Emelie Vestin

Emelie Vestin

Emelie Vestin är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Emelie Vestin har varit registrerad mäklare sedan 2014-12. Emelie Vestin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Vestin har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

102 omdömen om Emelie Vestin

Sedan starten hos Reco 2020
Bo Lennart A
Dannike

Utmärkt och proffsigt,hon känns äkta och ärlig.

Patrik A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
Centrum

Proffsig, lyhörd, snabb och trevlig :-)

Ingun L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
Alideberg

Jättefint och trevligt bemötande. Mycket bra skrivit om lägenheten i annonsen. Verkligen väldigt bra. Väldig bra information om vad som händer och ska hända. Och vad jag skulle gjöra. Mycket flexibel och forsöker allt för att ordna tider som passar alla vad gäller visning av lägenheten eller möten. Mycket bra tillbakameldingar. Duktig på att få båda köper och säljer nöjda med slutpriset. Mycket trevlig och drivande person. Rekommenderar henne verkligen. Har varit mycket trevligt att ha Emelie som mäklare.

Susanne S
Viskafors

Emelie är kunnig, proffsig och har ett mycket vänligt bemötande. Hon har varit engagerad och lyhörd för hur vi tänkte och gett oss bra rådgivning. Allt man behöver för en trygg och säker fastighetsaffär. Vi kan varmt rekommendera Emelie.

Niklas K
Viskafors

Tillmötesgående och informativ.

Pavelas M
Dannike

Emelie är en mycket professionell och trevlig i hennes bemötande. Hennes flexibilitet och engagemang i arbetet imponerar verkligen. Jag uppskattar hennes förmåga att förmedla och kommunicera på ett tydligt och ärligt sätt, vilket skapar en trygg och smidig fastighetsaffär. Tack vare Emelies kunnande och trevliga personlighet har jag fått en utmärkt service genom hela processen. Jag rekommenderar henne starkt.

Simon N
Aplared

Snabb, effektiv, inga konstigheter

Sofie O
Aplared

Emelie är en noggrann, kunnig och trevlig mäklare som verkligen inger ett förtroende. Med positiv energi håller hon en uppdaterad och tar en igenom hela processen att sälja sin bostad på ett pedagogiskt vis.

Niklas E
Bredared

Mycket trevlig och kompetent.

Ewelina P
Dalsjöfors