Emelie Vestin

Emelie Vestin

Emelie Vestin är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Emelie Vestin har varit registrerad mäklare sedan 2014-12. Emelie Vestin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Vestin har haft 48 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 70 Läs vad Emelie Vestin

• Svensgärde/brämhult
    2022-06-27 Verifierad kund
    Det var bra bemötande av mäklare och hon hade ordning på att läsa alla delar i kontrakten. Vi fick detta information som vi behöver veta och det var jättebra samarbeta mellan oss.
  • William L
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Östermalm
    2022-06-10 Verifierad kund
    Har pratat med oerhört många mäklare, dels för att mitt arbete kräver det. Emelie tillhör toppskiktet i våra ögon när jag och min sambo köpte hus!

Prestigelös, Snabb och smidig, Artig, Kommunikativ och Professionell.

Varm rekommendation!

Vh,
    William & Neda
    Goa ni! Tack för fin rekommendation! Emelie Vestin
  • Albina Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Sjöbo
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemötande på alla sätt och informationen vid samtal innan vi köpte bostaden och kommunikationen efter vi skrev på av lägenhetsköpet.
    Rekomenderar Emilie till alla som vill köpa bostad via samma företag.
    • Kypedalen
    2022-05-26 Verifierad kund
    Glad och positiv bemötande, samarbetsvillig, rättviss, har gått lite segt men det berode på säljaren.
    • Borgstena
    2022-05-10 Verifierad kund
    Väldigt väl bemött.
    Fixade extra visning. Glad, hjälpsam och trevlig
    • Dannike
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bästa tänkbara service på alla sätt och vis!

Finns absolut ingenting negativt att anmärka på, vi är supernöjda och tacksamma över hela upplevelsen, möjligheten samt bemötandet.

En mäklare som verkligen kan sin grej och gör det superbra!
    • Dannike
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vi kände att Emelie var väldigt noggrann och bemötande mot oss som köpare. Väldigt lätt att prata med och hade svaren på våra frågor 🙂👍
    • Kristineberg
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig o proffesionell i sitt jobb. Följde alltid upp och hörde av sig när hon sa att hon skulle vilket är mycket uppskattat och viktigt.
    • Gånghester
    2022-04-29 Verifierad kund
    Vi blev positivt bemötta med alla våra frågor som var både högt och lågt och fick bra förklaringar på följdfrågor vi hade på vissa saker kring objektet.
    Emelie var hela tiden snabb på att svara.

Hon tog sig tid på visningen att prata och svara på frågor.

En av de mest positiva upplevelserna av visningarna och kontakt med mäklare vi haft skulle jag säga i processen när vi letat hus.
    • Gånghester
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt hjälpsam! Snabb på att svara och förklarade väl hela resan igenom köpet. Hade väldigt bra koll på detaljer.