Catharina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Catharina Andersson

• Ebba B köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-18

Bergdalen
    Mycket smidig husaffär.
    Snabb återkoppling från mäklaren.
    Tydlig vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Amar F sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-16

Brämhult
    Hjälpte oss med försäljning av våran villa Läs mer
  • Edina I sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-14

Brämhult
    Mkt trevligt bemötande vilket är viktigt när man själv är i en tuff situation känslomässigt. Tydlig och professionell information. Läs mer
  • Linn E köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-12

Trandared
    Vi köpte ett radhus och är mycket nöjda med bemötandet vi fick. För oss som var förstagångsköpare så förklarades allt väldigt tydligt. Läs mer
  • Philip L köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-10

Trandared
    Vi köpte ett radhus och Catharina hade ett trevligt bemötande och var rak och tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Inger J sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-07

Trandared
    Hon är angagerad och pålitlig,vi har känt oss väldigt trygga med henne.Hon är väldigt servisinriktad och vänlig. Läs mer
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-11

Trandared
    Catharina sålde vårt hus på ett proffsigt sätt, vi är supernöjda! Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-03

Bosnäs
    Utomordentligt , kunnigt och trevliga möten Genomgående proffsigt genomfört vår villaförsäljning. Vi känner en trygghet i Catharinas presentationer och genomförande av en av våra största affärer.
    Catharina Andersson uppfyllde alla våra förväntningar ! Läs mer
  • Parminder S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-28

Bergdalen
    Jag har köpt en villa. Jag var på visning av en villa då träffade jag Catharina. Hon träffade med en trevlig leende och undrade om vad jag leder efter. Då beskrev jag mina behov och förväntningar från en villa (OBS den villa som jag var på visning passade inte mig). Catharina var noga med mina förväntningar och oroade visning av en annan villa som jag var intresserad av titta på. Denna andra villa var också fint men passade inte mig heller. Catharina då visste vad jag behöver och föreslog titta på en annan villa. Hon fixade en snabb visning på samma dag. Det var den villa som jag väntade för så länge och köpet var klart efter en snabb budgivning.
    Catharina var lätt tillgänglig och kunde svara på mina alla möjliga frågor om fastighet på en professionellt sett. Det kändes väldig trevlig och hon vann mitt förtroende för henne. Hon är en pärla som vet mycket väl om fastighet och kundernas behov.
    Båda säljaren och jag var mycket nöjda då köp har skett väldig smidigt och professionelt sätt.
    Full poäng för Catharina Läs mer
  • Sabina E köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-26

Sparsör