Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Hanna Tilly-Büchert
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 60 Läs vad Hanna Tilly-Büchert

• Sara J sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-15

Dammsvedjan
    Jag har sålt min lägenhet. Jag hade större förväntningar på budgivningen och är missnöjd med att det inte gjordes en bättre marknadsföring.
    Mäklaren har varit tillmötesgående och hjälpt att svara på de frågor jag har haft. Läs mer
  • Nurje A köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-13

Hulta
    Det har varit alltid tillgänglig om vi behövde information och dessutom mycket trevliga personal. Läs mer
  • Linda J köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-26

Trandared
    Jag köpte en lägenhet via Hanna Tilly-Büchert och blev bemött på ett väldigt vänligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • Hannah B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-25

Gånghester
    Jättetrevlig och allt gick kanon! Läs mer
  • Anna Carlsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

Hestra
    Trevlig, glad och bestämt. Förstod mina önskningar och var lätt att nå på telefon. Läs mer
  • Joakim A sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-05

Sjöbo
    Bostadsrätt, 1 rok ,39 m2.
    Det har fungerat smidigt genom hela processen.
    Tycket det fungerat bra. Läs mer
  • Bo B sålde sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-31

Valde att ge Hanna uppdraget att sälja en bostadsrätt i Borås. Just för att vid första mötet så var hon förberedd. Om avtal, hur det går till, pris, en plan hur försäljningen skall gå till.

Under försäljningen så var det uppdateringar där hon ringde upp och berättade hur det gick. Samt känslan hon hade som mäklare efter visningen.

Sedan ett slutförande av försäljningen utan hinder eller konstigheter. Med en stor dos gött humör under hela processen. Läs mer
  • Anna G köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-28

Vi köpte bostad där hon var mäklare.
    Hon gav ett proffsigt, lugnt och tryggt i tryck. Vi hade gärna anlitat henne vid en försäljning Läs mer
  • Rebecca B köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-16

Superproffsig bemötande med stor kunskap samtidigt som kontakten kändes personlig och lätt. Läs mer
  • Tara L
    Tara L köpte sin bostad med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-10

Jag har köpt en lägenhet på Norrmalm i Borås, på grund av studier. Hanna var jättetrevlig och sympatisk från visning tills vi gjorde det faktiska köpet. Kände mig otroligt välkommen på visningen och lika mycket intressant som alla andra trots att jag är ung. Hon kunde svara på alla funderingar och komma med tips och så vidare. Kände mig till och med tryggare av att flytta till Borås efter vi skrivit kontrakten och pratat mer om staden, området och så vidare.

Detta är min första bostadsrätt så jag hade inte några tidigare erfarenheter av mäklare, men både jag och mina föräldrar tyckte om Hanna väldigt mycket och hur bra och smidigt allting gick.

Hon följde till och med upp efter vi flyttat in för att se att allt gick som det skulle och det var så trevligt ! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg