Malin Johannesson

Malin Johannesson

Malin Johannesson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Malin Johannesson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Malin Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Johannesson har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

80 omdömen om Malin Johannesson

Sedan starten hos Reco 2021
Johan Leif Mikael L
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Miatorp

Fick genast förtroende för Malin. Hon är kunnig och påläst. Alltid snabb återkoppling om det var något man undrade.

Hannie S
Miatorp

Malin är mycket kunnig och proffesionell. Även trevlig och mycket lätt att prata med. Hon är oerhört engagerad och mycket snabb på att återkoppla. Sammantaget är vi mycket nöjda med Malins arbete för oss.

Jasminka B
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Miatorp

Malin har unikt engagemang och tillgänglig när som. Hennes värme och omtanke lyser igenom även om hon ska sälja. Det att hon ringer upp istället för att skriva upplevde jag som enorm närvaro. Hon är väldigt lätt och social därför känns det avslappnat och tillit byggs upp. Ärlighet är viktig och det tycker jag att hon var från början till slut. Kommer absolut att rekomendera henne till andra som ska köpa eller sälja. Ni har en unik mäklare så var rädd om henne!

Emelie L
Gustavslund

Tycker Malin är kompetent, behaglig och inger ett gott förtroende. Fick fin kontakt och är overall nöjda med allt! Kommer definitivt rekommendera till nära o kära ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Sven Erik Vincent J
Ramlösa

Malin har på alla sätt varit professionell från dag till försäljning. Hon är proaktiv och har gett oss information om allt på ett föredömligt sätt. Vårt hus såldes snabbt och Malin har genom sitt arbete gjort allt för att det ska säljas. Vi kan varmt rekommendera andra säljare att ta hjälp av Malin. Tack!

Mennie L
Ramlösa

Vi var nöjda med Malin, hon gav oss svar på alla våra frågor och visade hur hon ville göra det bästa för säljaren och oss. Hela processen har varit smidigt, roligt och professionellt.

Patrik G
Gustavslund

Malin har varit väldigt professionell och driven under våran säljprocess. Hon lyssnade på oss hur vi ville göra och stöttade våra beslut. Om/när vi säljer i framtiden kommer Malin vara vårat första val igen som mäklare!

Matts Oskar L
Gustavslund

Trevlig och professionell mäklare!

Jan-Åke Stefan N
Tågarp

Mycket professionell, vänligt bemötande, kändes otroligt bra att ha att göra med. Tillgänglig och besvarade frågor snabbt och begripligt.

Peter Mikael W
Gantofta

Malin är en duktig mäklare med energi som är väldigt bra att ha och göra med. Hon driver processen framåt på ett informativt, hjälpsamt sätt. Kan varmt rekommendera att anlita henne.