Tommy Hallström

Tommy Hallström

Tommy Hallström är mäklare på Fastighetsbyrån Hjo

Tommy Hallström har varit registrerad mäklare sedan 2012-11. Tommy Hallström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.8. Tommy Hallström har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Tommy Hallström

Christina B
Borrbäck

Återkopplar snabbt efter vår undran/fråga. . Ordentlig genomgång av köpekontraktet.

André H
Veka

Vi fick ett härligt och personligt bemötande. Affären gick väldigt smidigt till och kommunikationen kändes väldigt tydlig och effektiv!

Anna J
Veka

Trevligt bemötande, bra kommunikation, alltid tillgånglig. Lugn och avstressande och kunde svara på våra frågor. Försäljningen gick snabbt och smidigt och vi är nöjda med såväl priset som köparna.

Peter B
Borrbäck

Utmärkt bemötande. Tommy uppfyllde våra förväntningar. Tommy drev processen snabbt och förtroendeingivande. Var snabb med återkopplingar.

Henrik L
Hammarsjorden

Bra bemötande, lugn och förtroendeingivande. Lätt att nå både på dagen och kvällen, flexibel med tider.

Linnéa C
Hammarsjorden

Med ett lugnt, tryggt och gott bemötande har vi blivit vägledda av Tommy genom vårat husköp. Vi är oerhört glada att ha fått köpa vårat hus med hjälp av Tommy som mäklare & har alltid känt oss väl omhändertagna. Han har varit flexibel med möten, visningar och tillgänglig för frågor.

Ingalena Maria B
Hammarsjorden

Bra bemötande, inlyssnande, förtroendeingivande, rak kommunikation - både till köpare och säljare

Sven Henrik B
Hammarsjorden

En enkel och inbjudande kontakt med Tommy som gjorde att vi gärna såg honom som vår mäklare. Tommy har under hela tiden hållit oss informerade om tidsplan och om hur hans plan om vårt hus sett ut. Förväntningarna var att vårat hus skulle komma ut på marknaden så som vi ville ha det och där är fastighetsbyråns olika verktyg på deras sajt väldigt användbara. Tommy skötte bokningen av besiktning och fotograf vilket gjorde att försäljningen fick ett bra flöde under hela resan. Vill verkligen rekommendera fastighetsbyrån...

Eva Gunilla B
Borrbäck

Vänlig och trevlig, men inte så framåt och gör det bekvämt för sig. Invaggade oss i tron att han hade många spekulanter som var intresserade av hus i vårt område och i den prisklass vi uppgav. . Sedan visade det sig att så inte var fallet. De som kontaktat honom var intresserade av billigare hus. Han satte för sin egen bekvämlighets skull ett lågt utgångspris på vårt hus och verkade inte förstå att 100 000 kr är mycket pengar för oss. För honom betyder ju 100 000 kr i försäljningspris bara 3-4000 kr i lägre intäkter....

Katarina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo