Anna Grönvall

Anna Grönvall

Anna Grönvall är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Anna Grönvall har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Anna Grönvall har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Grönvall har haft 15 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

116 omdömen om Anna Grönvall

Sedan starten hos Reco 2018
Ramiz S
Husensjö

Vi blev mycket bra bemött och hon förklarade så bra från visning till köpet .Bästa mäklaren

Sara B
Ramlösa

Bra och proffesionellt bemötande. Tydlig och bra kommunikation. Tillmötesgående och flexibel.

Susanne L
Rydebäck

Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi hade en bra visning och fick snabba svar och uppdateringar. Mycket nöjd!

Linh T
Skrev om Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg

Anna är en kunnig mäklare. Hon är väldigt trevlig, lätt att ha kontakt med. Vi är mycket nöjda, kan rekommendera henne.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Claudia A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Bårslöv

Jättetrevlig proffsig kvinna samt tillmötesgående. Rekommenderar varmt :D

Ethel A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Fredriksdal

Proffsig, bra bemötande och lätt att få kontakt med

Cecilia L
Tågaborg

Anna är väldigt trevlig, engagerad, djupt kunnig och arbetar strukturerat vilket gör att hela processen känns trygg.

Svar från Anna Grönvall

Tack för fina ord och för ett fint samarbete!

Ann-Sofie E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Påarp

Anna är en duktig mäklare med mycket stort personligt engagemang. Samarbetet har fungerat utmärkt. Tack Anna!

Leif E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Grönvall en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Påarp

Anna har utfört sitt jobb föredömligt och på ett mycket trevligt sätt.Vi är helnöjda!

Biljana S
Påarp

ärlig, ödmjuk, helt underbar person!