Lina Elmqvist

Lina Elmqvist

Lina Elmqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Lina Elmqvist har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Lina Elmqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.9. Lina Elmqvist har haft 39 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 37 Läs vad Lina Elmqvist

2022-08-22 Verifierad kund
    Hej Lina är jätte trevlig och snäll .
    2022-07-05 Verifierad kund
    Jätte trevlig ,ung ,vackert tjej som kan sin grej. Svarade på alla frågor som vi har ställt. Hjälpsam och fin bemötande.
    2022-06-09 Verifierad kund
    Lina Elmqvist har alltid bemött oss på bästa sätt, alltid varit till hjälp och man märker verkligen att hon bryr sig om sina klienter. Verkligen en av de bästa mäklarna jag stött på!

Kriget mellan Ryssland och Ukraina bröt ut precis i samma veva som lägenheten lades ut på marknaden, räntorna höjdes och folket blev inte lika sugna på att investera/köpa nya fastigheter. Men Lina överträffade våra förväntningar och gjorde mycket bra ifrån sig.

Sammanfattningsvis kan jag säga att upplevelsen har varit 10/10, jag hade rekommenderat Lina till alla som vill ha en trevlig mäklare som gör sitt bästa för att just du ska bli nöjd!

Stort tack till Lina Elmqvist!
    2022-06-04 Verifierad kund
    Bra framgångsrikt mäklare
    Alltid uppdaterar sina kunder
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare. Proffsig, hjälpsam och guidade oss genom försäljningen mycket exemplariskt.
    • Alideberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Lina uppfyllde alla mina förväntningar och jag blev mycket trevligt bemött!
    • Norrmalm
    2022-05-18 Verifierad kund
    Jag möttes av en mycket lugn ,sympatisk och noggrann
    mäklare i en för mig stressig situation
    • Norrmalm
    2022-05-05 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda över Linas professionella, hjälpsamma och genuina bemötande. Både för vår egen försäljning och som stöd vid köp av annan bostad. Hon uppfyllde alla våra förväntningar från start till slut. Vi rekommenderar varmt Lina som mäklare!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och ambitiös tjej med ett mycket bra bemötande.
    Tack för hjälpen Lina.
    mvh J-O
    2022-04-28 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Man känner sig trygg och säker. Väldigt nöjd 😊 Lina är kompetent, saklig och strukturerad .⭐ Starkt rekommenderar.