Fastighetsbyrån Estepona

Fastighetsbyrån Estepona

Välkommen till Fastighetsbyrån i Estepona! Vi är ett gäng mäklare med lång erfarenhet av branschen och av Esteponas vackra omgivningar. Vi kan det mesta om bostadsmarknaden här i Spanien och kan hjälpa dig att hitta allt mellan en bostadsrätt och ett town house. Dessutom har vi nära kontakt även med byggare, jurister och uthyrningsfirmor....

43 omdömen om Fastighetsbyrån Estepona

John Arthur G
Estepona C

We asked Fastighetsbyrån Estepona to sell our apartment. Although it has taken rather a long time to sell, the COVID outbreak didn’t help, the staff at the Estepona office remained very professional throughout. Overall we are very pleased with the outcome!

Madelene M
Estepona East

Vi har köpt en nyproduktion och Pontus Ölander har skött allt på ett utmärkt sätt, hjälpt till med advokat mm

Bengt-olle B
Estepona C

Mycket duktig mäklare, körde ut och tog bilder till oss, vänligt bemötande Vi har köpt en trerumslägenhet lägenhet.

Daniel Gustavo K

Muy buen agente. Todo Excelente

Johan Ludvig A
Estepona C

Köpt i Puerto Blanco. Positivt och vänligt med bra återkoppling. De enda förväntningar jag har på människor är att visa respekt och att vara lagliga och det var/visade mäklaren. Som jag tryckte, 5 av 5 /Johan

John J
Estepona East

Employed to sell my apartment. They sold it! Job done! Professional, knowledgable, successful.

Ingemar Paul K
Estepona C

Positivt och glatt bemötande, Vi blev körda till visningen av objektet och rundtur i området.

Lollo A
Estepona East

Pontus har varit kompetent, tjänstvillig och trevlig. Toppservice!

Kent Roger Ingvar J
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Estepona
Estepona C

Sålt lägenheten och fick ett mycket proffsigt bemötande kan inte bli mer nöjd,

Stine Vogt A
Estepona East

Holder på att sälja en lägenhet i Golf Hills, och tycker vi har fått bra stöd från vår mäklare Pontus. Det har varit bra information kring de visningarna vi har haft, samt att vi har fått återkoppling efter.

Axor D
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Estepona
Estepona East

Superproffsiga och trevliga allihop!

Per David J
Estepona East

Jag har köpt lägenhet och Pontus på Fastighetsbyrån i Estepona har gjort ett strålande jobb!!

Anders P
Manilva

Toppen service från Alexander och Fredrik! Allt gick snabbt och smidigt. Hjälpte till med alla frågor vi hade och svarade alltid på email. Rekommenderar Fastighetsbyrån i Estepona.

Alain D
Estepona East

I sold an apartment the realtors were very helpful and kept me informed throughout I was very happy with this company

Morgan Sven Artur H
Estepona East

Hej, Jag har sålt ett peanthouse i Costalita. Mäklaren Pontus Ölander får högsta betyg i alla avseende.

Stefan H
Estepona Centrum | Estepona

Pontus Ölander på Fastighets Byrån gjorde ett mycket bra jobb i samband med köpet av vårt lgh i Estepona. Pontus är en mäklare man kan lita på. Pontus hjälpte oss även med olika kontakter efter vi hade köpt den aktuella lägenheten. Som ett resultat av vår goda erfarenhet med Pontus har vi rekommenderat ett flertal vänner att kontakta honom för att diskutera framtida lägenhetsplaner i Estepona och i närliggande städer.

Annika H
Estepona Centrum | Estepona

Jag kan varmt rekommendera att ta kontakt med Pontus Ölander på Fastighetsbyrån i Estepona han är en tillmötesgående person som gav oss mycket god service när vi köpte vår lägenhet i Estepona i somras -18. Pontus gav oss också goda juridiska kontakter som krävs vid köp av fastighet i Spanien. Vi är så nöjda och glada över vår pärla!

Mats Ove E
Estepona Centrum | Estepona

Väldigt kunnig, påläst och trevlig. Dessutom lugn och inte pushig

Mattias B

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Birgit L
Estepona Öst / East | Estepona

Letade efter en lägenhet. Mycket bra bemöttande. Vår mäklare lyssnade väldigt uppmärksam på våra önskemål och valde visningsobjekt därefter. Superbra gjort!

Ulf Reinhold L
Estepona Öst / East | Estepona

Köpt lägenhet. Mycket seriöst bemött av kompetent personal. Upplägget, tidsplanerna etc. mycket bra. Förväntningarna uppfyllda till 90%. Skulle gärna rekommendera våra kontaktpersoner.

Thomas R
Estepona Öst / East | Estepona

Vår mäklare har varit agerat som en trovärdig, kunnig person parat med lyhördhet och trevligt beteende. Kanonkille!

Bo Ö
Estepona Öst / East | Estepona

Sålt lägenhet och blev mycket bra bemött.

Yngve Elof H
Casares | Casares

Lägenhet i närheten av Estepona. Mäklaren och medarbetarna på byrån var mycket proffsiga och snabba att kommunicera. Alltid tillgängliga. Det kändes att de var intresserade av att både stora och mindre saker skulle fungerade bra, vilket det gjorde. Vi är helt enkelt helnöjda!

Felipe G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Estepona

Fantastiskt bemötande och uppföljning. Service i världsklass.

Björn Folke Olof H
Estepona C

Mycket trevlig och engagerad mäklare!

Johan C
Estepona Öst / East | Estepona

- Ej färdigbyggd lgh - Engagerat - Mycket fokus på avslut och mindre på hela affären med betalningar och advokat mmm - Än så länge positivt dock märkligt förfarande med likvid och garanti (troligen inte mäklarens fel) Betalningen görs "i blindo" och bankgarantin kommer först senare. Inte bra eller säkert för köparen.

Jennie E
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Jag har köpt en lägenhet i Estepona och jag har fått den bästa hjälpen och bemötandet jag kan få av mäklaren. Det har helt klart överträffat mina förväntningar.

Ann M
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Har köpt radhus i Estepona Blev mycket väl bemött av mäklaren Hela processen var toppen och deras service utmärkt Svarade snabbt och var hjälpsamma med allt

Jarl-henrik K
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Vi köpte en lägenhet utanför Estepona. Mäklaren har varit med hela resan från köp till inflyttning. Har hjälpt oss med det mesta, kommit med råd om praktiska saker som uthyrning, internet/tv leverantör, försäkring m.m. Vi kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i Estepona!!

Christer H
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Bra och klart bemötande. Servicen från kontoret efter köpet med alla formalia mm mycket bra. Den advokatfirma som FB rekommenderar har tyvärr varit ganska slarvig med fakta.

Hans G
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Fredrik Asp var vår mäklare på fastighetsbyrån i Estepona. Fredrik visade oss närmare 10 olika lägenheter och vi tycker mycket bra om honom. Det som kanske var lite bristfälligt var informationen om den lägenheten vi köpte. Dels var besöket så "snabbt" att vi inte han uppfatta omfattningen och bullret av av trafiken och att tillgängligheten av poolen var så begränsad. Endast öppen ett par månader på sommaren. Dessutom stämde inte informationen om AC och storleken på lägenheten, men i huvudsak är vi mycket nöjda med både Fredrik och alla andra vi hade kontakt med på Fastighetsbyrån.

Evy L
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Fick väldigt vänligt och informativt bemötande av Pontus Ölander, som även slutförde vårt köp. Mycket nöjd kund

Andrea R
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Fredrik Asp. Mycket proffsigt bemötande. Lyhörd och ett otroligt tålamod med alla våra frågor och velande fram och tillbaka. Vi hittade vår lilla pärla.

Martin Å
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Mycket tydliga och trevliga, snabba svar på dom frågor jag ställt. Bra information och varit behjälpliga genom köp processen

Niclas B
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Jag har fått ett bra bemötande. Bra svar och alltid svarat när jag ringt.

Stefan B
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fick av vår mäklare och vi fick bra information genom hela köpeprocessen

Stig W
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Inget fel på bemötandet men information gällande objektet är som i Sverige inte fullständig samt saknas i Spanien ett juridiskt fullständigt köpekontrakt, det får man själv upprätta

Bibbi F
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Har köpt lgh genom Kent Schanke på Fastighetsbyrån.

Håkan A
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

En mäklare/mäklarfirma som värnar om mig som kund. Visade tillgänglighet och ansvar genom hela försäljningsprocessen. Har även efter affären blev klar visat att man bryr sig som förmedlare och månar om att trivseln och köpet skall vara så bra som jag uppfattade det när affären avslutades. Mina varmaste rekommendationer till Fastighetsbyrån i Estepona/Marbella.

Petra L
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Kunniga. Trevliga. Bra kontakter med juridiska personer.

Lars N
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Väldigt personligt och professionellt bemötande utan för den skull bli påträngande

Monika A
Skrev om Fastighetsbyrån Estepona

Mäklaren var mycket tillgänglig för frågor, och det uppskattades mycket. Även efter köpet är det en mycket värdefull kontakt för att lösa visa frågor, stor eloge till dem!