Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson

Sebastian Abrahamsson är mäklare på Fastighetsbyrån Helsingborg

Sebastian Abrahamsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Sebastian Abrahamsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 617 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Abrahamsson har haft 103 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

617 omdömen om Sebastian Abrahamsson

Sedan starten hos Reco 2020
Wilhelm W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Centrum - Slottshöjden

Sebastian Abrahamsson uppfyller beskrivningen på en opartisk medlare mellan köpare och säljare. Snabb kommunikation.

David Z
Söder

Bästa upplevelse och pålästa mäklaren vi har haft att göra med. Mycket kompetent och sakligt!

Edmond K
Ödåkra

• Mäklaren var väldigt trevlig, jag fick en bra kontakt från start och är väldigt nöjd med servicen. • Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar, allt kändes säkert och tryggt under hela processen. • Väldigt påläst mäklare, han vet vad han ska göra för att kunderna ska känna sig bekväma och nöjda. Det mest positiva är att man alltid kan ta kontakt med mäklaren när man har frågor.

Ingrid E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Helsingborg
Söders Höjder

Trevligt bemötande och kunnig. Lyhörd och snabb återkoppling vid frågor.

Thi Thu H
Söders Höjder

Sebastian is very nice and professional ! He provided clear information and explained clearly the process.

Bodil Marina M
Fredriksdal

Ok med den korta kontakten vi hade. Har ingen större erfarenhet av mäklare.

Josef J
Planteringen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Ingemar N
Planteringen

Alltid trevligt bemött och stort tålamod med mig. Punktlig Han överträffade alla förväntningar jag hade av mäklare och då har jag haft över 6 affärer genom åren med andra mäklare. Denna affär visade Sebastian handlingskraft och god kommunikation med både säljare och bostadsrättsförening. Fina kontrakt ordning och reda.

Carina J
Ödåkra

Trevligt bemötande, kunnig, snabb på att få saker i rullning, hjälpsam. Bara goda vitsord från oss alla och vi skulle gärna anlita sebastian igen.

Ulf Christer Jonatan G
Söder

Sebastian har ett trevligt och kunnigt bemötande, god kommunikation genom hela processen och ett genuint engagemang. Rekommenderas.