Adi Stukan

Adi Stukan

Adi Stukan är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Adi Stukan har varit registrerad mäklare sedan 2016-12. Adi Stukan har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.7. Adi Stukan har haft 17 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

15 omdömen om Adi Stukan

Filip Carl Gustav H
Enskede Gård

Adi var trevlig och hjälpsam. Jag upplevde dock att det var lite rörigt ibland och lite svårt att få kontakt och återkoppling. Han väntade in i sista sekund med att skriva kontrakt för att få in nya bud vilket var stressigt.

Stefan W
Stureby

Trevligt bemötande och proffsig framtoning. Kändes uppriktig och positiv.

Tommy L
Bagarmossen

Professionellt bemötande, bra koll och tydliga instruktioner vid möte med säljaren av lägenheten.

Emma Felicia V
Globen

Jag har känt mig trygg med Adi som mäklare och tvekar inte alls på att höra av mig om jag skulle ha några frågor. Han har känts proffesionell och kunnig. Adi är dessutom väldigt trevlig och tillmötesgående vilket har underlättat mitt första köp av en bostad.

Didrik L
Bagarmossen

Adi hanterade köpprocessen snabbt, smidigt och professionellt. Han hade ett trevligt bemötande och fick en att känna sig säker på att allt hanteras på rätt sätt.

Marie Chaix D
Bagarmossen

Good experience with Adi! Good mediation, good availability. Thank you!

Ljungström T
Gubbängen - Enskede

Adi kom in i en väldigt svår situation för oss. Han redde ut den och skapade en lösning som visserligen inte var perfekt, men väldigt mycket bättre än vi hade kunnat hoppas. Jag rekommenderar honom starkt.

Milos G
Bagarmossen

Vänlig, professionell, rådgivande. Skulle rekommendera Adi vid försäljning.

Barbro Margareta M
Skarpnäck

Engagerad och trevlig, informerade bra i början och följt upp allt bra. Har känns tryggt hela processen

Nurzat A
Skarpnäck

Supertrevlig, bra kommunikation genom hela köpprocessen. Genomgående högsta betyg!