Hatice Demirtas

Hatice Demirtas

Hatice Demirtas är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Hatice Demirtas har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Hatice Demirtas har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Hatice Demirtas har haft 22 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

26 omdömen om Hatice Demirtas

Majid H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hatice Demirtas en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Super engagerad mäklare. Hon är mycket trevlig och hjälpsam som brinner för sitt jobb.

Soner D
Jakobsberg

Trevligt och driftigt mäklare med en härlig inställning. Uppfyllde alla förväntningar. Rekommenderar starkt!

Gunn F
Jakobsberg

Bra och kunnig samt ett lugnt och vänligt bemötande

Lai T
Barkarbystaden

Värm och trevlig mäklare. Snabb och svarade på alla frågor och funderingar. Jag är jättenöjd med henne.

Le H
Barkarbystaden

Hatice var en mycket trevlig och sympatisk mäklare. Hon informerade hela tiden om processen och var mycket kunnig.

Armin J
Kallhäll

Hatice presterade utmärkt och lyckades sälja min lägenhet till ett rimligt pris. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar henne starkt till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare.

Ayub Mohamud F
Köpte sitt hus med hjälp av Hatice Demirtas en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Skälby

Proffesionellt bemötande samt tillgänglig när man alltid har frågor. Vi tycker att mäklaren har levt upp till alla förväntningar som vi hade, proffsig, tillgänglig samt bra service . Upplevelsen har vart som förväntat, mäklaren har gett os trygghet genom hela köpet. Från start till slut! /Ayub & Amina

Baljit K
Sålde sitt hus med hjälp av Hatice Demirtas en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Barkarbystaden

Hon är jätte trevlig, glad , kunnig i sitt arbete , hade väldigt trevligt bemötande och duktig tjej

Mattias Nils Paul P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hatice Demirtas en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Skälby

Jättebra, fick bra svar på mina frågor och funderingar.

Tor A
Kallhäll

Hatice är tydlig, omtänksam och snabb. Vi fick sålt innan visning. Toppbetyg! :)