Lovisa Forsman

Lovisa Forsman

Lovisa Forsman är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Lovisa Forsman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Forsman har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Lovisa Forsman

Gunda H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Forsman en del av Fastighetsbyrån Borås
Trandared

Det är andra gången jag anlitar Lovisa Forsman. Blev mycket nöjd då. Därför anlitade jag Lovisa igen. Lovisa är trevlig och glad, ger tydlig information. hör snabbt av sig genom samtal, mail och sms. Försäljningen av lägenheten har varit till full belåtenhet och det blev som jag tänkt mig. Hälsn. Gunda / Ingela

Mats T
Rydboholm

Erfaren, kunnig och seriös. Lovisa är snabb på att uppdatera om aktuellt läge, lätt att få kontakt med och dessutom väldigt trevlig. Högsta betyg!

Anna-Sara S
Rydboholm

Lovisa bemötte oss med glädje, erfarenhet och man kände att hon kan sin grej och hon gjorde allt väldigt proffsigt. Hon lyssnade noga på våra frågor och besvarade dem bra. Vi kände att vi visste vad vi skulle kunna vända oss för att få hjälp och kände att vi kunde hela tiden räkna med att få den hjälp vi ev behövde. Av de mäklare vi mött den senaste tiden är Lovisa den vi är mest nöjd med :)

Anette T
Rydboholm

Toppenbra bemötande. Lättsam o lätt att få tillit till. Glad o positiv! Kan varmt rekommendera henne.

Eva H
Hestra

Trevligt bemötande. Väl förberedd. Proffsig. Lagom personlig.

Gunnel C
Brämhult

Bra gjort av Lovisa Forsman o hon gjort bra jobb...

Kim A
Rydboholm

Lovisa har varit otroligt hjälpsam och engagerad, ..alltid tillgänglig vid frågor. Enkel lättsam och härlig person. Känns som en man känt henne innan. Vilket från början kändes tryggt.

Marjan V
Sjöbo

Mycket bra och trevligt bemötande. Hade inga större förväntningar men mäklaren var tillmötesgående och hjälpsam hela vägen. Hela affären sköttes proffsigt och

Kristina A
Sjöbo

En mycket trevlig och påläst mäklare 👌

Ulf H
Sjöbo

Ett bra bemötande.fick en bra kontakt.