Hanna Tilly-Büchert
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 82 Läs vad Hanna Tilly-Büchert

• Moa Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-08

Trandared
    Köpt en lägenhet och Hanna var väldigt proffsigt, trevlig och tillmötes gången.
    Hon svarade på alla frågor vi hade och erbjöd även en andra visning som uppskattades väldigt mycket av oss. Läs mer
  • Esa N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Bollebygd
    Sålde en lägenhet i Bollebygd, Kom väldigt bra överens med Hanna med en gång, tyckte kemin stämde helt OK.
    Förväntningar hade jag ganska högt o det lyckades vi komma upp till.
    Kände att Hanna är väldigt engagerad med det hon gör o väldigt serviceminded.
    Med vänlig hälsning
    En väldigt nöjd kund :-) Läs mer
  • Juha N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Bollebygd
    Försäljning av Bostadsrätt i Bollebygd
    Hon bemötte oss på ett väldigt bra och professionellt sätt.
    Förväntningarna uppfylldes till fullo och lite till...
    Tack för allt... Läs mer
  • Shiba B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-12

Alideberg
    Mäklaren var hela tiden på säljarens sida, ingen hänsyn till köparen om att få enkla önskemål tillgodosett. Mycket oprofessionellt av en välkänt mäklare att behandla en på det sättet. Läs mer
  • Lennart P sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-06

Jag har sålt en 2a på Trandared
    Väldigt bra bemötande
    Hade inte några speciella förväntningar
    Hanna var mycket proffsig,lugn o väldigt trevlig,tog sig tid för mig o mina frågor
    Det känndes som att man var välkommen.
    Jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Gertrud W sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-31

Trandared
    Som god man för min mamma så har Hanna hjälpt till med allt runt omkring en försäljning av en bostadsrätt där överförmyndare mm är involverade. Själv är jag novis i allt detta. Men som sagt, med Hanna som hjälp och stöd verkar det inte vara några problem. Nu är försäljningen inte klar än pga att jag som god man är säljare, det måste upp i överförmyndarnämnden och godkännas, men vi hoppas att allt är klart till 31/3 och att de nya ägarna kan flytta in i april.

Valdemar Wassmund
    son & god man för Gertrud Wassmund Läs mer
  • Carl B köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-22

Sjöbo
    Köpte en lägenhet på Sjöbo, information och kontakt från mäklaren var mycket bra! Läs mer
  • Mohammad J sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-29

Alideberg
    Jag sålde min lägenhet och Hanna var min Mäklare, hon var bra och duktig. Läs mer
  • Dan A sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-01

Norrmalm
    Bostadsrätt
    Trevligt positvt kunnigt bemötande
    Mäklaren hade koll.
    Nöjd Läs mer
  • Kristoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-23

Tullen
    Ett väldigt bra bemötande med god planering med att visa bosataden samt återkopplingen mellan mig o mäklaren. Väldigt nöjd med processen som har gått smidigt och tydligt vilka steg som gäller i processen med bostaden.
    Fastighetsmäklaren är flexible och ordnar det bra för båda partnerna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg