Richard Ivansson

Richard Ivansson

Richard Ivansson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Richard Ivansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.8. Richard Ivansson har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är flexibiliteten i yrket och att ingen dag är lik den andra. Jag får hjälpa människor med deras livs största affär i både köp och sälj.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en strukturerad, balanserad och förtroendeingivande mäklare som alltid ger det lilla extra för mina kunder och framtida kunder. Jag har genom åren byggt upp ett stort nätverk och en stor kunskapsbank och kan garantera att det inte finns någon situation du som kund kan hamna i där jag inte redan varit. Är jag lugn, kan ni vara lugna.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag gärna med min sambo, min familj och mina vänner. Har ett brinnande intresse för idrott och har golf väldigt nära hjärtat just nu. Är tidigare gammal hockeyspelare. Blir även en och annan god bit mat och kanske en spännande film på bio.

270 omdömen om Richard Ivansson

Sedan starten hos Reco 2014
Linnéa B
Stureby

Det var en behaglig process att köpa bostad förmedlad av Richard.

Elin A
Stureby

Informativ, tydlig och och vänlig. Balanserade sälj och köpsidan på ett bra sätt för en trygg affär för båda partner.

Katarina Adéle L
Gamla Enskede

Richard är kunnig och mycket professionell i sitt bemötande. Han har ett starkt driv, alltid snabb på att återkoppla då man har frågor samt att han inger trygghet under hela försäljningsprocessen. Kan starkt rekommendera Richard.

Björn L
Gamla Enskede

Richard är väldigt proffsig, förtroendegivande, kunnig. Det finns ett tydligt upplägg för hela processen som gör att man känner sig trygg i att det kommer gå bra.

Henrik F
Tallkrogen

Seriös och lyhörd. Mina förväntningarna om en trygg och bra försäljning infriades. Rekommenderar Richard Ivansson varmt.

Elisabeth F
Tallkrogen

Professionell och lyhörd. Förväntningarna om en trygg och seriös försäljning infriades och Richard Ivansson kan varmt rekommenderas.

Sigrid W
Stureby

Trevlig och seriös mäklare, lugn, stabil och kunnig. Alltid vänlig och bra kommunikation.

Johanna Evelina Maria R
Stureby

Ljuvlig. Ärlig. Trovärdig. Realistisk.

Johan Urban Wolmar U
Stureby

Mycket förtroendegivande mäklare, vilket visar sig vara välgrundad i lång erfarenhet, kunskap, god personkännedom, strategisk och mycket diplomatisk, som dessutom är transparent, vilket uppskattade mycket.

Lars G
Stureby

Tillmötesgående, tydlig och tillgänglig.