Hanna Tilly-Büchert

Hanna Tilly-Büchert

Hanna Tilly-Büchert är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Hanna Tilly-Büchert har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Hanna Tilly-Büchert har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-07 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.7. Hanna Tilly-Büchert har haft 56 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 97 Läs vad Hanna Tilly-Büchert

• 2020-11-29
    Bostadsrätt. Hanna har varit tillmötesgående och hjälpt mig på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och har ett trevligt bemötande.
    Juha S
    • 80.0 m²
    • Sparsör
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
  • 2020-11-22
    Jag har köpt en bostadsrätt i Borås med Hanna som mäklare. Hanna var snabb att ta reda på alla svar på mina frågor, snabb med återkoppling i budgivningsprocessen och mycket noggrann med att allt skulle bli rätt. Jag är otroligt nöjd med Hanna som mäklare och med min nya lägenhet!
    Maja W
    • 55.5 m²
    • Sjöbo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
  • 2020-11-01
    Hanna är lugn, trygg och personlig. Kändes bra att alltid få snabba svar och vägledning under försäljning av min lägenhet.
    Furat S
    Furat S
    • 85.0 m²
  • 2020-10-28
    Jag har köpt en tvårumslägenhet, då min yngsta dotter flyttat ut för studier. Hanna var mäklaren som sålde den till mig, och då jag upplevde henne som trevlig och lätt att få kontakt med, anlitade jag henne för försäljning av min nuvarande bostad, en större trerumslägenhet. Hanna har visat sig mycket professionell och flexibel, och det gick väldigt smidigt att få den såld. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Magdalena G
    • 78.0 m²
  • 2020-10-15
    Sålt en 1,5 rums lägenhet Hanna har varit mycket trevlig och lätt att diskutera med. Återkopplat vid frågor på ett bra sätt. Varit behjälplig vid behov. Kan varmt rekommendera henne.
    Carina H
    • 41.5 m²
    • Trandared
  • 2020-10-02
    Köpte lägenhet av Hanna. Hon var engagerad, gav bra tips och påläst på lägenheten. Hon gav ett väldigt bra intryck och kunnig i sitt jobb
    Marie E
    • 56.5 m²
  • 2020-09-21
    Har köpt en bostadsrätt. Jag blev mycket trevligt bemött. Hon var trevlig och gjorde ett proffsigt intryck.
    Hans-erik E
    • 28.0 m²
    • Tullen
  • 2020-09-18
    Vi sökte en bostadsrätt och fick mycket professionell och personlig hjälp. Det förelåg flera olika speciella omständigheter för oss vad gällde visning och tillträde och vi fick utomordentlig hjälp och stöd i hela processen. När vi vill sälja eller köpa en annan bostadsrätt, kommer vi att vända oss till Hanna!
    Elisabet E
    • 28.0 m²
    • Tullen
  • 2020-08-17
    Köpt en lägenhet, vi fick ett väldigt fint bemötande av Hanna. Påläst, kollade upp det som vi hade frågor på inom en rimlig tid och var allmänt väldigt bra. Enkel och tydlig vid möten med oss och säljande parten. Stort tack!
    Antonio M
    • 68.1 m²
  • 2020-06-07
    Jag sålde en 2:a på Sjöbo i Borås och jag hade inte så höga förväntningar på att få sålt den för en så hög summa. Men den blev såld för en summa över min förväntan och mycket tack vare Hanna! Hon anlitade en toppenfotograf som gjorde att bilderna blev kanon! Hon har hållit en nära kontakt med mig, som gjort att jag känt mig trygg in allt som hänt. Hon har varit en riktig klippa genom hela proceduren! Jag gillar Hanna skarpt!
    Emelie H
    • 56.2 m²
    • Sjöbo

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte