Fastighetsbyrån Grums

Fastighetsbyrån Grums

Här vid Vänerns strand i Sydvästra Värmland möts E 18 och E 45, så det är en riktig knutpunkt när det gäller bilvägar. Stora besöksmål här i området är Sliperiet i Borgvik, Folk & Rock-festivalen på sommaren och Värmskogs café vid sjön Värmeln.

Funderar du på att flytta i, eller kanske till, Grums kommun? Vi på Fastighetsbyrån har kunskapen och erfarenheten som behövs för att svara på alla de frågor du kan tänkas ha om att köpa bostad eller bo i Grums. Dessutom får du ett personligt engagemang från oss och vi arbetar i nära samarbete med banken för att både köpare och säljare ska göra en trygg fastighetsaffär.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Grums!

Läs vad 18 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grums 2

2021-06-09
    Har sålt mitt hus och allt har gått helt perfekt från första mötet till husvisning och försäljning. Bemötandet och engagemanget från Fastighetsbyrån är otroligt bra. Dom gör ett kanon jobb för sina säljare och köpare.
    2021-03-20
    Allt gick smidigt o lätt inga bekymmer
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums
    2020-11-24
    Har sålt min bostadsrätt och Mårten på Fastighetsbyrån var med oss genom hela processen. Blev väl bemött och kunde ställa de frågor jag hade som även fick svar. Ville ha någon som kunde bostadsmarknaden och så man fick ett så bra pris på lägenheten som möjligt vilket uppfylldes.
    2020-10-04
    Min hustru och jag har inte mycket erfarenhet av fastigmäklare men tycker allt var som vi ville ha det. Jättebra.
    2020-05-31
    Allt fungerade till belåtenhet
    • Östermalm
    2020-05-26
    Hej har köpt ett litet hus i Grums och bemötandet jag fick av mäklaren var utmärkt. Mycket trevlig och seriös mvh Tobias
    2019-12-09
    köpt fritidshus
    Fått ett bra bemötande
    hade ingen erfarenhet av att köpa hus i Värmland, tog tid med budgivningen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Grums
    2019-10-26
    Jag är nöjd med transaktionen:)
    Allt förklarades.
    Mycket bra.
    • Björnebol, Värmskog
    2019-10-11
    Sålt fastigheten Hyttan Strand 1:15 i Värmskog Grums kommun. Mäklaren visade mycket goda kunskaper i allt sitt agerande. Hon anlitade även en skicklig fotograf med god blick för vad som skulle framhävas.
    Jag är mycket nöjd med hela processen.
    2019-10-10
    Köpt ett hus och mäklaren varit okej.
    Hade nog lite högre förväntningar att dem skulle bemöta snabbare.
    Helt okej
    2019-08-05
    Köpt villa.
    Väldigt trevlig, men rörig och pratade väldigt mycket.
    Svår att få tag på både på telefon och mail. Pratade i fler telefoner samtidigt.

Väldigt trevlig mäklare och även han som var med och hjälpte på visningarna var jätte trevlig.
    2019-05-08
    Vi är mycket nöjda med vår husaffär. Som förstagångsköpare upplevde vi att vi fick bra stöttning.
    2019-04-10
    Helt ok, bra bemötande.
    Vi köpte ett fritidshus och fick den hjälp vi behövde.
    2014-11-20
    Glatt och trevligt bemötande men resultatet av försäljningen blev en besvikelse. Det tog över ett år och vi fick mindre än halva utgångspriset. Kommunikation och effektivitet kan förbättras.
    2014-11-19
    Trevlig mäklare, men kunde ha varit proffsigare när det gäller försäljningen av vårt hus.
    Jag skulle ha uppskattat mera kommunikation mellan oss och mera visningar av huset, som tog över ett år att sälja. Jag är inte helt missnöjd, bara lite besviken.
    2014-08-04
    Nej det skulle jag inte vilja göra utan en del om men kanske med i samanhanget.
    2014-04-15
    Vi tycker att Emelie är en jätteduktig och kunnig mäklare.
    Verkar ha full koll på objekten hon har hand om. Har varit lika lugn och trevlig varje gång vi träffat henne.
    När vi haft frågor ang. information som inte funnits i beskrivningen har hon kollat upp och ringt eller mailat oss direkt.
    Vi tycker alltså att hon är en toppentjej.
    2014-04-10
    Superbra bemötande, service och hjälp genom hela försäljningsprocessen,
    Rekommenderar varmt Emelie och Grums Fastighetsbyrå.