Erling Miles

Erling Miles

Erling Miles är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Erling Miles har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 292 omdömen med ett betyg på 4.8. Erling Miles har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att träffa en massa härliga människor i olika stadier i livet och hjälpa dem igenom bostadsaffären på ett tryggt och smidigt sätt, hela tiden med ett varmt personligt engagemang och fokus för kundernas bästa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du vill ha en mäklare med glimten i ögat som vet receptet för bästa möjliga pris så är det utan tvekan mig du ska välja. Stort kontaktnät och många bollar i luften samtidigt borgar för många köpsugna spekulanter till din bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, driven och i det närmaste alltid tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Pratar i telefon, solar och badar men också tränar om tid och ork finns.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett hus med torn, gärna vitt med stor balkong och pool.

Vad vet vi inte om dig?
Islänning i botten, dalslänning i grunden och numera hallänning på toppen.

292 omdömen om Erling Miles

Sedan starten hos Reco 2014
Felicia L
Skedala

Duktig och professionell mäklare.

Sarah Strömqvist B
Getinge

Vi har blivit otroligt väl bemötta av Erling. Han är professionell och kan sitt jobb till 100%. Han har hållit kontakt kontinuerligt och visat engagemang och stor vilja att sälja huset. Ett plus är att han också är skojfrisk 😊

Magnus S
Getinge

Kompetent, tillmötesgående, aktiv och positiv! En mycket trevlig kundupplevelse. Kändes som en trygg kapten vid rodret från funderingar på att sälja till försäljningsdag, vilket är mycket tacksamt då det är stora pengar och juridiska fallgropar. Kan rekommendera Erling fullt ut👍

Tomas S
Sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Erling är en precis lagom säljare. Han lyssnar, rättar till om man tänker fel på ett ödmjukt sätt. Vi förväntade oss att få den hjälp vi behövde eftersom det är 38 år sedan jag senast sålde ett hus via mäklare. Erling infriade alla förväntningar vi kunde ha. Han har snabbt svarat på frågor som dykt upp och alltid glad och positiv. Jag kommer varmt rekommendera honom till alla i min vänkrets som tänker sälja sitt hus.

Avraz H
Centralt - Öster

Jag vill verkligen framhålla Erling Miles som en fantastisk mäklare. Från början av försäljningsprocessen till kontraktsskrivningen har kommunikationen varit utmärkt. Jag har testat olika mäklare för husförsäljning tidigare, men ingen har kommit i närheten av den professionella och effektiva service som Erling erbjuder. Hans dedikation och expertis har verkligen gjort hela skillnaden. Jag rekommenderar Erling Miles starkt för alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare.

Emma K
Simlångsdalen

Mycket proffsigt och trevligt bemötande!

Anders K
Simlångsdalen

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande, man känner sig väldigt trygg. Kunde vara aningen bättre på att hålla utsatta tider, men återkopplar alltid till slut. Överlag ett mycket gott intryck

Kajsa M
Simlångsdalen

Bra, pålitlig och rolig. Hjälpte till med frågor och funderingar. Var väldigt tydlig. Inget tjat.

Per J
Villshärad

Hej Erling var mycket trevlig, kunnig o professionell. Vi har bara superlativer att säga Vänligen Per

Fredrik P
Villshärad

Erling är en erfaren och kunnig mäklare. Han är dessutom rolig, personlig och trevlig att jobba med, vi som säljare vet att han är här för att göra affärer. Har känts skönt att ha hans erfarenhet och lugn i en stökig marknadssituation.