Fastighetsbyrån Grums

Sveagatan 55, 664 33 Grums — Visa karta

Här vid Vänerns strand i Sydvästra Värmland möts E 18 och E 45, så det är en riktig knutpunkt när det gäller bilvägar. Stora besöksmål här i området är Sliperiet i Borgvik, Folk & Rock-festivalen på sommaren och Värmskogs café vid sjön Värmeln.

Funderar du på att flytta i, eller kanske till, Grums kommun? Vi på Fastighetsbyrån har kunskapen och erfarenheten som behövs för att svara på alla de frågor du kan tänkas ha om att köpa bostad eller bo i Grums. Dessutom får du ett personligt engagemang från oss och vi arbetar i nära samarbete med banken för att både köpare och säljare ska göra en trygg fastighetsaffär.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Grums!

Läs vad 11 kunder tycker om Fastighetsbyrån Grums

• 2019-10-26

Mohamed W skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Jag är nöjd med transaktionen:)
    Allt förklarades.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2019-10-11

Rolf Edvin J skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Sålt fastigheten Hyttan Strand 1:15 i Värmskog Grums kommun. Mäklaren visade mycket goda kunskaper i allt sitt agerande. Hon anlitade även en skicklig fotograf med god blick för vad som skulle framhävas.
    Jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2019-10-10

Gabriela Soza S skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Köpt ett hus och mäklaren varit okej.
    Hade nog lite högre förväntningar att dem skulle bemöta snabbare.
    Helt okej Läs mer
  • 2019-08-05

Zanne P skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Köpt villa.
    Väldigt trevlig, men rörig och pratade väldigt mycket.
    Svår att få tag på både på telefon och mail. Pratade i fler telefoner samtidigt.

Väldigt trevlig mäklare och även han som var med och hjälpte på visningarna var jätte trevlig. Läs mer
  • 2019-05-08

Petra A skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Vi är mycket nöjda med vår husaffär. Som förstagångsköpare upplevde vi att vi fick bra stöttning. Läs mer
  • 2019-04-10

Annika A skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Helt ok, bra bemötande.
    Vi köpte ett fritidshus och fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • 2014-11-20

Sören U skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Glatt och trevligt bemötande men resultatet av försäljningen blev en besvikelse. Det tog över ett år och vi fick mindre än halva utgångspriset. Kommunikation och effektivitet kan förbättras. Läs mer
  • 2014-11-19

Carina L skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Trevlig mäklare, men kunde ha varit proffsigare när det gäller försäljningen av vårt hus.
    Jag skulle ha uppskattat mera kommunikation mellan oss och mera visningar av huset, som tog över ett år att sälja. Jag är inte helt missnöjd, bara lite besviken. Läs mer
  • 2014-08-04

Ann Louise P skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Nej det skulle jag inte vilja göra utan en del om men kanske med i samanhanget. Läs mer
  • 2014-04-15

Marianne F skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Vi tycker att Emelie är en jätteduktig och kunnig mäklare.
    Verkar ha full koll på objekten hon har hand om. Har varit lika lugn och trevlig varje gång vi träffat henne.
    När vi haft frågor ang. information som inte funnits i beskrivningen har hon kollat upp och ringt eller mailat oss direkt.
    Vi tycker alltså att hon är en toppentjej. Läs mer
  • 2014-04-10

Malin P skrev om Fastighetsbyrån Grums
    Superbra bemötande, service och hjälp genom hela försäljningsprocessen,
    Rekommenderar varmt Emelie och Grums Fastighetsbyrå. Läs mer

Sveagatan 55, 664 33 Grums