Hanna Tilly-Büchert

Hanna Tilly-Büchert

Hanna Tilly-Büchert är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Hanna Tilly-Büchert har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Hanna Tilly-Büchert har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-07 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Tilly-Büchert har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

167 omdömen om Hanna Tilly-Büchert

Mika J
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
Dalsjöfors

Väldigt trevligt bemötande förklarar tydligt uppdraget

Nihad M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
Sjöbo

Hanna var en väldigt bra person som var väldigt tillmötesgående. Genom hela processen från att lägga mitt första bud till att skriva kontrakt för lägenheten har Hanna varit väldigt hjälpsam och alltid svarat på frågor med bravur. Då det var min första lägenhet som jag skulle köpa så är man lite osäker på vissa steg men Hanna var där och svarade på varje fråga, liten som stor, bra som dum. Rekommenderar Hanna otroligt starkt!

Linus A
Trandared

Mån om att både köpare och säljare ska vara nöjd med affären. Bra på att följa upp under hela förloppet! En mäklare jag varmt rekommenderar.

Robert G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
Trandared

Strukturerad, professionell och väldigt trevlig fastighetsmäklare, bra bemötande. När det gäller kommunikationen, så svarar Hanna ganska omgående om man har frågor angående bostadsaffären. Rekommenderar Hanna och Fastighetsbyrån starkt för era framtida bostadsaffärer.

Alexander S

Kunnig. Trevlig. Väldigt härligt bemötande och inbjudande för samtal och frågor. Alltid snabba svar på sms.

George S
Sjöbo

Köpte min första lägenhet av Hanna och hon var väldigt behjälplig genom hela processen. Rak på sak och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt!

Pia F
Sandared

Hanna har inte varit något annat än trevlig, tillmötesgående och noggrann.

Gunilla M
Sålde sitt hus med hjälp av Hanna Tilly-Büchert en del av Fastighetsbyrån Borås
Dalsjöfors

Bra och trevligt bemötande, uppdaterade mej regelbundet vad som hände. Förväntningarna var att få sålt huset och till slut gick det väldigt smidigt och snabbt

Annika U
Knalleland

Mycket trevlig. Känns som hon har en lång erfarenhet att luta sej mot. Allt gick väldigt enkelt och smidigt Vi hade inte så stora förväntningar med tanke på rådande ekonomiska kris. Men vår lägenhet såldes lätt och smidigt

Robert A
Byttorp

Superproffsig och väldigt vänligt bemötande och uppföljning på samtal och frågor.