Evelina Johansson

Evelina Johansson

Evelina Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Evelina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Evelina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 259 omdömen med ett betyg på 4.7. Evelina Johansson har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

259 omdömen om Evelina Johansson

Sedan starten hos Reco 2014
Mikaela Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt

Evelina har varit lätt att hålla kontakten med och alltid fått ett bra bemötande! Hon har varit ett bra bollplank till alla våra funderingar och frågor. Rekommenderas varmt!

Alfred H
Centralt

Evelina har bemött oss väldigt bra och visat stor förståelse för vår situation. Vi sålde under en svår tid med räntehöjningar osv. och haft många visningar men hon hjälpte oss hålla modet uppe. Hon har varit toppen på att hålla kontakten och har aldrig tagit lång tid att få svar på frågor etc. Även bra bollplank för strategier om visningar, utgångspris, bud osv.

Christer Fritiof Gustaf L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Pålsbo

Bra erfarenhet, tillgänglig och snabb återkoppling. Kan verkligen rekomenderas

Filip B
Centralt - Nissastrand

Supernöjd! Tryggt och enkelt. Kan varmt rekommendera Evelina och Fastighetsbyrån i Halmstad.

Anton T
Centralt

En mycket bra mäklare som lägger ner hårt jobb för att få en försäljning att bli så bra som möjligt. Otroligt nöjd!

Granit S
Fyllinge

Evelina var väldigt informativ och alltid tillgänglig!

Mehedin S
Fyllinge

Det har varit fantastiska månader med Evelina, hon är en godhjärtad person med tålamod, förståelse samt extremt hjälpsam. Hon har många erfarenheter och känner många personer inom försäljnings branschen då det blir enklare att sälja ens bostad.

Angelika T
Centralt - Nissastrand

Mycket proffsig, lyhörd och inkännande! För oss som köper vår första egna bostad fick vi ett exeptionellt fint bemötande! Mycket bra vägledande och rådgivning. Vi känner oss mycket nöjda och rekommenderar Evelina!

Simon S
Vallås

Evelina är ett riktigt proffs! Som köpare kände vi oss trygga med Evelinas sätt att bemöta oss och hon var väldigt snabb och proffsig i sin kommunikation. Vi kände att hon var en sann mellanhand och tillgodosedde både säljarens och köparens behov och bidrog till en smidig affär. Rekommenderar starkt Evelina.

Lillemor S
Centralt

Kunnig och stabil i sitt sätt att hantera försäljningen. Relativt lätt att få kontakt med