Fastighetsbyrån Hagfors

Köpmangatan 6, 683 30 Hagfors — Visa karta

Här i Hagfors finns mängder av fritidsaktiviteter att sysselsätta sig med. Nyttja de 200 km vandringsleder och motionsspår som finns, fiska i någon av otaliga sjöar eller upptäck svenskt djurliv i älgparken, här finns något för var friluftsälskare! Dessutom finns ett aktivt idrotts- och kulturliv i Hagfors.

Vi har förmedlat villor, skogsfastigheter, gårdar och fritidshus här i vackra Klarälvdalen sedan 1988, vi har samarbetat med Fastighetsbyrån sedan 2006 och vi sitter i Swedbanks lokaler i Hagfors. Vårt mål är alltid att både köpare och säljare ska göra en fördelaktig och trygg fastighetsaffär, och vi finns som stöd genom hela processen.

Låt vårt starka kontaktnät, banknära samarbete och gedigna kunskap och erfarenhet guida dig rätt på bostadsmarknaden i Hagfors. Vi svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostad och boende här, boka tid för ett möte eller kom förbi kontoret!

Läs vad 81 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hagfors

• 2020-10-19

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Har köpt ett torp. Toppen bra bemötande från mäklaren. Skulle gärna anlita fastighetsbyrån igen. Rekommenderas varmt. Kändes tryggt med fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-10-12

Ingalill R skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bra bemötande, enkelt att göra affärer med, flexibla, seriösa och noggranna Läs mer
  • 2020-10-04

Tomas H skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    sålt sommarbostad, mycket bra, ja, Läs mer
  • 2020-10-03

Benny B skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2020-10-01

Mats P skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Har sålt ett större hus på landet. Fick bra support och information av mäklaren. Läs mer
  • 2020-09-30

Christer N skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Sålt bostad med hjälp av Julie. Mycket bra bemötande, snabba och korrekta svar - och mycket engagerad ! Läs mer
  • 2020-09-30

Anna L skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Julie har med stor omsorg, kunnande å kärlek hjälpt oss sälja en kär fastighet. Med ett extremt engagemang om både säljare och köpare har hon lotsat oss genom en av livets stora affärer.
    Jag kan varmt rekommendera Julie till alla er som går i försäljningstankar! Läs mer
  • Neal Edward P

2020-09-29

Neal Edward P skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Hej! Jag och min sambo köpte ett hus utanför Ekshärad. Vi har fått ett värmt och proffsigt bemötande av mäklaren Julie Henriksson.

Julie var väldigt detaljinriktad och noggran med kommunikation under hela processen, vilken var exakt det vi hade hoppats för. Vi visste alltså alltid vad nästa steg skulle vara och när vi skulle göra det ena och det andra.

Min sammanfattning är att Fastighetsbyrån i Hagfors med Julie i spetsen förmedlade hela processen på ett exemplariskt sätt för både vi som köpare och för säljaren.

Toppbetyg för Julie Henriksson och Fastighetsbyrån i Hagfors, säger vi! Läs mer
  • 2020-09-29

Jaana F skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Mäklaren var glad , kunnig och proffsig. Vårt hus som vi köpte motsvarade förväntningarna innan och efter köpet. Julie har varit en superhjäpsam mellanhand. Allt eloge för henne!!!!
    Detta var vårt första köp någonsin och det gick väldigt smidigt till.

Har gärna kontakt med er igen om vi vill köpa / sälja något

Mvh Jaana Flinkman Läs mer
  • 2020-07-21

Monique K skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bra. Läs mer
  • 2020-07-13

Benedict De V skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Megleren Rebecca M. viste stor profesjonalitet i alle ledd under oppdraget med å selge Rättarbostaden i Värmland.
    Vi kunne ikke være til stede under visningen, men valgte allikevel å delta i og heldigvis også å vinne budrunden.
    Eiendommen er nå overtatt. Vi er svært fornøyd med å være nye eiere av eiendommen. Det hadde vi neppe vært uten den svært dyktige Rebecca hos Fastighetsbyrån i Hagfors.
    Hilsen Zuwena og Benedict Läs mer
  • 2020-07-10

Per Kristoffer G skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Mycket professionell och enkel transaktion. Läs mer
  • 2020-07-10

Pär Ola K skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Allt sköttes proffsigt kunde inte bli bättre jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-07-06

Birgit Iréne E skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Trevlig, resultatinriktad.(Hagfors) Läs mer
  • 2020-06-23

Stephan V skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Trevligt bemötande, skötte kontakten mellan både parten. Läs mer
  • 2020-05-08

Daniel R skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Jättebra och trevlig mäklare! Hela affären gick smidigt från start till mål Läs mer
  • 2020-04-01

Jeanette D skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    En enplansvilla med hel källarvåning såldes via Fastighetsbyrån och mäklaren. Mäklarens bemötande var klanderfritt och hon är serviceinriktad. Jag är nöjd och belåten, även om jag gärna skulle ha velat ha mer pengar för villan. Läs mer
  • 2020-03-30

Anders F skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bra och proffsigt sköt av Julie H. Läs mer
  • 2020-03-24

Sven Ingvar L skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Sålt hus. Toppenbra bemötande o duktig mäklare. Tog hand om allt så vi kunde känna oss trygga👍 Läs mer
  • 2020-03-16

Peter H skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    toppmaklare
    hans var rolig och professionell
    rebecca var professionell och pratade battre engelska an sag.
    julie arbete hart och professionell, ordnade min forsakring nar hon var sjuk, hon fick mitt dromhen att ga i uppfyllese.
    bara kaffet var mindre....
    thanks julie. Läs mer
  • 2020-03-03

Geoffrey G skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Great experience all around! The brokers were helpful, honest, and a joy to work with. Läs mer
  • 2020-03-01

Anna H skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Professionellt bemötande.
    Snabb respons.
    Smidigt köp. Läs mer
  • 2020-02-15

Kaj R skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Jag har sålt en villa och jag blev jätte bra bemött mycket bra service proffsigt.
    😀 Läs mer
  • 2019-12-22

Benny Å skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Jag har sålt en sommarstuga.Jätte bra bemötande.Mäklaren levde upp till alla förväntningar.Den var jättebra . Läs mer
  • 2019-12-21

Malte M skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Hejsan and hello to everybody!
    Via Hemnet I got in contact with the local real estate agents in Hagfors while I was looking for a summer cottage in Sweden.
    With the help of Rebecca, the broker, we made a fair deal and can call our selfs now owner of a fantastic little house at a lake.
    I can only say thanks for the great and friendly support! I really recomend fastighetsbyrån in Hagfors also for foreigners like me!
    Malte Läs mer
  • 2019-12-02

Bengt-erik P skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bra och trevlig personal vi fick svar på våra frågor ang.husförsäljningen vi kan varmt rekommendera kontoret. Läs mer
  • 2019-11-29

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Vi har sålt vår villa och Fastighetsbyrån i Hagfors med mäklare Julie Henriksson har skött allt på ett fantastiskt bra sätt. Bra kommunikation och alltid ett trevligt bemötande. Rekommenderas varmt.
    Peter och Christina Sundén. Läs mer
  • Hans-erik B

2019-11-28

Hans-erik B skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Jag och min bror har sålt ett hus.
    Bemötandet var mycket bra.
    Förväntningarna var att få huset sålt, men att det skulle gå så snabbt och smidigt, fanns inte i tanken.
    All administration och förmedling mellan olika aktörer sköttes på ett väldigt bra sätt.
    Då vi tidigare haft andra försäljningsuppdrag med samma mäklare kan vi varmt rekommendera densamma. Läs mer
  • 2019-11-27

Christina S skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Vi har sålt vår villa, och vi har fått ett fantastiskt bra bemötande och haft en god kontakt under resans gång
    Ett stort tack till Fastighetsbyrån i Hagfors, mäklare Julie Henriksson som skött försäljningen

Peter och Christina Sundén Läs mer
  • 2019-11-25

Lennart Mikael E skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    HAR KÖPT FASTIGHETEN TUTEMO HÅLFALL..
    ÄR SUPERNÖJD MED FASTIGHETSBYRÅN HAGFORS
    BÄTTRE SERVICE OCH TREVLIGT BEMÖTANDE GÅR NOG INTE
    ATT HITTA.

Med vänlig hälsning.
    LENNART Läs mer
  • 2019-11-12

Stefan J skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Jag och min sambo köpte villa. Vi var mycket nöjda med våran mäklare då vi kände oss säkra genom hela processen med gott bemötande och klara besked. Läs mer
  • 2019-09-26

Björn L skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bara positiva erfarenheter av Fastighetsbyrån från första kontakt till avslutad affär. Alla förväntningar uppfylldes! Läs mer
  • 2019-09-23

Mirjam B skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Heerlijk ongedwongen sfeer en goed geholpen met onze vragen Läs mer
  • 2019-09-20

Tommy N skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Köpt sommarbostad. Väldigt bra bemötande och råd från mäklaren. Vi är mycket nöjda med hur dom mäklade affären! Läs mer
  • 2019-09-09

Thony L skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Sålt sommarstuga. Suverän mäklare. Toppenbemötande! Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-09-09

Anna F skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Köpt ett stort hus med behov av renovering. Var bemött på bästa möjliga sätt, när som helst på dygnet under veckan. Så otroligt nöjda med servicen. Super bra! Läs mer
  • 2019-09-07

Eva J skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    En sommarstuga, ett proffesionellt bemötande, uppdatering vid varje händelse, kunnig vägledning vid budgivning och framförallt bra mäklare som gör affären till en trevlig upplevelse för både säljare och köpare! Proffs! Läs mer
  • 2019-09-01

Camilla B skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    När vi nyligen skulle sälja vårat hus ville vi ha samma mäklare som när vi köpte huset för att hon var väldig duktig på sitt jobb och proffsig. Vi kände oss lugna och trygga hela vägen båda gångerna. Försäljningen gick över förväntan och vi är super nöjda med resultatet. Vi kände verkligen att hon ville göra en så bra affär som möjligt för oss och att hitta dom rätta köparna. Vi kan definitivt att rekommendera mäklarfirman om man vill ha en trygg och säker försäljning. Läs mer
  • 2019-08-26

Gunnel V skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Sålt villa. Bra bemötande o bra beskrivning av villa inkl trädgård. Läs mer
  • 2019-08-19

Nettan P skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Toppenmäklare!! Alltid trevligt bemötande och bra hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-03

Anneli H skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Sålt hus. Jättebra mäklare. Tryggt. Ordnade allt. Smidig försäljning. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-07-13

Anna Ida A skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Hej!

Jag skulle rekommandera alla den här fastighetsburo. Jätte vänlig och lätt tillgänglig. De hjälpa dig med allt du önskar ingenting är förmycket. I ett ord toppen!
    Mvh Ans Angelier-Hilberink Läs mer
  • 2019-07-09

Carl Einar S skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Perfekt i henseende, god oppfølging og bra jobbet med kjøpere Läs mer
  • 2019-07-06

Rose-Marie H skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Trevligt bemötande fick alltid kontakt när jag önskade. De får ett gott omdömecfrån mig. Läs mer
  • 2019-06-30

Pia Ö skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Köpte sommarställe 35 mil hemifrån och trots avståndet så fungerade allt väldigt smidigt.
    Med vänlig hälsning, Läs mer
  • 2019-06-28

Jonas Ö skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Vi köpte ett sommarhus vid Klarälven och fick mycket bra hjälp och service av vår mäklare.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-11

Nina M skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Har köpt och solgt villa via fastighetsbyrån hagfors.
    Hans och Rebecca har gett mig
    God service och personligt uppföljning. Läs mer
  • 2019-05-08

Oeystein R skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Profesjonell, Vennlig og pålitelig. Läs mer
  • 2019-05-07

Martin W skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    Bra bemötande och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-29

Mijnjte Cornelia L skrev om Fastighetsbyrån Hagfors
    vi har såld och köpt en villa med mäklare innan 3 månaden.
    hela försäljningen och inköpet ägde rum med stort intresse från mäklaren och hans kollegor. Försäljningsförloppet var positivt stödjande och vid köp av det nya huset var också mäklaren mycket involverad. bara bra, ganska lättnad, för att vi hade haft en mycket dålig upplevelse med en av hans kollega eller konkurrent Läs mer

Köpmangatan 6, 683 30 Hagfors