Hanna Tilly-Büchert
Registrerad mäklare sedan 2012-06-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-07-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Hanna Tilly-Büchert

• Emelie H sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-07

Sjöbo
    Jag sålde en 2:a på Sjöbo i Borås och jag hade inte så höga förväntningar på att få sålt den för en så hög summa. Men den blev såld för en summa över min förväntan och mycket tack vare Hanna! Hon anlitade en toppenfotograf som gjorde att bilderna blev kanon! Hon har hållit en nära kontakt med mig, som gjort att jag känt mig trygg in allt som hänt. Hon har varit en riktig klippa genom hela proceduren! Jag gillar Hanna skarpt! Läs mer
  • Adis S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-26

Sjöbo
    Väldigt professionellt bemötande, snabbt och enkelt med lägenhets köpet, kan inte bli bättre Läs mer
  • Johan A köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-13

Lugnet
    Mkt trevlig och proffisionell. Lätt att få kontakt med vid behov. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Elin S köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-30

Centrum
    Kunnig bra tillgänglig för både visningar och frågor. Har ordning och reda. Läs mer
  • Josefine L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-28

Trandared
    Sålt bostadsrätt på Tåmarksgatan 2 och är jättenöjd med min upplevelse och bemötande av Hanna :) Läs mer
  • Birgitta W sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-09

Centrum
    När jag skulle sälja min trea på Lugnet vände jag mig till den största mäklaren i Borås. Hanna är inte bara en trevlig person utan också en kompetent och kunnig mäklare. Jag är mycket nöjd med hennes bemötande och hon har lagt ner ett stort jobb på att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Moa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-08

Trandared
    Köpt en lägenhet och Hanna var väldigt proffsigt, trevlig och tillmötes gången.
    Hon svarade på alla frågor vi hade och erbjöd även en andra visning som uppskattades väldigt mycket av oss. Läs mer
  • Esa N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Bollebygd
    Sålde en lägenhet i Bollebygd, Kom väldigt bra överens med Hanna med en gång, tyckte kemin stämde helt OK.
    Förväntningar hade jag ganska högt o det lyckades vi komma upp till.
    Kände att Hanna är väldigt engagerad med det hon gör o väldigt serviceminded.
    Med vänlig hälsning
    En väldigt nöjd kund :-) Läs mer
  • Juha N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Bollebygd
    Försäljning av Bostadsrätt i Bollebygd
    Hon bemötte oss på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Förväntningarna uppfylldes till fullo och lite till...
    Tack för allt... Läs mer
  • Shiba B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-12

Alideberg
    Mäklaren var hela tiden på säljarens sida, ingen hänsyn till köparen om att få enkla önskemål tillgodosett. Mycket oprofessionellt av en välkänt mäklare att behandla en på det sättet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg