Henrik Ivansson
Registrerad mäklare sedan 2019-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Henrik Ivansson

• Annika S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-03

Stureby
    Henrik sålde nyligen vårt parhus. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Var alltid tillgänglig och proffsig! Är mycket nöjd med vår försäljning och det jobb Henrik gjorde. Läs mer
  • Torgrim H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-29

3:a
    Svedmyra/enskede
    Trevlig, seriös och kunnig. Alltid tillgänglig. Jättenöjda. Läs mer
  • Linda M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-26

Bagarmossen
    Henrik var oerhört samarbetvillig och ödmjuk vid vår försäljning. Han jobbade dessutom väldigt effektivt för en mycket smidig försäljning. Läs mer
  • Nils B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-15

Gubbängen - Enskede
    Kunnig, trevlig och hjälpsam vid vår försäljning av lägenhet. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Dionis K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-08

Hammarbyhöjden
    Henrik var väldigt proffsig och skötte vår lghförsäljning på ett väldigt smidigt sätt. Vi sålde på distans pga rådande situation och han löste all kontakt med stylingfirma, visningar etc. Kan stark rekommendera Henrik som mäklare då vi är supernöjda! Läs mer
  • Michaela B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-27

Stureby
    Jag kan rekommendera Henrik som mäklare då han tar ansvar, informerar och är professionell som mäklare. Läs mer
    2020-05-29 Henrik I svarar Michaela B
    Hej Michaela!
    Tack för rekommendationen. Glädjer mig att du blev nöjd och jag vill bara önska dig all lycka till i nya bostaden nu!
  • Frida T köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-26

4:a
    Enskededalen
    Köp av bostadsrätt. Förtroendeingivande och trevligt bemötande. Snabb återkoppling vid frågor eller funderingar. Hjälpsam och positiv under hela affären. Läs mer
    2020-06-01 Henrik I svarar Frida T
    Hej Frida.
    Stort tack för rekommendationen.
    Hoppas ni trivs i er fina lägenhet nu så hörs vi inom kort!
  • Kristofer S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-25

Hammarbyhöjden
    Jag är mycket nöjd med Henriks hjälp vid försäljning av min bostad. Henrik var seriös, lättsam och lyhörd. Henrik är mycket trygg och trevlig vilket skapar trygghet i processen för mig som kund. Tack för ett gott jobb Henrik! Läs mer
    2020-05-29 Henrik I svarar Kristofer S
    Hej Kristofer.
    Tack för rekommendationen, det värmer!
    Lycka till i framtiden nu.
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-16

Hammarbyhöjden
    Realistisk och professionell, det hela gick mycket smidigt. Jag fick god rådgivning genom processen och trots svårigheter på grund av avstånd gick allt lätt att lösa. Mycket bra! Läs mer
    2020-05-29 Henrik I svarar Malin L
    Hej Malin.
    Stort tack för din rekommendation. Vad roligt att du blev så nöjd trots svårigheterna vi hade med avståndet.
    Ta hand om dig!
  • ANDERS B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-10

4:a
    Stureby
    Henrik är professionell, realistisk och driven. Han hjälpte oss sälja vår lägenhet redan innan visning och fotografering. Det hela gick både snabbt och smärtfritt. Jag kan varmt rekommendera Henrik. Läs mer
    2020-06-02 Henrik I svarar ANDERS B
    Hej Anders.
    Tack så mycket för dom fina orden. Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson