Fastighetsbyrån Hagfors

Fastighetsbyrån Hagfors

Här i Hagfors finns mängder av fritidsaktiviteter att sysselsätta sig med. Nyttja de 200 km vandringsleder och motionsspår som finns, fiska i någon av otaliga sjöar eller upptäck svenskt djurliv i älgparken, här finns något för var friluftsälskare! Dessutom finns ett aktivt idrotts- och kulturliv i Hagfors.

Vi har förmedlat villor, skogsfastigheter, gårdar och fritidshus här i vackra Klarälvdalen sedan 1988, vi har samarbetat med Fastighetsbyrån sedan 2006 och vi sitter i Swedbanks lokaler i Hagfors. Vårt mål är alltid att både köpare och säljare ska göra en fördelaktig och trygg fastighetsaffär, och vi finns som stöd genom hela processen.

Låt vårt starka kontaktnät, banknära samarbete och gedigna kunskap och erfarenhet guida dig rätt på bostadsmarknaden i Hagfors. Vi svarar gärna på alla frågor du kan tänkas ha om bostad och boende här, boka tid för ett möte eller kom förbi kontoret!

Läs vad 159 kunder tycker om Fastighetsbyrån Hagfors 2

2022-11-18 Verifierad kund
    Pigga och glada. Bra bemötande.👍
    2022-10-01 Verifierad kund
    Fick ett bra bemötande från första start.
    Mäklarna uppträdde proffsigt och kunniga i sitt uppdrag.
    Det var lätt att få kontakt när undran uppstod.
    2022-09-24 Verifierad kund
    Trevlig kontakt där mäklaren levde upp till våra förväntningar. Känns tryggt med med vår affär där vi blivit väl omhändertagna.
    • Stjärnsnäs
    2022-09-24 Verifierad kund
    På fastighetsbyrån blir man väl bemött och de är mycket serviceinriktade.
    Mäklaren var lättillgänglig under hela processen och gjorde ett gott arbete. Pålitliga och engagerade mäklare som tar hand om hela processen.
    Rekommenderas!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket nøyd med allt fra start til slut.
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket nøjd med allt från børjan till slut
    • Sunnemo
    2022-09-14 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda. Så trevligt bemötande av alla😀
    2022-09-14 Verifierad kund
    Beste, konventionelle vorausschauende Ausführung aller Immobilien und Vertraglichen Handlungen,

Viele Vielen Dank

Mfg

Kurt Dietrich
    • Sund
    2022-08-19 Verifierad kund
    Bemötelsen var mycket bra och godisen var mycket god :3
    • Sund
    2022-08-17 Verifierad kund
    Med respekt och kunskap har jag blivit lotsad i denna process. Mäklaren har varit tydlig och lätt att få tag på om frågor funnits.
  • Emma M
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Hagfors
    2022-08-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande av mäklaren från start. Lyhörd för våra funderingar och frågor och alltid hjälpsam. Vi blev kontinuerligt informerade om köpprocessen och det var aldrig några frågetecken.

Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar om tillgänglighet, proffsighet och behjälplighet.

Vi är supernöjda och rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och mäklaren Rebecca Mellquist.
    2022-08-12 Verifierad kund
    Jag har känt Hans sen början på 80. De har gjort ett bra jobb och jag kan rekommendera de.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Vi har haft en mycket bra upplevelse med Rebecca. Mycket vänlig och tydlig. Allt är snyggt hanterat och kommunicerat.
    2022-07-03 Verifierad kund
    Mäklare Rebecca was very kind and took all the time to show me the property at our first meeting. She answered all my questions in perfect English, as min svenska är inte så bra än ;-)
    Our communication by SMS and e-mail was ok. Being a busy lady, she even mailed after office-hours, later in the evening.
    The transfer of the house with al the contracts and signatures went very smooth. Clear explanation of all the Swedish rules and rights gave us a familiar feeling that we were dealing with a very professional and reliabel person. Tack se mycket, Rebecca.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag har ingenting att klaga på. Bra bemött. Jag hade bra förväntningar och det uppfyllde de. Mäklaren gjorde ett jättebra jobb.
    • Geijersholm
    2022-06-27 Verifierad kund
    Wir sind professionell und freundlich zu allen Fragen beraten worden. Alle Antworten kamen sehr schnell, auch am Wochenende. Die gesamte Kaufabwicklung war sehr transparent, alle Schritte sind gut erklärt worden. Auch bei der Anmeldung bei allen Versorgern, bei der Versicherung und Internetanbieter hatten wir die Unterstützung des Büros. Wer eine Immobilie in der Umgebung von Hagfors kaufen möchte, sollte sich unbedingt an Rebecca und Ihr Team wenden.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Enkelt och problemfritt. Bra bemötande.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag tyckte det var mycket bra och jag är nöjd
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bra och proffesionellt bemötande, man känner sig alltid välkommen! Ser till kundernas bästa och försöker hjälpa till på alla sätt de kan!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag tycker att mäklarna var väldigt trevliga och pedagogiska. Eftersom att jag inte är så rutinerad när det kommer till husköp så underlättade det att de var så tillmötesgående.
    2022-06-14 Verifierad kund
    tydlig ärlig kommunikation, flexibel och hjälpsam gällande visning , rekommenderas varmt
    2022-06-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal.
    Kunnig mäklare, förklarade hur de hela skulle gå till.
    Fick löpande information.
    Vi är jättenöjda.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med både service og mäklares engagement.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Trevliga å kunniga mäklare, svarar snabbt och vet de inte svaret så återkommer de snabbt
    2022-04-21 Verifierad kund
    Allt har varit mycket bra
    Från början till slut
    2022-04-19 Verifierad kund
    Mycket trevliga och kunniga mäklare
    2022-03-31 Verifierad kund
    The broker was really professional, quick to respond and work on the documents.
    The broker helped me to close the bidding which was a great help.
    Everything was clear in the documents and she answered all my questions.

One things they could improve in their process is providing translated document for foreign buyer like me. It could be easily done a subscription to a service like Deepl

Lastly the broker was really nice and friendly it was a pleasure tu meet her
    2022-02-19 Verifierad kund
    Utmärkt Fastighetsbyrån Hagfors
    2022-01-03 Verifierad kund
    Bra och trevligt kundbemötande
    Bra kommunikation sms/mejl
    Levde helt upptill våra förväntningar att sköta affären när det gäller allt det praktiska.

Får högsta betyg
    2022-01-03 Verifierad kund
    Genomgående mycket god service på alla sätt.
    2022-01-02 Verifierad kund
    Bra bemötande av mäklaren, 100% seriös.
    2021-12-27 Verifierad kund
    Bra och serviceminded personal.
    Anträffbara och snabba med att besvara frågor.
    Ärliga och kunniga om sitt område.

Hade nog önskat en tidigare försäljning och med 6 månader som sista datum för utflytt. Tror att priset på huset kanske hade gått upp lite till.

I övrigt har jag bara positivt att säga om mäklaren och mäklarbyrån. Skulle aldrig tveka än att anlita dom igen.
    • Uddeholm
    2021-12-13 Verifierad kund
    Fick otroligt bra hjälp vid mitt husköp, allt gick snabbt och smidigt. Julie var väldigt hjälpsam och tydlig med alla detaljer kring köpet.
    • Uddeholm
    2021-12-08 Verifierad kund
    Deze makelaar heeft ons erg goed geholpen door alle vragen die wij hadden over het Zweedse systeem (wij zijn geen inwoners van Zweden) uit te leggen. Er was geen vraag teveel. Ze zijn vriendelijk en professioneel.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Jättebra bemötande. Men allt tog för lång tid, slarvat bort två månader
    Roligt att du kände dig väl bemött. Gällande den fördröjda tidsplanen så blev foto senarelagt pga av att hyresgästerna skulle flytta ut ur fastigheten, vilket vi som mäklare inte kan påverka. Fastighetsbyrån Hagfors
    2021-11-13 Verifierad kund
    Hjälpsam och med ett fint bemötande .
    2021-11-02 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med vår fastighetsmäklare Julie. Hon är mycket professionell, tålmodig och kunnig. Men framför allt en trevlig person
    2021-10-29 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och smidiga att ha o göra med, rekommenderar starkt
    2021-10-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande jag är jättenöjd med den hjälp jag fått
    2021-10-13 Verifierad kund
    As a dutch customer, we had lots of questions, we got all of the information we wanted, and got quick and correct responses to our queries.
    2021-10-05 Verifierad kund
    Bra jobbat ,lysande jobbat,rekommenderar denna mäklaren.
    • Sunnemo
    2021-10-05 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Jag upplevde att mäklarna var insatta och intresserade av mina frågor. Jag fick god hjälp genom hela visningen både före och efter.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Vi har fått bra service.✌️😊 och hjälp.
    2021-09-10 Verifierad kund
    Bra kommunikation, lätt att nå. Trevlig. Bra bemötande. Bra och snabb affär. Vi är mycket nöjd.
    2021-08-21 Verifierad kund
    Mycket kompetent bemötande utifrån personliga behov. Allt lugnt och informativt. Lätt att få kontakt, mycket bra samarbete. Har både köpt och sålt mitt hus via samma mäklare. Rekommenderas å det allra varmaste.
    2021-08-07 Verifierad kund
    Fantastisch behandeld ! De verwachtingen waren hoopvol en de makelaar heeft erg haar best gedaan voor mij. Zeer lieve , aardige makelaar en een bekende van mijn familie die ook in Hagfors woont. Dat was makkelijk voor mij. Alles ging prima !
    2021-08-01 Verifierad kund
    Tack så mycket
    De är mycket speciella i noggrannhet och respekt
    2021-07-23 Verifierad kund
    Otroligt positivt o trevligt bemött utav våran mäklarna. Enbart pratat med henne via telefon o mejl. Inte personligen ännu. Men väl bemött o tydlig med info till våra funderingar.
    2021-07-19 Verifierad kund
    Jätte trevlig bemötande. Snabb svar.
    2021-07-15 Verifierad kund
    Mycket trevliga mäklare, jag kan starkt rekommendera dem!👍