Charlotte Svensson

Charlotte Svensson

Charlotte Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Charlotte Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Charlotte Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Svensson har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

59 omdömen om Charlotte Svensson

Sedan starten hos Reco 2021
Bo Göte Thommy M
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Furet

Mycket kunnig jag har fått kontinuerlig info gemensamt upplägg hur det fortlöper.Jag är mycket nöjd med henne

Tack för dom fina orden Bo! Vi ses snart /Charlotte

Madelene L
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Furet

Proffsig och hjälpte till att få en snabb och smidig affär!

Tack för recensionen! Vi ses på tillträdet :) /Charlotte

Sammy S
Holm

Charlotte var väldigt hjälpsam och trevlig. Hon var lättillgänglig för frågor.

Tack Sammy för recensionen! Vi hörs /Charlotte

Mildred M
Gullbrandstorp

Charlotte har skött försäljningen på ett mycket bra sätt. Alltid tillgänglig och trevlig. Kunnig och påläst om objektet som hon har sålt. Mildred är min mamma och hon har kommit till äldreboende därför försäljning av hennes hus. Ett stort plus har varit att Charlotte har haft förståelse för min mammas höga åldern behandlat henne på ett mycket bra sätt. Min mamma har känt sig trygg.

Svar från Charlotte Svensson

Tack för de fina orden och recensionen! Kul att få hjälpa till! /Charlotte

Alexander M
Oskarström

Charlotte är riktigt trevlig, engagerad och hjälper dig i vartenda steg för att få din försäljning i mål på bästa sätt med regelbunden kommunikation och klara besked. Alltid glad och med ett leende i ansiktet.

Svar från Charlotte Svensson

Tack för den fina recensionen! Önskar er en härlig jul /Charlotte

Monica P
Trönninge

Charlotte är mycket trevlig och lätt att jobba med, och gör ett super jobb!

Svar från Charlotte Svensson

Tack för dom fina orden! /Charlotte

Per Olof L
Vallås

Lugn, saklig, enkel att få kontakt med, alltid glad dom gångerna vi haft kontakt med henne.

Svar från Charlotte Svensson

Tack för recensionen, bara kul att få hjälpa till! /Charlotte

Mohamad S
Vallås

Hon är respektfull och precis i sitt arbete.Du kan fråga henne vad som helst som faller dig in angående den fastighet du vill köpa, även på helger.Hon svarar.

Tack för recensionen Mohamad! /Charlotte

Annica J
Röinge

Charlotte har varit bra, Har inte någon erfarenhet av att sälja hus, ingen att jämföra med. Men jag tycker Charlotte har varit väldigt bra, trevlig och kunnig. Lätt att prata med och känner att hon brytt sig om mina önskemål.

Tack för din fina recension Annica! /Charlotte

Magdalena P
Sennan

Väldigt trevligt bemötande och genuint mån om att affären sker med öppna kort. Alla parter ska vara införstådda och det ska bli en trygg affär för såväl säljare som köpare. Charlotte såg verkligen potentialen i vårt hus och lyckades genom hela processen framhäva denna men utan överdrift.

Svar från Charlotte Svensson

Tack Magdalena för en fin recension! Har varit kul att få hjälpa till /Charlotte