Henrik Ivansson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 18 Läs vad Henrik Ivansson

• Suhail A sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-18

Gullmarsplan
    Efter 3 misslyckade försök att sälja vår lägenhet hos konkurrenter, lyckades Henrik sälja vår lägenhet till begärt pris inom 1 månad! Proffsig och duktig på återkoppla och gav oss bra inputs för en lyckad affär

Stort tack Läs mer
    2020-03-20 Henrik I svarar Suhail A
    Tack så mycket Suhail för rekommendationen. Vad roligt att ni är nöjda!
    // Henrik
  • Stina N sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-14

Stureby
    Driven, alltid anträffbar, trevlig! Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-20 Henrik I svarar Stina N
    Hej Stina!
    Tack så mycket för rekommendationen och lycka till nu uppe i norr!
    // Henrik
  • Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-06

Hammarbyhöjden
    Vi köpte vår första bostadsrätt och är verkligen supernöjda med den professionella vägledning vi fick av Henrik under hela processen. Redan under visningen fick vi ett mycket bra bemötande och fick även snabba svar på alla våra frågor. Själva köpet sedan gick väldigt smidigt trots alla steg och vi tacksamma för all hjälp vi fick. Nu är vi glada ägare till vår drömlägenhet! Läs mer
    2020-03-20 Henrik I svarar Sara R
    Hej Sara!
    Stort tack för den fina rekommendationen. Vad kul att höra att båda ni är så nöjda. Vi ses snart igen!
    // Henrik
  • Viktor E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-03

Hammarbyhöjden
    Vi köpte vår första lägenhet via Henrik Ivansson på Fastighetsbyrån. Vi fick väldigt bra information om lägenheten och hur hela processen går till, vilket kändes väldigt tryggt för oss som förstsgångs köpare. Läs mer
    2020-03-20 Henrik I svarar Viktor E
    Hej Viktor!
    Stort tack för rekommendationen. Vi ses snart igen!
  • Miriam B
    Miriam B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-26

Enskededalen
    Bra och engagerad mäklare. Mycket nöjd med vår 4:à som blev såld. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-03-02 Henrik I svarar Miriam B
    Tack så mycket Miriam! Vi ses på tillträdet.
    // Henrik
  • Emma K köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-25

Gubbängen - Enskede
    Det kändes tryggt att köpa min första lägenhet via Henrik som mäklare. Henrik var trevlig, lättsam och väldigt tillmötesgående gällande frågor och funderingar jag hade. Henrik gjorde helheten av mitt lägenhetsköp jättebra (och det blev inte alls sådär läskigt som det kan kännas från början). Supernöjd! Läs mer
    2020-03-02 Henrik I svarar Emma K
    Hej Emma.
    Jättetack för din fina rekommendation. Stort lycka till nu med dina nya bostad så hörs vi snart igen.
    // Henrik
  • Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-24

Enskededalen
    Mäklaren Henrik Ivansson levde upp till alla förväntningar!
    Smidig och snabb försäljning av bostaden och bra information. Läs mer
    2020-03-02 Henrik I svarar Alexander H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Alexander. Ses på tillträdet.
    // Henrik
  • Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-10

Gamla Enskede
    Jag skulle sälja min lägenhet i gamla Enskede och fick kontakt med Henrik Ivansson på Fastighetsbyrån Enskede genom min bank.
    Väldigt trevligt bemötande och extremt lyhörd på mina önskemål.
    Ingav ett lugnt och proffsigt intryck med perfekt hjälp och råd från början till slut. Läs mer
    2020-03-02 Henrik I svarar Patrik S
    Hej Patrik!
    Stort tack för rekommendationen. Tack för ett trevligt samarbete. Vi ses på tillträdet nästa vecka.
    // Henrik
  • Tobias M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-20

Gubbängen-enskede
    Väldigt nöjda. En pålitlig partner som arbetade hårt efter gemensamma mål. Vi vill beskriva Henrik som en person med ett ärligt och sympatiskt intryck. Det var viktigt för oss. Kommunikationen mellan oss var väldigt bra vilket vi uppskattade. Rekommenderas varmt.
    /Tobias Läs mer
    2020-01-23 Henrik I svarar Tobias M
    Tack för den fina rekommendationen Tobias och Cecilia!
    Vad roligt att ni är så nöjda med mig. Vi ses på tillträdet!
    // Henrik
  • Nadja D sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-19

Bagarmossen
    Henrik är en professionell, trevlig, lättsam och superbra mäklare som levererade en försäljning på nolltid. Ger honom mina varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-01-23 Henrik I svarar Nadja D
    Tack så mycket Nadja! Lycka till med nya boendet nu.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson