Catharina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 35 Läs vad Catharina Andersson

• Parminder S köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-28

Bergdalen
    Jag har köpt en villa. Jag var på visning av en villa då träffade jag Catharina. Hon träffade med en trevlig leende och undrade om vad jag leder efter. Då beskrev jag mina behov och förväntningar från en villa (OBS den villa som jag var på visning passade inte mig). Catharina var noga med mina förväntningar och oroade visning av en annan villa som jag var intresserad av titta på. Denna andra villa var också fint men passade inte mig heller. Catharina då visste vad jag behöver och föreslog titta på en annan villa. Hon fixade en snabb visning på samma dag. Det var den villa som jag väntade för så länge och köpet var klart efter en snabb budgivning.
    Catharina var lätt tillgänglig och kunde svara på mina alla möjliga frågor om fastighet på en professionellt sett. Det kändes väldig trevlig och hon vann mitt förtroende för henne. Hon är en pärla som vet mycket väl om fastighet och kundernas behov.
    Båda säljaren och jag var mycket nöjda då köp har skett väldig smidigt och professionelt sätt.
    Full poäng för Catharina Läs mer
  • Sabina E köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-26

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Jan Åke J sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-17

Sparsör
    Svårt att tänka sig någon bättre!
    Lång erfarenhet_Många kontakter.
    Väldigt bra mäklare. Läs mer
  • Kerstin J sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-15

Sparsör
    Vi har lång erfarenhet av Catharina.
    Köpt: Nabbagatan 27 Borås
    Köpt: Yhammarsgatan 23 Borås
    Sålt: Yxhammarsgatan 23 Borås
    Sålt: Sjöstranden Sparsör

Proffsigt och med stor respekt för både oss och köpare/säljare. Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-26

Brämhult
    Vi har sålt vårt älskade hus och kunde inte önska oss en bättre mäklare. Vi upplevde Catharina som engagerad, tillgänglig, professionell, lyhörd, det fanns aldrig några som helt tveksamheter under hela resans gång!
    Vi tyckte att vi fick hjälp med allt som gällde annonsering, kontakt med potentiella köpare mm. Vi kunde sitta lugn i båten och endast ha kontakt med Catharina, vilket kändes skönt, att slippa tex vara med på visningar.
    Vi skulle inte tveka att låta Catharina sälja vår ev nästa bostad, eller kanske köpa istället. Vi har från första början känt oss trygga med vår mäklare Catharina Andersson! Läs mer
  • Alf Johan Gustav M sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-01

Byttorp
    Vi har sålt en villa med hjälp av Catharina. Hon är en relationsskapande mäklare, som månar om att alla ska känna sig nöjda med affären. Hon resonerar med säljaren omkring upplägg och strategier vid försäljningen.

Som säljare kan man ha förtroende för att hon vaskar fram den rätta köparen, inte bara den med mest pengar utan också utifrån perspektivet "en bra affär". Läs mer
  • Ulf Magnus R sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-31

Sålde min villa i Skogsryd / Borås.
    Catarina var otroligt seriös o professionell i både bemötande , under säljprocessen och vid avslutad affär.
    Tålmodig och tydlig i sitt sätt o bemöta både säljare och kund.
    Mvh Magnus Läs mer
  • Lena Linnea M sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-31

Byttorp
    Proffsig, lyssnande och super trevlig vid vår villa försäljning. Läs mer
  • Jenny Linnéa R sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-30

Ett mycket proffsigt och kunnigt bemötande när vi sålde vårt hus! Kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Sara A köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

Dalsjöfors
    Vi köpte en villa i Dalsjöfors tack vare Catharina. Hon var mycket professionell och vi är tacksamma över all hjälp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg