Catharina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1991-06-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 55 Läs vad Catharina Andersson

• Danai G köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-07-10

Rångedala
    Otroligt vänlig och hjälpsam. Snabb och effektiv med svar. Trevlig och professionell. Vi var väldigt nöjda och kändes oss trygga med Catharina. Läs mer
  • Sharbil I köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-07-06

Brämhult
    När man köper en villa i den högre prisklassen och även vinner budgivningen förväntar man sig som köpare att det skall fungera och vara i samma skick som på visningen. I vårat fall blev det tyvärr inte så och vi som köpare har fått stå med en väldigt mycket högre kostnad än planerat vid köpet.
    Vore bra att vid framtida försäljningar upplysa lite bättre så man som köpare har en annan insikt vid ett hus köp och har med sig det i sin budget.

Kommer inte rekommendera mina vänner att köpa ett objekt av Catharina i framtiden Läs mer
  • Nour A köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-09

Brämhult
    Vi har köpt ett hus igenom Catharina och vi är jätte nöjda. Hon är jätte snäll och hjälpsam med oss. Jag rekommenderar alla att hantera med Catharina. Läs mer
  • Malin P köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-08

Svaneholm
    Vi har köpt hus och fått hjälp av Catharina, vi är jättenöjda och har fått svar på alla frågor och snabb återkoppling genom hela affären. Erfaren mäklare som kan sitt jobb. Vi är mer än nöjda med Catharinas fina bemötande! Läs mer
  • Catharina U köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-04

Saläng
    Vi har köpt hus av Catarina som mycket proffsigt med allt sitt kunnande och alltid med snabb återkoppling, gett oss ett stabilt och tryggt husköp.
    Vi är mycket nöjda med Catarina och kan varmt rekommendera henne på alla vis. Läs mer
  • Lennart Ö sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-30

Kristineberg
    Har sålt en fastighet och blivit mycket väl omhändertagen och kan rekomdera Catharina på det varmaste.
    Var mycket kunnig och beskrev objektet på ett föredömligt sätt Läs mer
  • Jeanette H sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-04

Dannike
    Perfekt från början till slut!

När vi väl tog beslutet att sälja vår fastighet så hamnade vi mitt
    i all turbulens med Covid-19.

Kände självklart en oro för hur vi skulle ro affären i hamn med tanke på social distansering, varsel och en allmän oro i samhället.

Men tack vare Catharinas fantastiska attityd och enorma stöd,
    för både oss som säljare och även för våra fina köpare, så blev
    vår försäljning en fin erfarenhet som vi kan se tillbaka på
    med stor glädje, tack vare Catharina. Läs mer
  • Karolina H köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-02

Byttorp
    Personligt, engagerat och tryggt. Rekommenderar Catharina starkt. Läs mer
  • Christopher A köpte sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-02

Byttorp
    Tryggt, tydligt och proffesionellt rakt igenom. Läs mer
  • Birgit Elisabet K sålde sitt hus med hjälp av Catharina Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-20

Rångedala
    Sålt en äldre villa
    Catharina har varit rak och alltid saklig kommit med många goda råd. Hon känner av kunden, är trevlig och rolig.
    Alla mina förväntningar på en bra mäklare lever hon upptill.
    Jag kommer att rekommendera henne varmt till alla jag känner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg