Läs vad 7 Läs vad Emelie Vestin

• 2021-01-16
    Proffsig, rak, redig. Sålde vårt hus med bravur, och gjorde processen så lätt och smidig som den kan bli. Starka rekommendationer!
    Jonas K
    • 130.0 m²
    • Sandared
  • 2020-12-23
    Jag har sålt en 2:a på Sjöbo på 57 kvm.
    Mäklaren mötte upp direkt genom att ta kontakt med mej och lämna all viktigt info som jag behövde. Hon höll mej uppdaterad hela försäljningen igenom.
    Allt jobb som lades ner på försäljningen av mäklaren var väldigt proffsigt gjort i mina ögon.

Jag är MER än nöjd med hur allt sköttes, och kommer att rekommendera henne med det varmaste.
    Lena B
    Lena B
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Sjöbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås
  • 2020-12-01
    Vi sålde en villa. Vi har blivit väl bemött utav Emelie. Hon har förklarat hela processen på ett bra och enkelt sätt. Hon levde mkt väl upp till våra förväntningar. Och vi kan varmt rekommendera henne till andra.
    Sven-olof B
    • 110.0 m²
    • Hedared
  • 2020-11-26
    Vi sålde vårat hus tillsammans med Emelie och är supernöjda. Tydliga besked och lätt att kommunicera med. Levde upp till alla förväntningar!
    Hans-christian L
    • 120.0 m²
    • Fristad
  • 2020-11-21
    Trevlig person gott bemötande. Fick inte sålt vad jag tycker till rätt pris, men nöjd med mäklarens jobb.
    Rekommenderas
    Kim H
    • 125.0 m²
    • Fristad
  • 2020-11-05
    Driven, kunnig och proffsig!
    Sandra F
    • 159.0 m²
    • Fristad / Buxbommen
  • 2020-11-05
    Vi ville ha hjälp med försäljning där vi ville lägga ut vårt hus på kommande. Efter tre veckor hade Emelie sålt huset. Fantastiskt.
    Andreas F
    • 159.0 m²
    • Fristad / Buxbommen
    sålde sitt hus med hjälp av Emelie Vestin en del av Fastighetsbyrån Borås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte