Alla kategorier Mäklare Värmland Grums Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Grums

Fastighetsbyrån Grums

Sveagatan 55, 664 33 Grums — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Grums och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 5 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grums

• Sören U
    Sören U skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Glatt och trevligt bemötande men resultatet av försäljningen blev en besvikelse. Det tog över ett år och vi fick mindre än halva utgångspriset. Kommunikation och effektivitet kan förbättras.
  • Carina L
    Carina L skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Trevlig mäklare, men kunde ha varit proffsigare när det gäller försäljningen av vårt hus.
    Jag skulle ha uppskattat mera kommunikation mellan oss och mera visningar av huset, som tog över ett år att sälja. Jag är inte helt missnöjd, bara lite besviken.
  • Ann Louise P
    Ann Louise P skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Nej det skulle jag inte vilja göra utan en del om men kanske med i samanhanget.
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Vi tycker att Emelie är en jätteduktig och kunnig mäklare.
    Verkar ha full koll på objekten hon har hand om. Har varit lika lugn och trevlig varje gång vi träffat henne.
    När vi haft frågor ang. information som inte funnits i beskrivningen har hon kollat upp och ringt eller mailat oss direkt.
    Vi tycker alltså att hon är en toppentjej.
  • Malin P
    Malin P skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Superbra bemötande, service och hjälp genom hela försäljningsprocessen,
    Rekommenderar varmt Emelie och Grums Fastighetsbyrå.

Sveagatan 55, 664 33 Grums