Elisabeth Strandenborg

Elisabeth Strandenborg

Elisabeth Strandenborg är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Elisabeth Strandenborg har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Elisabeth Strandenborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Strandenborg har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

165 omdömen om Elisabeth Strandenborg

Sedan starten hos Reco 2015
Anitta A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Mycket nöjd! Från start till slut med försäljningen.

Johannes A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Trevlig, professionell, kunnig. Högsta betyg!

Fredrik W

Mycket engagerad mäklare som gav mycket bra hjälp. Mycket nöjd

Sofie E
Enskededalen

Hej Elisabeth är superbra. Rekommenderas varmt.

Denise K
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Tallkrogen

Elisabeth imponerade enormt på oss genom att vara lyhörd för våra behov, alltid tillgänlig och slutligen roddade hon vår försäljning med en väldigt nyfödd, grym helt enkelt och vi prmvölditt nöjda!

Kristin M
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
Pungpinan/enskededalen

Engagerad, lyhörd och proffsigt bemötande. Ingav förtroende och trygghet genom köpprocessen.

Kersti Ulrika U
Pungpinan/enskededalen

Trevlig,engagerad och med stor kunskap om bostadsområdet.

Niclas E
Gamla Enskede

Elisabeth är en ambitiös, engagerad och lyhörd mäklare. Hon var mycket involverande under hela försäljningprocessen och bidrog med en trygghet för mig som säljare. Jag kan varmt rekommendera Elisabeth!

Rasmus E
Gamla Enskede

Elisabeth är trevlig, genuin, känns transparent och ärlig med allting. Man känner sig säker som köpare. Hon är tillgänglig och lätt att nå på telefon, riktigt bra. nöjd kund!

Elias J
Enskededalen

Superbra mäklare som vi tyckte om så mycket att vi valde att vända oss till Elisabeth när det var dags att sälja lägenheten som hon även hjälpte oss att köpa. Elisabeth hittade snabbt intressenter även om vi bara hade lägenheten som "kommande" och med hjälp av henne så hittade vi en smidig och bra lösning som gjorde att vi kände oss nöjda med affären och kunde därför på ungefär 1 veckas tid sluta affären helt. Vi kan inte annat än att rekommendera Elisabeth till alla som har planer på att sälja sin bostad. Allt var toppen från start till slut!