Burak Yildiz

Burak Yildiz

Burak Yildiz är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Burak Yildiz har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Burak Yildiz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.8. Burak Yildiz har haft 10 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-03

18 omdömen om Burak Yildiz

Ertugrul Y
Skogås

Trevlig ung kille, Vi blev bemötta väldigt bra. Burak svarade alltid på telefon och var behjälplig när vi ringde flera gånger och hade många frågor. Han hjälpte oss även med bolånet, då vi fick lite hinder av en annan bank med en massa konstiga frågor. Som köpare gick allt smärtfritt, och vi köpte bostadsrätten, stort tack till Burak. Vi kommer definitivt tillbaka, vid nästa köp och sälj.

Svar från Burak Yildiz

Tusen tack Ertugrul för den fina recensionen! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Sabir T
Skogås

Jag kan rekommendera Burak starkt! Jag har försökt sälja min lägenhet i månader med en annan mäklare men lyckades inte och sen träffade jag på Burak. Han var väldigt tydlig i början till slut och lyckades sälja min lägenhet utan Hemnet bara på 1 vecka! Rekommenderar Burak till alla som letar efter en grym mäklare!

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Sabir! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Inan Mehmet Ö
Fagersjö

He was very helpful and hardworking from the beginning to the end of the process. Answered all our questions and guided us through. Thank you Burak!

Svar från Burak Yildiz

Thank you very much Inan, I'm happy I could help you!

Linus T
Fagersjö

Jag fick ett gott och professionellt bemötande av Burak på visningsdagen. Han hade även svar på alla mina frågor om lägenheten. Vi hade god kontakt efter visningen både över sms, e-post och telefon. Och jag hölls uppdaterad om allt som hände. Jag tycker också att han lyckades bra med att få mig och säljarna att kompromissa om priset så att alla blev nöjda. På dagen för kontraktskrivningen gick allting smidigt. Oklarheter förtydligades och allt gick bra trots flera olika språk runt bordet. Sammanfattningsvis skulle jag säga att min erfarenhet av Burak var mycket bra!

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Linus! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Aron E
Farsta

Burak Yildiz är en mycket bra mäklare. Bostadsköpet gick smidigt.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Aron! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Martin L
Farsta

Burak var professionell och lugnande, han svarade snabbt på alla våra frågor och satte våra sinnen i ro. Vi hade hoppats på ett bra pris vid försäljning, han var realistisk på marknaden men jobbade också hårt för att få oss ett pris som vi var nöjda med. Sammantaget kände jag att vi var i trygga händer!

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Martin! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Karl-Johan L
Farsta

Burak är kunnig, trevlig och förtroendeingivande. Rekommenderas.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen! Kul att du känner dig nöjd.

Emma J
Högdalen

Jag har blivit bemött på ett toppenbra sätt, personligen haft det stressigt under säljperioden så det har verkligen fungerat bra då Burak varit otroligt flexibel och lösningsorienterad + lätt att ha o göra med. Hade förväntat mig att det skulle vara svårt att sälja men det gick jättebra, jag är supernöjd med min försäljning och kan verkligen rekommendera Burak framåt. Han kämpade verkligen för att jag skulle få det pris jag ville ha. Han har bra koll på områden och mycket kontakter såsom spekulanter etc - gott tecken!

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Emma! Kul att du känner dig nöjd.

Al-Sammarai S
Skogås

Väldig kunnig mäklare, extremt trevlig och professionell. Jag hade förmånen att arbeta med Burak Yildiz. vid köpet av mitt nya hem och rekommendera till andra potentiella köpare. Från början till slut var Burak Yildiz. otroligt professionell, tillgänglig och insiktsfull. Det som verkligen satte Burak Yildiz. apart från andra mäklare jag har arbetat med var hans förmåga att lyssna på mina behov och önskemål.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Al-Sammarai! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Jeff V
Farsta

Burak är en trevlig mäklare som snabbt kunde stänga affären vid acceptpris.

Svar från Burak Yildiz

Tack för recensionen Jeff! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!