Fastighetsbyrån Grums

Fastighetsbyrån Grums

• Badge2023
Ring 0555-124 35 Dela

Här vid Vänerns strand i Sydvästra Värmland möts E 18 och E 45, så det är en riktig knutpunkt när det gäller bilvägar. Stora besöksmål här i området är Sliperiet i Borgvik, Folk & Rock-festivalen på sommaren och Värmskogs café vid sjön Värmeln. Funderar du på att flytta i, eller kanske till, Grums kommun? Vi på Fastighetsbyrån...

45 omdömen om Fastighetsbyrån Grums

Sedan starten hos Reco 2013

Skottsborg P
Värmskog

Proffsigt bemötande, bra dialog och flexibilitet till oss som köpare. Fastighetsköpet gick väldigt smidigt. Vi lämnar våra bästa rekommendationer.

Susann A
Värmskog

Mäklaren har utfört uppdraget på ett mycket proffesionellt sätt, där han visat stort engagemang för uppgiften som han sedan slutfört på ett bra sätt. Han har med sin positivitet , lyhördhet och noggrannhet i försäljningsprocessen gett kunden trygghet. Vi kan starkt rekommendera mäklare Mårten för de som söker en engagerad och professionell mäklare.

Jan A
Värmskog

Mycket bra byrå. Mycket kompetent o engagerad mäklare. Mycket bra bemötande redan första gången. Allt var kanon.

Jimmy G
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Smidigt och bra husförsäljning av en mäklare som förstår säljaren bekymmer.

Martin A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Bra bemötande, trevliga, sociala, informerande och kontaktbara. Att hitta ett hus som passade oss och budgeten väldigt bra jobb. Väldigt social, positiv och hjälpsamma

Tobias K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Bra bemötande, mycket trevlig. Allt har gått väldigt smidigt till med bra återkoppling allt eftersom.

Christoffer E
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Mycket Nöjd, allt gick snabbt smidigt och professionellt till.

Janneke K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Mårten was great. His communication was really clear and his English excellent. He even took the time to explain us things that were unrelated to buying the house.

Linda E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Trevligt och tillmötesgående. Informativ.

Gloria V
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

I had a very good experience with Mårten. He was very friendly and took the time to show and explain everything. He was also very helpful, thinking with us and helping us with other things, not directly related to buying the house. The communication was very fast and clear. His English is also very good.

Sara E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Mäklaren var ärlig och uppriktig när han besvarade våra frågor. Bemötandet var väldigt bra.

Bente S
Slottsbron

Megler var hyggelig og imøtekommende og hadde kunnskap om eiendommen hun skulle selge. Anbefaler henne virkelig :)

Hogar H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Ni är Fantastiska 💐💐💐Mårten💐💐💐

Yvonne A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Mycket bra bemötande, känns seriöst och tryggt.

Hasse A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Finns inte något att klaga på, det gick fortare än förväntat, och trevlig mäklare.

Tony H
Slottsbron

Bra genomgång av hur försäljning går till. Som vi upplevde det så kontaktade mäklaren intresserade kunder några dar efter visning, det tyckte vi var bra. kort sagt så var det ett bra bemötande vi fick och ett proffsigt överlämnande till dom nya ägarna.

Susanne L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Bra bemötande, mäklaren ordnade en tidigare visningen då vi var bortresta på visningsdagen.

Markus S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Perfekt och mycket vänlig service från mäklaren Maria Larsson. Allt sköttes på bästa sätt. Gärna igen!

Susan I
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Supernöjd med mäklaren som hjälpte till med försäljningen på ett fantastiskt sätt

Salvador S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

My broker (Mårten Larsson) was always helpful and knowledgeable; it was great working with him. Totally recommendable.

Mariusz P
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Hjelpende, positiv, rask behandling. Kunnskaps rik person

Agneta J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

En trevlig o lättsam kille. Han upplevdes som passandes för sitt yrke. Jag har inget att anmärka på.

Ann-christin H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Jag tycker Mårten var fantastisk,trevlig och bemötesgående på alla vis,honom är det lätt att rekommendera.👵🏼

Gunn J

Bemötandet var utmärkt och jag rekommenderar Fastigheten Grums

Lena E
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

En mycket trevlig och engagerad mäklare. Alltid glad och positiv.

Lars-Olov J
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

utomordentligt bra i alla avseenden

Oskar L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Jag blev jättebra bemött med introduktion av fastigheten med bra koll på allt. Han tog emot alla frågor och svara på utan problem eller tog reda på och återkoppla. Han var enkel att prata med och fick tag i honom inom 1 dag. Bra hantering av visningar med tid och genomgång. Väldigt bra och han representerar fastighetsbyrån väldigt bra.

Helena S
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Har sålt mitt hus och allt har gått helt perfekt från första mötet till husvisning och försäljning. Bemötandet och engagemanget från Fastighetsbyrån är otroligt bra. Dom gör ett kanon jobb för sina säljare och köpare.

Doris O
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Allt gick smidigt o lätt inga bekymmer

Jimmy P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Har sålt min bostadsrätt och Mårten på Fastighetsbyrån var med oss genom hela processen. Blev väl bemött och kunde ställa de frågor jag hade som även fick svar. Ville ha någon som kunde bostadsmarknaden och så man fick ett så bra pris på lägenheten som möjligt vilket uppfylldes.

Yngve Per Åke L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Min hustru och jag har inte mycket erfarenhet av fastigmäklare men tycker allt var som vi ville ha det. Jättebra.

John N

Allt fungerade till belåtenhet

Tobias F
Östermalm

Hej har köpt ett litet hus i Grums och bemötandet jag fick av mäklaren var utmärkt. Mycket trevlig och seriös mvh Tobias

Gun K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

köpt fritidshus Fått ett bra bemötande hade ingen erfarenhet av att köpa hus i Värmland, tog tid med budgivningen

Mohamed W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Jag är nöjd med transaktionen:) Allt förklarades. Mycket bra.

Rolf Edvin J
Björnebol, Värmskog

Sålt fastigheten Hyttan Strand 1:15 i Värmskog Grums kommun. Mäklaren visade mycket goda kunskaper i allt sitt agerande. Hon anlitade även en skicklig fotograf med god blick för vad som skulle framhävas. Jag är mycket nöjd med hela processen.

Gabriela Soza S
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Köpt ett hus och mäklaren varit okej. Hade nog lite högre förväntningar att dem skulle bemöta snabbare. Helt okej

Zanne P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Köpt villa. Väldigt trevlig, men rörig och pratade väldigt mycket. Svår att få tag på både på telefon och mail. Pratade i fler telefoner samtidigt. Väldigt trevlig mäklare och även han som var med och hjälpte på visningarna var jätte trevlig.

Petra A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Vi är mycket nöjda med vår husaffär. Som förstagångsköpare upplevde vi att vi fick bra stöttning.

Annika A
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Grums

Helt ok, bra bemötande. Vi köpte ett fritidshus och fick den hjälp vi behövde.

Sören U
Skrev om Fastighetsbyrån Grums

Glatt och trevligt bemötande men resultatet av försäljningen blev en besvikelse. Det tog över ett år och vi fick mindre än halva utgångspriset. Kommunikation och effektivitet kan förbättras.

Carina L
Skrev om Fastighetsbyrån Grums

Trevlig mäklare, men kunde ha varit proffsigare när det gäller försäljningen av vårt hus. Jag skulle ha uppskattat mera kommunikation mellan oss och mera visningar av huset, som tog över ett år att sälja. Jag är inte helt missnöjd, bara lite besviken.

Ann Louise P
Skrev om Fastighetsbyrån Grums

Nej det skulle jag inte vilja göra utan en del om men kanske med i samanhanget.

Marianne F
Skrev om Fastighetsbyrån Grums

Vi tycker att Emelie är en jätteduktig och kunnig mäklare. Verkar ha full koll på objekten hon har hand om. Har varit lika lugn och trevlig varje gång vi träffat henne. När vi haft frågor ang. information som inte funnits i beskrivningen har hon kollat upp och ringt eller mailat oss direkt. Vi tycker alltså att hon är en toppentjej.

Malin P
Skrev om Fastighetsbyrån Grums

Superbra bemötande, service och hjälp genom hela försäljningsprocessen, Rekommenderar varmt Emelie och Grums Fastighetsbyrå.