Alla kategorier Mäklare Espana Fastighetsbyrån Utland Fastighetsbyrån Gran Alacant

Fastighetsbyrån Gran Alacant

Calle Finlandia 1, 031 30 Santa pola — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Gran Alacant!

Vi är din mäklare i Gran Alacant, beläget strax söder om Alicante. Här har skärmflygarna sitt paradis och utsikten är svindlande. Vi på Fastighetsbyrån Gran Alacant tycker att denna typ av kunskap är viktig när vi ska hjälpa våra kunder att sälja och köpa bostäder. Därför har vårt duktiga team som dessutom är svensktalande en oerhörd koll på Gran Alacant med omnejd. Vi säljer hundratals lägenheter varje år i Alicanteprovinsen vilket är en del i att vi är Sveriges största fastighetsmäklare. Oavsett om du söker att göra en bra investering för framtiden eller att hitta ditt nya semesterboende utomlands så har vi en mängd olika objekt att titta på.

Läs vad 17 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gran Alacant

• 2019-07-31

Juan Jose L skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Una experiencia satisfactoria , se vendio mi vivienda muy rapido en menos de 6 meses.Tanto Sandra como Cedrik ha estado siempre en contacto conmigo ,rezolviendo cualquier duda que tenia .Encantado de de recomendar la Imobiliara Fastighetsbyrån . Un saludo.
    Juan José Lopez. Läs mer
  • 2019-07-15

Manuel F skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Miguel, excelente persona, todo perfecto, súper contentos. Läs mer
  • 2019-06-18

Kjell Erik D skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi hade en väldig glad och trevlig mäklare.
    Vi skulle gärna rekommendera mäklarna till våra bekanta. Läs mer
  • Piedad L

2019-04-11

Piedad L skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Puse a la venta mi Bungalow hicieron unas fotos maravillosas y en dos visitas lo han reservado Läs mer
  • 2019-04-10

Angel D skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    el trato que he recibido en todo momento ha sido el correcto

y muy profesional .yo se lo recomiendo a otros futuros clientes.

Angel Läs mer
  • 2019-04-09

Lorenzo Simon D skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    contrato con arras insuficientes para garantizar fiablilidad de operación al vendedor pero si suficientes para garantizar comisión de la inmobiliaria Läs mer
  • 2019-04-09

Maria Mercedes J skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    HE VENDIDO UN APARTAMENTO, EL TRATO FUE MUY AMABLE, LAS EXPECTATIVAS ERAN MUY BUENAS PUES VENIA RECOMENDADA POR UN AMIGO QUE FUE CLIENTE. Y HA SIDO TODO FENOMENAL POR SU PARTE. Läs mer
  • 2019-04-02

Prudencio D skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Agradecido y excelente atención Läs mer
  • 2019-03-11

Sergio Eduardo Jesus B skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi köpte en lägenhet i Santa Pola och vi fick en jätte bra, kvalificerad och professionell hjälp till vår köp. Läs mer
  • 2019-02-19

Anna Katarina W skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi köpte först ett radhus via Fastighetsbyrån Alicante år 2016 och sedan ytterligare en lägenhet av dem inne i Alicante City 2017 som vi renoverade upp för att på sikt sälja. Båda gångerna vi har köpt har vi anlitat Fastighetsbyråns egna jurist för att se till så att processen av köpet följer den spanska lagen, vilket känns väldigt tryggt när man själv inte vet vad som gäller. Att juristen talade både svenska och spanska var givetvis ett stort plus.
    Vi fick också hjälp av Jon Lindsmyr på Fastighetsbyrån med att sälja vår ena bostad och den såldes redan efter två veckor, vilket var otroligt snabbt jobbat av dem. Så vi kan inte vara annat än urnöjda med Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-02-16

Anna Sofie D skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Köpt lägenhet. Väldigt positiv upplevelse vid visning och under under köpet. Supertrevlig ägare och mäklare Theo som är extremt kommunikativ. Riktigt bra rekommendation av hantverkare också vilket verkligen är guld värt. Efteråt har upplevelsen tyvärr grumlats lite pga att jag inte fått originaldokument skickat till mig och för att erbjudande om hjälp att ordna med inredning inte kändes riktigt seriös. Annars hade totalintrycket varit en klar 5:a! Läs mer
  • 2019-01-31

Stefan F skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi har köpt en lägenhet på Playa 9 i Arenales. Vår mäklare Ivar som togs oss runt till några olika objekt under en halvdag var mycket trevlig och tillmötesgående. Vi berättade för honom i stora drag vad vi var ute efter och han gav oss en bra bild av vilka olika typer av objekt som finns till försäljning. Vi blev inte i intresserade av några av objekten men han tog oss också till Playa 9 och visade oss marken där det skulle byggas nya lägenheter. Vi blev väldigt intresserade av nybyggnationen och det ledde till ett köp. Det är tack vare Ivar vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-01-25

ÅSA Elenor S skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi köpte lägenhet i Gran Alacant.
    Jag hade telefon/mailkontakt med vår mäklare Jon redan under våren, och fram tills dess att vi kom ner och träffade honom.
    Vi gav förslag på vilka objekt vi ville se, och han tog oss runt till dessa.
    Mycket trevlig och kunnig. Gav många tips och råd om livet i Spanien samt allt rörande att köpa lägenhet.
    Köpprocessen löpte på bra och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Bo Håkan Ingemar L

Bo Håkan Ingemar L skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Blivet toppen bemött av Sandra Wennström, bättre än så här kan det inte bli. Ställt upp i vått o torrt. Behaglig, vänlig, tillmötesgående, tycker denna dam ska ha en extra eloge för sitt engagemang

Tacksam kund som kommer att rekommendera henne för nya uppdrag o tjänster

Med vänlig hälsning, Ingemar o Ann Larsson Läs mer
  • Maria N

Maria N skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Nyproduktion Arenales del Sol playa 9, 2 sovr, 1 badr, balkong och takterass. Snabba trevliga svar, proffsigt bemötande hela vägen igenom! Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån till alla som ska köpa bostad. Läs mer
  • 2019-01-23

Ulf F skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Utan Sofie Stenberg hade ni kanske inte haft mig som kund.
    Noggran, förebyggande och informativ.

Köpt lugnt i Alicante stad Läs mer
  • Ralf Johnny Patrik N

Ralf Johnny Patrik N skrev om Fastighetsbyrån Gran Alacant
    Vi köpte lägenhet som förmedlades av Sofie Stenberg och vi var mycket nöjda med hennes engagemang och professionalitet. Läs mer

Calle Finlandia 1, 031 30 Santa pola