Anders Ericson

Anders Ericson

Anders Ericson är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Anders Ericson har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Anders Ericson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 205 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Ericson har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

205 omdömen om Anders Ericson

Samim R
Hulta

Väldigt hjälpsam och trevlig person, som alltid fanns till hands vid frågor och funderingar.

Jimmy G
Sandared

Anders är förtoendegivande och erfaren mäklare som uppdaterat oss som kund löpande under hela processen.

Jan B
Brotorp

Han är bäst. Kunnig,. Man kunde inte fått bättre mäklare

Håkan G
Tämta

Anders är mycket professionell och kompetent! Vi har anlitat honom för en värdering av vår fastighet och vi fick ett gott intryck av honom. Vi valde därför Anders, för att ta hand om försäljningen av Deragårdsvägen 19. Han har ett trevligt sätt och vet vad han snackar om. Deragårdsvägen är i mycket dåligt skick men Anders gav inte upp och det blev sålt! Värt en guldmedalj :-) Kort sagt... vi är glada och lättade över att det blev sålt, dessutom till "trevligt folk" och det kan vi tacka Anders för!

Susanne T
Målsryd

Tycker Anders varit tydlig mot mig och spekulanter .Har uppdaterat mig kontinuerligt om läget . Är nöjd med hjälpen jag fått i samband med försäljni gen .

Albin E
Sandared

Mycket bra bemötande och levde upp till alla våra förväntningar vid husköp! Rekommenderas varmt!

Margareta D
Brämhult

Jag blev rekommenderad Anders och det har varit så bra under hela processen. Det är ju tuffare att sälja nu och det var Anders hela tiden rak med när vi diskuterade försäljningen. Han var alltid lätt att prata med o ställa frågor till. Kände mig trygg o väl omhändertagen under hela resan från start till mål. Kommer rekommendera Anders.

Henrik T
Brämhult

Bra, saklig, bra bemötande, enkel att komma i kontakt med

Roger A
Rydboholm

Suveränt samarbete och bra kommunikationer

Helena H
Hestra

Ett bra, lugnt och förtroendeingivande intryck. Inget att anmärka på.