Henrik Ivansson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Henrik Ivansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 37 omdömen sedan 2019-07-19. Henrik Ivansson har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 37 Läs vad Henrik Ivansson

• Henrik hjälpte mig att sälja min 3:a. i Enskededalen. Han är inte bara en mycket kompetent, lyhörd och professionell mäklare, han är en trevlig person att samarbeta med också! Jag är mer än nöjd med min bostadsaffär. Tack vare Henrik blev processen smidig och jag fick det priset jag önskade. Rekommenderas varmt!
    Lourdes B
    Lourdes B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-10-16
    • 3:a
    • 69.5 m²
    • Enskededalen
    2020-10-16
  • Henrik hjälpte mig sälja lägenhet i Globen och hela processen var mycket smidig med bra kommunikation.
    Mattias A sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-10-05
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Globen/Johanneshov
    2020-10-05
  • Mkt bra tack för all hjälp! Trevlig och professionell, svarar snabbt på sms.
    Ulrika S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-09-20
    • 60.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
    2020-09-20
    Hej Ulrika, Tack för orden. Hoppas att du är nöjd med köpet och vi hörs snart igen.

Visa svar
  • Jag sålde min tvåa i Hammarbyhöjden efter att Henrik kontaktat mig angående en fri värdering. Jag fick bra förtroende för Henrik direkt och blev väldigt trevligt och positivt bemött. Allting har funkat toppen, från planering av fotografering till visning och all kommunikation där emellan. Henrik är väldigt lätt att kommunicera med, vilket verkligen underlättat då man har en hel del kontakt. Slutligen blev lägenheten såld till ett pris jag är mycket nöjd med. Jag skulle absolut rekommendera att kontakta Henrik för försäljning av bostad.
    Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-09-18
    • 42.0 m²
    2020-09-18
    Hej Sara, Stort stort tack för din fina rekommendation. Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Sålt en tvåa i Hammarbyhöjden. Mkt nöjd med försäljningen och i synnerhet kommunikationen med mäklaren
    Peter M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-09-15
    • 41.0 m²
    2020-09-15
    Hej Peter, Tack för rekommendationen. Härligt att du är nöjd med mig och försäljningen!

Visa svar
  • Sålt lägenhet. Proffsig, tillgänglig och trevlig upplevelse.
    Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-08-28
    • 59.0 m²
    2020-08-28
    Hej Johan, Tack för era ord. Det värmer!

Visa svar
  • Henrik gav ett proffesionellt och transparent intryck under hela affären. Han gav även tydliga och goda råd om att förbereda lägenheten inför försäljning.
    Sanne W sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-08-27
    • 59.0 m²
    2020-08-27
    Hej Sanne och Luke, Tack för era fina ord och vad glad jag blir att ni är nöjda.

Visa svar
  • Sålde min lägenhet via Fastighetsbyrån och Henrik. Det blev en väldigt enkel process där jag fick bra stöd hela vägen och allt sköttes smidigt av Henrik som fick lägenheten såld med våra krav uppfyllda bara genom Fastighetsbyråns egna kanaler. Vi är väldigt nöjda helt enkelt!
    Emelie B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-08-25
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
    2020-08-25
    Hej Emelie, Stort tack för rekommendationen och vad kul att ni är nöjda. Ses på tillträdet!

Visa svar
  • Toppen prestation av en så ung mäklare. Fullt fokus på oss som kunder, inga frågetecken under hela processen. Supernöjd!!
    Georgios R sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-07-13
    • 4:a
    • 80.0 m²
    • Björkhagen
    2020-07-13
    Tjena Georgios, Dina fina ord värmer otroligt. Tack för förtroendet!

Visa svar
  • Henrik sålde nyligen vårt parhus. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Var alltid tillgänglig och proffsig! Är mycket nöjd med vår försäljning och det jobb Henrik gjorde.
    Annika S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2020-07-03
    • 104.4 m²
    • Stureby
    2020-07-03
    Tack så mycket för rekommendationen. Era ord värmer verkligen. Vi ses snart på tillträdet! // Henrik