Malin Johannesson

Malin Johannesson

Malin Johannesson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Malin Johannesson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Malin Johannesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Johannesson har haft 21 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

90 omdömen om Malin Johannesson

Sedan starten hos Reco 2021
Merdiye K
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Vasatorps Trädgård

Mycket duktig mäklare och gott samarbete med henne

Anna Charlotte S
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Vasatorps Trädgård

Empatisk och lyhörd! Lyssnar på vad säljaren önskar och väldigt proffsig och informativ under hela processen.

Fredrik Stefan S
Sålde en tomt med hjälp av Malin Johannesson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Rydebäck

Driven, ambitiös, kommunikativ. En ren fröjd att se en skicklig mäklare i sitt esse!

Per S
Mörarp

Från första kontakt och hela vägen till försäljningen av vårt hus så har vi bara gott att säga. Bra dialog, bra information och kontinuerliga uppdateringar under hela processen. Toppenbra helt enkelt!

Magdalena P
Raus

Malin är en mycket trevlig person, varm men samtidigt professionell. Hon var den ända som hade höga förväntningar gällande försäljningen av vårt hus, jämfört med andra mäklare från olika mäklarhus. Malin kom med bra tips och hjälpte tom inför visningen. Hon kämpade in till det sista för att vi skulle få en perfekt köpare för huset. Är jättenöjd men Malins tjänster 👍👍👍

Meera V
Ödåkra

Vi fick ett väldigt bra och professionellt bemötande av Malin Johannesson. Hennes expertis och rådgivning var väldigt hjälpsam för oss. Vi starkt rekommenderar Malin som mäklare!

Navaratnan V
Ödåkra

Malin Johannesson är jätteduktig och hjälpsam Vi är hundra procent nöjda

Amina Hassan S
Ödåkra

Duktig och professionellt utfört arbete av Malin. Vi har fått bra information som hos ägare vilken underlätta processen. Bra bemötande och trevlig tjej.

Frederik C A
Mörarp

Bra, informativ, flexibel och tillmötesgående under hela processen från visning till kontraktsskrivning. Vissa detaljer kring fastigheten var dok inte så tydliga, men det löste sig i slutändan. Snabb återkoppling kring frågor. En seriös och kompetent mäklar som man tryggt kan anlita.

Sonja P
Raus

Tydlig, rak och lösnings orienterad. Förstod våra behov av upplägg för att kunna genomföra affären på ett bra sätt för oss.