Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Catharina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 25 kunder tycker om Catharina Andersson

• Gia L köpte sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi köpte ett radhus på Norrby och fick ett trevligt och proffsigt bemötande hela vägen.

Hon var kunnig om huset och området och vi var väldigt nöjda. Läs mer
  • Majken R sålde sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    sålt radhus.
    mycket positivt och trevligt bemötande.
    Tidsplanen höll väl inte helt men när det drog igång så var kontakten mycket god. Gjorde extravisningar när försäljningen gick trögt och hjälpte till med alla behövliga kontakter.
    Sammanfattningsvis: Vi är nöjda och anlitar gärna Catharina igen om det skulle bli aktuellt. Läs mer
  • Anette G köpte sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Proffsig och korrekt. En pålitlig mäklare. Läs mer
  • Ulrica W köpte sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Bra och tydlig kommunikation
    Köpt ett radhus
    Seriös och trevlig mäklare Läs mer
  • Johan N sålde sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Catharina hjälpte mig och min fru att sälja vårt radhus. Cathrinas rykte är att hon är den bästa mäklaren i Borås och hon levde verkligen upp till den högt ställda förväntansbilden.
    Hela försäljningsprocessen var utmärkt genomförd, hon hanterade våra förväntningar väl och gav oss många god råd och tips. Läs mer
  • Helena N sålde sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi har sålt vår fastighet via Catharina på Fastighetsbyrån i Borås. Vi har känt oss trygga genom hela affären och Catharina har på ett mycket proffsigt sätt genomfört uppdraget. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt och Catharina har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Cheuk H köpte sin bostad med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Professionell. Trevlig. Hjälpsam Läs mer
  • Erik S skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Påläst kunnik, trevlig och väldigt kundbemötande.

Över lag en väldigt bra upplevelse från start till slut.
    Hon är mån om sina kunder. Läs mer
  • Nancy K skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Kompetent och erfaren vilket gör att jag kännt trygghet under proceduren.
    Bra o nära kontakt,fått bra information hela tiden.
    Jag hade dock önskat att huset hade satts ut tidigare än vad mäklaren tyckte så det var den enda nackdelen.
    Annars har Catharina varit proffsig. Läs mer
  • Krister S skrev om Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Tålmodig och kunnig mäklare. Med de förutsättningar som gavs i caset, så var Catharinas insats, mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg