Petra Weeraratne

Petra Weeraratne

Petra Weeraratne är mäklare på Fastighetsbyrån Hudiksvall

Petra Weeraratne har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Petra Weeraratne har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Petra Weeraratne har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 102 Läs vad Petra Weeraratne

• sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2022-09-28 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Är lugn men ändå effektiv och snabb.
    Jag kommer att rekommendera Petra till andra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Hudiksvall
    2022-09-26 Verifierad kund
    Mycket professionell och snabb.
    Rekommenderar varmast!
    (Hon är dessutom väldigt vacker vilket torde vara en fördel för säljaren)
  • sålde sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    • Nordanstig
    2022-09-25 Verifierad kund
    Blev bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Petra gav fortlöpande information under försäljningen och gav snabba svar vid frågor.
  • köpte sitt hus med hjälp av Petra Weeraratne en del av Fastighetsbyrån Hudiksvall
    2022-09-13 Verifierad kund
    Kunnig, lätt att förstå.
    En väldigt snabb affär men som sköttes mycket bra av mäklaren, tror både vi som köpare och säljarna var nöjda.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Petra gav ett vänligt och positivt bemötande. Lätt att komma i kontakt. Mycket kunnig och ingav fötroende.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Petra är en utmärkt mäklare och vi blev mycket bra bemött.
    Vi hade träffat Petra tidigare så det var självklart att välja hennes tjänster. Otroligt proffsig o kunnig.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Detta första gången vi köper någonting.
    Petra har funnits där och stöttat och svarat på alla dumma frågor vid haft.
    Vi har känts oss trygg genom hela processen tack vare henne.
    2022-08-21 Verifierad kund
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och proffsigt sätt.
    Hon levde upp till våra förväntningar mer än väl.
    Vi fick fortlöpande information och råd om vad det innebar att
    sälja hus samt blev uppdaterade under hela försäljningen.
    Vi har bara positiva upplevelser av försäljningen.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag fick snabbt förtroende för Petra när jag var på en visning, så hon fick uppdraget att värdera och sälja mitt hus. Petra är mycket trevlig, tillmötesgående och professionell så förtroendet bestod genom hela processen. Jag har fått mycket information och stöd genom hela processen och jag har fått snabba och tydliga svar om jag undrat något. Petra är kunnig och serviceminded, samtidigt som hon har empatisk förmåga vilket är viktiga egenskaper hos en mäklare.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Härligt glad, trevlig, kunnig. Bara positivt. Högsta betyg.