Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans

Kimberly Ridderskans är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Kimberly Ridderskans har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Kimberly Ridderskans har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.8. Kimberly Ridderskans har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

71 omdömen om Kimberly Ridderskans

Sedan starten hos Reco 2021
Ann-Louise O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
Handen

Jag kan verkligen rekommendera Kimberly Ridderskans som varit mig till hjälp vid två försäljningar där både jag och köpare varit nöjda. Kimberly Inger direkt ett förtroende och är förutom väldigt trevlig korrekt och informativ samt Inger ett lugn under hela försäljningsprocessen vilket ger trygghet i synnerhet i sämre tider. / Ann-Louise

Magnus J
Köpte sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
Västerhaninge

Fint ordnat och bra koll. Trevlig möte

Britt Inger B
Söderby

Mycket bra och kunnigt bemötande vid köpet av mitt nya hus. Väntar mig lika trevligt och kunnigt vid försäljningen av min fastighet.

Nadja D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
Västerhaninge

Hon är väldigt trevlig och hjälpsam, alltid tillgänglig och svarar snabbt. Engagerad och levde absolut upp till förväntningarna!

Gullus U och Kimberly R gillar detta
Paulina P
Sålde sitt hus med hjälp av Kimberly Ridderskans en del av Fastighetsbyrån Haninge
Vendelsömalm

Vi har fått otroligt proffesionellt hjälp med husförsäljningen. Väldigt trevligt och lätt att samarbeta med person som Kimberly är. Jätte tacksam för hennes engagemang. Med vänlig hälsning Paulina och Luis

Nina Therese L
Dalarö

Kunnig och metodisk. Lugn och förtroendeingivande.

Susanne G
Dalarö

Vi är nöjda på alla plan med vår mäklare Kimberly Ridderskans . Proffsigt och väl genomfört uppdrag, som får högsta betyg av Mats o Susanne Gille

Gina Jihane E
Handen

Kimberly är specialiserad på det hon gör, hon delar med sig sin erfarenhet. Kunnig och fick mig som säljare att känna mig trygg under hela processen. Kimberly gör verkligen sitt bästa.

Björn S
Handen

Vi är väldigt nöjda med Kimberly. Eftersom det är första gången vi haft kontakt med mäklare så har vi ju inget att jämföra med. Tycker att vi fått bra och snabb hjälp. Trevligt bemötande och alltid hjälpsam och glad.

Iwona K
Brandbergen