Burak Yildiz

Burak Yildiz

Burak Yildiz är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Burak Yildiz har varit registrerad mäklare sedan 2023-01. Burak Yildiz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Burak Yildiz har haft 4 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-11 - 2024-01

5 omdömen om Burak Yildiz

Sedan starten hos Reco 2023
Andrew G
Farsta Strand

Mycket trevligt bemötande, lätt att ha att göra med & mycket tydlig i alla kommunikationer.

Svar från Burak Yildiz

Tack för recensionen Andrew! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Nikola V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Burak Yildiz en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta Strand

Burak är väldigt trevlig och professionell. Alltid tillgänglig och affären vi gjorde tillsammans blev mycket bra.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Nikola! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Carina J
Skogås

Jag är väldigt nöjd med min mäklare Burak Yildiz. Han var allltid anträffbar, tillmötesgående, trevlig och gjorde det bästa för att försäljningen skulle gå bra och smidigt. Kunde inte fått en bättre mäklare. Rekommenderar honom varmt.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Carina! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Mohammed Omar N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Burak Yildiz en del av Fastighetsbyrån Farsta
Skogås

Han var jätte trevligt och snälla. Jag var njöt med hans jobb.

Svar från Burak Yildiz

Tack för recensionen Omar! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!

Ann E
Farsta

Jag blev väldigt trevligt bemött av mäklaren och han levde upp till mina förväntningar att få ett bra pris för min bostad och har beskrivit den väldigt bra i papperna. Han har jobbat bra för att sälja min lägenhet och vid försäljningen gick det väldigt smidigt. Så han får ett väldigt bra betyg av mig.

Svar från Burak Yildiz

Stort tack för den fina recensionen Ann! Kul att du känner dig nöjd. Vi ses på tillträdet!