vi skulle hamna i en situation där vi ska sälja lägenheten.

Mitt helhetsbegrepp är mycket positivt.

Anna Eklind Magnusson Läs mer
  • 2020-11-02

Caroline G skrev om Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    En villa från 1975.

Kim, vår mäklare har ingett ett stort förtroende då han har satt sig in vår situation i förhållande till dödsbo. Kim har hela tiden varit tillgänglig kring frågor gällande försäljningen och stöttad oss till vidare beslut. Vi upplever Kims engagemang som lite mer än vi hade förväntas oss, vi är jätte nöjda. Läs mer
  • 2020-11-01

Per B skrev om Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås
    Höll kontakt bra, vänlig och korrekt.
    Väldigt professionell. Läs mer
  • Furat S

2020-11-01

Furat S skrev om Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Hanna är lugn, trygg och personlig. Kändes bra att alltid få snabba svar och vägledning under försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-10-30

Sebastian K skrev om Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi har köpt ett hus.
    Jag upplevde Kim som saklig, duktig och riktigt trevlig! Läs mer
  • 2020-10-28

Susann J skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde vår lägenhet.
    Vi fick ett bra slutpris.
    Lite stressat intryck vid fysiska möten men hon återkopplade alltid senare via telefon och under lugnare tempo.
    Överlag är vi väldigt nöja med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-10-28

Magdalena G skrev om Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har köpt en tvårumslägenhet, då min yngsta dotter flyttat ut för studier. Hanna var mäklaren som sålde den till mig, och då jag upplevde henne som trevlig och lätt att få kontakt med, anlitade jag henne för försäljning av min nuvarande bostad, en större trerumslägenhet.
    Hanna har visat sig mycket professionell och flexibel, och det gick väldigt smidigt att få den såld. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-26

Annicka J skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt radhus
    Väldigt tillmötesgående och trevlig.
    Alltid nåbar
    Bara positivt Läs mer
  • Emelie B

2020-10-22

Emelie B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Mån om att alla ska vara nöjda med affären! Läs mer
  • 2020-10-22

ALEX D skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Hjälpsam, bra Service samt professionell kundbemötande. Läs mer
  • 2020-10-20

Ingrid Barbro Birgitta A skrev om Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Mycket anträffbar samt hjälpsam, bra service Läs mer
  • 2020-10-19

Max S skrev om Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpte ett hus genom Patrik, blev proffsigt bemött och han hjälpte oss mycket bra och återkopplade kring frågor vi hade.

Mycket bra intryck, rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2020-10-19

Per-olov G skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Bra info, snabba svar, ärlighet och eftertanke. Läs mer
  • 2020-10-18

Robin R skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag och min sambo köpte en bostad av Magnus, vi blev väldigt bra och proffsigt bemötta.
    Han var väldigt mån om att vi skulle förstå alla detaljer i köpet och fick oss att känna en trygghet! Läs mer
  • 2020-10-16

Elsa C skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag köpte min första egna bostadsrätt i Borås och har aldrig varit med om processen tidigare. Redan på visningen gav mäklaren ett gott intryck och jag hade samma positiva känsla genom hela köpet. Hon var tydlig och duktig i alla moment. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-10-15

Baraa Jamal Yaseen A skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Hon är professional och jätte snäll.
    Hon är den snällaste i hela världen. Läs mer
  • 2020-10-15

Carina H skrev om Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt en 1,5 rums lägenhet
    Hanna har varit mycket trevlig och lätt att diskutera med. Återkopplat vid frågor på ett bra sätt. Varit behjälplig vid behov. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-10-14

Rickard L skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Allt fungerade jättebra med Ida som mäklare. Blev bra bemött och känner att Ida verkligen brydde sig om mig som säljare. Vi hade kontakt med varandra under hela processen, både via SMS och telefon så att jag hela tiden visste hur läget var.

Kan verkligen rekommendera Ida som ett bra val när man ska bestämma mäklare vid försäljning eller köp av bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-10-12

Markus B skrev om Fastighetsbyrån Borås
    Vi har köpt en 2 rummare i Borås av Carina.
    Jag fick från första stund ett mycket positivt bemötande som var väldigt förtroendegivande. Jag har fått en servicenivå som jag inte mött av mäklare tidigare. Ärlighet har genomsyrat hela resan och jag har trots att jag gjort en del affärer aldrig mött någon som gjort en så bra försäljningsprocess som Carina.

Jag kan och kommer rekommendera henne till fler. När jag köper och säljer igen i Borås så är valet enkelt. Läs mer
  • 2020-10-06

Annika S skrev om Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Allt var bara perfekt vid försäljning av hus.
    Finns inget att anmärka på Läs mer
  • 2020-10-06

Sofia W skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås
    Professionell och dedikerad. Lätt att få kontakt med och var lyhörd inför våra önskemål. Läs mer
  • 2020-10-05

Malin A skrev om Anders Ericson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde ett hus på landet. Anders bemötte oss på en jätte bra sätt. Var lugn ,saklig och gav oss ett proffsigt bemötande. Jag är jätte nöjd och allt gick ätte bra. Så jag kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte