Tidor Ablahad

Tidor Ablahad

Tidor Ablahad är mäklare på Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

Tidor Ablahad har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Tidor Ablahad har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.7. Tidor Ablahad har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Tidor Ablahad

Sedan starten hos Reco 2021
Baraa Issa Abdullah A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tidor Ablahad en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Vårberg

Tidor är en fantastisk mäklare, han möte oss på ett jättebra sätt och hjälpte oss med allt, mer än han hade behövt. Han är väldigt engagerad och han gjorde sitt bästa på hjälpa oss så mycket han kunde. Vi kände oss i väldigt bra händer med Tidor. Han förklarade allt för oss på så sätt vi förstår när vi skulle sälja vår bostad och vi blev väldigt nöjda med hans insats.

Ban Kim L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tidor Ablahad en del av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
Fruängen

Väldigt professionell och kompetent mäklare. Jag uppfattade Tidor som en otrolig serviceinriktad och genuin person. Snabb på att återkoppla och uppdatera mig under resans gång. Jag rekommenderar starkt Tidor oavsett om det gäller försäljning eller köp utav bostad.

ALIREZA M
Fruängen

Tidor har varit tydlig och väldigt ärlig både mot mig som säljare och de andra köparna. Han värderade lägenheten till ett pris som stämde med resultatet, alltså försäljningen. Tidor är en jätteduktig områdesmäklaren som har bra koll på priserna i området där han jobbar och oftast säljer bostäder. Jag är mycket nöjd med Tidors jobb och prestation och rekommenderar honom till alla som vill sälja en lägenhet i Fruängen.

Folke M
Skärholmen

Tidor har en stor kompetens som han använder för att stötta säljare och köpare. Tidor poängterar ofta att alla involverade sk känna en trygghet rörande affären. Vi har anlitat för försäljning av vår lägenhet efter att han förmedlade den nya lägenheten vi köpte. Vi är mycket nöjda med hans insats!

Mikeliano Z
Älvsjö/östbergahöjden

Tyvärr så tycker jag att han är oprofessionellt, svarar inte i telefonen eller på sms. Ringer inte tillbaka heller.

Maria A
Sätra

Tydlig, hjälpsam och snabb! Inga klagomål.

Andreas D
Sätra

Allting va väldigt Enkelt när de kom till att köpa lägenheten och de va till stor del tack vare Tidor. Han är enkel och trevlig att ha och göra med. Jag var ute efter att få igenom en snabb affär och de gick väldigt snabbt. Duktig mäklare.

Marija C
Älvsjö/gamla Östberga

1. Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av mäklaren. 2. Mina förväntningar var att få en smidig och transparent köpupplevelse, och mäklaren levde definitivt upp till dem genom att vara tillgänglig, tydlig och hjälpsam under hela processen. 3. Sammanfattningsvis var min upplevelse av mäklaren vid köpet av bostaden på Förlandagränd 84 exceptionellt positiv. Mäklaren gjorde processen enkel och stressfri, och jag är mycket nöjd med resultatet.

Rut F
Skärholmen

Seriös och noggrann. Ger snabb respons på frågor. Känns trovärdig och öppen både mot köpare och säljare.

Folke M
Skärholmen

Tidor är en mäklare som man lätt får förtroende för och som anstränger sig för att vi som köpare ska känna en trygghet i affären. Han kunde dock inte besvara alla frågor jag hade rörande föreningen, men han försökte få fram svar åt mig efter ett tag. Totalt sett kan jag absolut rekommendera Tidor och vi har redan anlitat honom för att sälja vår nuvarande lägenhet innan vi flyttar till den nya.