Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Fredrik Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Carlsson har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Fredrik Carlsson

Sedan starten hos Reco 2018
Eugen G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Söder

Det är tredje sälj-köp affär som vi gör med hjälp av Fredrik Carlsson. I alla tillfällen, precis som senaste, var vi mer en mycket nöjda. Sammanfattat tycker vi att Fredrik har en väldig hög professionell och social kompetens. Gratulerar ägarna för att har så finna medarbetare som Fredrik, den tryggar att vi blir kund i fortsättning med. Stor tack för denna gången! Eugen & Valeria Gegö

Zsanett S
Oskarström

Fredrik är en jätte trevlig och snäll person. Han var så hjälpsamt från första sekund. Vi har fått maximalt hjälp från honom. Vi är tacksamt för honom .

Emelie L
Söndrum

Bästa mäklaren! Engagerad, snabb på återkoppling, flexibel och ett bra bollplank. Rekommenderar varmt!

Mikael R
Söndrum

Snabb, korrekt och tydlig. Hög servicenivå.

Jörgen L
Haverdal

Leverans på högsta nivå på alla delar i processen

Jani Juhani H
Skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Riktigt trevlig och kunnig mäklare, hjälper till med hela processen.

Louise T
Simlångsdalen

Vi båda är tacksamma över det fina bemötandet från första mötet på husvisningen, under förhandlingsprocessen till det slutliga mötet för kontraktsskrivningen. Som förstagångs-husköpare har allt gått över förväntan och vi uppskattar hur jordnära, tydlig och inkluderande Fredrik varit mot oss. Tusen tack!

Sofia S
Östra Stranden

Trevlig och professionell som man direkt kände förtroende för. Vi var osäkra på om det skulle gå att sälja en stuga i tufft ekonomiskt läge, men hans erfarenhet kände vi oss trygga med att det faktiskt kunde fungera. När vi dessutom får den såld till det pris vi begärde under vintertid kände vi oss väldigt nöjda. Han har hållit oss uppdaterade hela vägen även om det inte hade hänt så mycket, men det fick oss att känna oss trygga och viktiga. Vi skulle definitivt rekommendera Fredrik Carlsson..

Anna-Lena F
Haverdal

Trevlig och lätt att ha med att göra. Löste det praktiska på ett smidigt sätt.

Kjell N
Tönnersa

Mycket bra och trevlig, hjälpte oss med visning under kort varsel och snabb affär.. Hälsningar Kjell Nilsson och Marianne Boson