Henrik Ivansson

Henrik Ivansson

Henrik Ivansson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Henrik Ivansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Henrik Ivansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Ivansson har haft 57 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 67 Läs vad Henrik Ivansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-07-01
    Mäklaren presenterades en tajt tidsplan som ambition och var snabbt med på upplägget och med egna idéer och potentiella köpare blev det en snabb och enkel affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-06-28
    Henrik har från första visningen jag var på med honom varit väldigt proffsig. När det inte blev affär där tog han ett stort intresse för min situation och hjälpte mig med flera tips på potentiellt intressanta objekt. Ett av dom resulterade i en snabb affär där Henrik var ett jättebra stöd genom hela processen.
    2021-06-27
    Mycket bra erfarenhet. Henrik var lätt att nå och receptiv!
    • Bagarmossen
    2021-06-24
    Henrik har skött affären effektiv och snyggt, och ingöt starkt förtroende med sin vänlighet och kompetens.
    • Bagarmossen
    2021-06-07
    Köpte en lägenhet
    Professionell mäklare
    Bra kommunikation, bra dialog, tydlig.
    Bra jobbat :)
    • Gamla Enskede
    2021-06-01
    Henrik verkar kunnig och han är pigg, trevlig och utåtriktad. Han hade dock en del återkommande synpunkter på banker (utom Swedbank) som var lite väl partiska, tycker jag. - Aldrig bra att prata skit om "konkurrenter".
    • Blåsut
    2021-05-27
    I bought an apartment with Henrik. He was very efficient, polite and, more than that, honest and transparent in the negotiation. More than other brokers i met. He could be even less fats sometimes.
  • Ann-marie E
    • Enskede Gård
    2021-05-21
    Henrik har hjälpt mig att sälja min trea på Planterarvägen i Enskede gård. Hans bemötande har varit mycket bra, alltid positiv, respektfull och förtroendeingivande. Han har uppfyllt alla mina förväntningar.

Jag har känt mig mycket trygg och fått ständig återkoppling under försäljningen. Henrik är bara bäst!
    • Svedmyra/enskede
    2021-05-10
    Bra bemötande från start till mål. Levererade precis vad vi önskade.
  • Jocke W
    • Stureby
    2021-05-10
    Allt gick otroligt smidigt och bra med Henrik som mäklare, då detta var min första bostad jag köpte fanns det såklart frågor dom upp på vägen men som jag fick svar på frågor direkt när frågorna ställdes.
    Väldigt trevlig och ordentlig, samt kul att få göra affär med både säljaren och Henrik inblandad.
    Henrik rekommenderas starkt från min sida och kommer anlitas den dagen jag ska sälja, om han då fortfarande är tillgänglig i detta område.