Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 638 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 105 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-05 - 2024-04

638 omdömen om Sebastian Abrahamsson

Sedan starten hos Reco 2020
Emil H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Norr

Helsingborgs bästa mäklare, rekomenderas starkt

Eva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Pålsjö Östra

Sebastian gav exceptionell service från det att han ordnade privat visning tills dess att köpekontraktet var på plats. Han var tillgänglig, snabb och trevlig. Hela processen kändes professionell och trygg!

Caroline L
Olympia

Bra, snabb service! Trevlig och kunnig.

Lulzim S
Dalhem

trevlig snäll pratade bra. inga förväntingar alls eftersom marknaden idag är svår. men som sälgare önskar man väl att allt går fort. håller en informaterad, sätter jag pris på.

Michael P
Norr

Snabb & bra affär Tack :) Mvh / Michael Persson

Fevzija A
Dalhem

Snäll, ansvarig, bra bemötande

Sejla S
Eneborg

Bra bemötande och service! Han var alltid tillgänglig när jag hade frågor. Första gången jag köper lägenhet själv så det var nervöst, men Sebastians service bidrog till en trygghet för mig.

Madeleine N
Västra Berga

Trevlig , duktig och kunnig. Hade svar på alla dom frågor vi ställde

Helene S
Västra Berga

Påläst, positivt bemötande, inte en massa påträngande säljsnack vilket är mycket bra tycker jag.

Jonathan L
Olympia

Lättillgänglig, super trevlig och enkel att ha en dialog med.