Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Hanna Tilly-Büchert
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 52 kunder tycker om Hanna Tilly-Büchert

• Rebecca B köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Superproffsig bemötande med stor kunskap samtidigt som kontakten kändes personlig och lätt. Läs mer
  • Tara L
    Tara L köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har köpt en lägenhet på Norrmalm i Borås, på grund av studier. Hanna var jättetrevlig och sympatisk från visning tills vi gjorde det faktiska köpet. Kände mig otroligt välkommen på visningen och lika mycket intressant som alla andra trots att jag är ung. Hon kunde svara på alla funderingar och komma med tips och så vidare. Kände mig till och med tryggare av att flytta till Borås efter vi skrivit kontrakten och pratat mer om staden, området och så vidare.

Detta är min första bostadsrätt så jag hade inte några tidigare erfarenheter av mäklare, men både jag och mina föräldrar tyckte om Hanna väldigt mycket och hur bra och smidigt allting gick.

Hon följde till och med upp efter vi flyttat in för att se att allt gick som det skulle och det var så trevligt ! Läs mer
  • Alexander F sålde sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Lätt och få tag i. Svarar snabbt och Uppdaterar en ofta om vad som har hänt. Läs mer
  • Rolf O sålde sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Hanna har ett varmt bemötande och är väldigt hjälpsam samt flexibel. Pappa och jag som dotter är mycket nöjda med allt som Hanna bistått med under den här processen. Vi kan varmt rekommendera Hanna till den som vill ha professionell hjälp med försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M sålde sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålde min lägenhet med hjälp av Fasighetsbyrån.. Ett proffsigt bemötande under hela processen. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Anders R köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi tycker Hanna gav ett jättebra intryck Hon var lugn saklig och informativ. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som söker en proffsig mäklare! Läs mer
  • Madeleine A sålde sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålde bostadsrätt o bra bemötande mäklren och förklarade så bra o hjälpte till.
    Upplevde att mäklaren Hanna är duktigt o bra. Är helt nöjd med henne! Läs mer
  • Disa B köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag köpte en mindre lägenhet. Allt gick mycket smidigt och bemötandet var mycket bra. Läs mer
  • Maryam A köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har köpt en lägenhet i Borås som Hanna sålde, och jag säga att hon är världens bästa mäklare! Läs mer
  • Sara L köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har köpt en lägenhet, var ute efter att snabbt få tag på en bostad och vi kontaktade då henne för att fråga om det fanns något som inte vi hittat. Fick snabbt hjälp och Bemötande var mycket proffsigt! Köpet gick väldigt snabbt/snabbare än vi trott skulle vara möjligt och är mycket nöjd med bostaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg