en del av Fastighetsbyrån Jönköping

4.4 / 5 i betyg — 21 rekommendationer

Läs vad 21 användare tycker om Malin Bogdanoff

• John A
    John A skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Nöjda med bemötande och tillgänglighet.
    2016-10-28 Malin B svarar John A
    Hej John! Tusen tack för dina fina ord, jätte kul att få till sig! Hoppas ni trivs bra i huset och att flytten gick bra. Hör av er om det skulle vara något som jag kan hjälpa till med! Med vänliga hälsningar Malin
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Intresserad av mig som kund lyssnade och var
    tillgänglig. Alltid trevlig och tillmötesgående.
    2016-10-26 Malin B svarar Sophia L
    Hej Sophia! Tusen tack för det fina omdömmet :) Hoppas allt är bra med er och att renoveringarna går bra! Med vänliga hälsningar Malin
  • Sabah G
    Sabah G skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Missnöjd med hur budgivningen förmedlades, informerades inte på ett bra sätt. Allmänt oengagerad men trevlig.
    2016-10-26 Malin B svarar Sabah G
    Hej Sabah! Vad tråkigt att du upplevde det på det viset. Jag tar till mig din feedback och ska tänka på det framöver. Hoppas ni trivs bra i Stockholm! Med vänliga hälsningar Malin
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker jag fick ett bra bemötande. Hon hade ett proffsigt sätt.
    2016-10-25 Malin B svarar Jonas L
    Tusen tack Jonas för de fina orden! Det värmer verkligen! Hoppas allt går bra med renoveringarna i ert nya hus. Hör av er om det skulle vara något som jag kan hjälpa till med! Med vänliga hälsningar Malin
  • Peter T
    Peter T skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket kompetent och trevlig mäklare och person.
    2016-10-25 Malin B svarar Peter T
    Tack Peter för det fina omdömet! Hör av er om det skulle vara något som jag kan hjälpa till med och hoppas ni trivs i ert nya hem! Med vänliga hälsningar Malin
  • Lars J
    Lars J skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi tycker att Malin Bogdanoff är en superbra mäklare som ställde upp till 100%. Hon kunde svara på alla frågor vi hade och stöttade och lotsade oss genom försäljningen. Hon hjälpte oss så att försäljningen kändes betydligt lättare än vad vi hade förväntat oss. Allt gott om Malin.
    2016-05-29 Malin B svarar Lars J
    Tusen tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Skönt att höra att ni kände att ni fick bra stöttning av mig genom hela processen. Hoppas ni har en riktigt skön semester! Med vänliga hälsningar Malin
  • Stina P
    Stina P skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Malin var vänlig och professionell i kontakten med oss köpare.
    2016-05-29 Malin B svarar Stina P
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende :) Med vänliga hälsningar Malin
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket engagerad och hjälpsam. Serviceinriktad och professionell
    2016-05-25 Malin B svarar Cecilia T
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni trivs bra i ert lilla hus och att ni njuter ordentligt av utsikten :)
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är jättenöjda med Malin. Som köpare får man tid att tänka över sin process, och Malin är alltid väldigt hjälpsam och förstående.
    2016-05-25 Malin B svarar Sofia W
    Tack så jätte mycket för dina fina ord, de värmer verkligen! Hoppas allt går bra med renoveringen, ska kika ut någon dag och se hur ni har fått det :)
  • Christina P
    Christina P skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har goda erfarenheter av Malin. Vi fick den hjälp vi behövde både när vi sålde vårt hus och tidigare kontakt
    2016-05-25 Malin B svarar Christina P
    Tusen tack för era fina ord!! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende :) Med vänliga hälsningar Malin
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En trevlig och professionell mäklare. Vi är mycket nöjda med Malin.
    2016-05-25 Malin B svarar Sandra K
    Tusen tack för det fina omdömmet :) Ska bli kul att se hur er renovering har gått!
  • Petra S
    Petra S skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi fick ett väldigt trevligt och bra bemötande på visningen och hjälp med budgivning och kontraktsskrivning senare då vi var utomlands vid det tillfället. Därefter har vi bara haft kontakt en gång och då var det jag som ringde upp. Angående möte för avslutningen av köpet och tillträde var det någon annan som ringde upp och ordnade åt mig. Jag vet inte vad som är brukligt men det känns lite sådär att det tog "slut" tvärt efter kontraktet var påskrivet.
    2015-08-24 Malin B svarar Petra S
    Hej Petra!
    Skönt att höra att ni fick ett bra bemötande på visningen. Hoppas att ni hade en trevlig semester! Vi ses på tillträdet! Ha en fin dag!
    Med vänliga hälsningar Malin
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En väldigt trevlig o kompetent kvinna, som gav oss all den information vi behövde!
    2015-04-28 Malin B svarar Bengt J
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas allt är bra med er! Med vänliga hälsningar Malin
  • Boel N
    Boel N skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Malin är mycket positiv och är trevlig att ha kontakt med. Hon är proffsig, drivande och duktig på att föra affären framåt. Bra på att hålla kontakten med oss som säljare vilket känns bra.
    Hon var också villig att släppa en del av sitt arvode för att föra affären i hamn så att vi blev nöjda.
    Kanske hon satte ett för högt pris på vårt hus, svårt att veta eftersom det handlar om att den rätta köparen skall dyka upp.
    Vidare tycker jag att det är svårt att sätta en siffra på en människa, men jag skall försöka att vara rättvis.
    2015-02-06 Malin B svarar Boel N
    Stort tack för de fina orden och tack för en god affär. Ha en trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar Malin
  • Almedina D
    Almedina D skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En härlig mäklare med ett professionellt och trevligt bemötande i samband med köpet av vår bostad på Barnarp. Ärlig, glad, hjälpsam och alltid kontaktbar, kunde svara på alla våra frågor och funderingar. Vi upplevde henne att ha en hög kundfokus och vi kände oss trygga med Malin. Kunde inte ha fått en bättre mäklare och jag är glad att det blev just en med stor, härlig och öppen personlighet =). Stort Tack.
    2014-09-03 Malin B svarar Almedina D
    Hej Almedina! Tusen tack för det jätte fina omdömet, det värmde verkligen! Ha det jätte fint så ses vi på tillträdet :)
  • Åke T
    Åke T skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Malin Bogdanoff är en mycket proffsig och trevlig fastighetsmäklate.
    2014-09-01 Malin B svarar Åke T
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Hälsa Inga!
  • Siv I
    Siv I skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Toppen bra!! Min service , ärlig mäklare , ringde ofta!
    2014-09-01 Malin B svarar Siv I
    Hej Siv! Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme, det värmde verkligen!
  • Nicklas J
    Nicklas J skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mäklarefirman med duktiga och professionella mäklare. Rekommenderas starkt.
    2014-08-29 Malin B svarar Nicklas J
    Hej Nicklas! Tusen tack för det fina omdömet, det värmer verkligen! Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en fin sommar!
  • Malin A
    Malin A skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt bra service då jag köpte ett fritidshus via fastighetsbyrån och Malin Bognadoff
    2014-08-29 Malin B svarar Malin A
    Hej Malin! Tusen tack för ditt fina omdöme. Hoppas du har haft en fin sommar i ditt lilla "torp" :)
  • David L
    David L skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket tillmötesgående och trevlig! Enkel att få kontakt med och enkel att ha att göra med. Håller vad hon säger.
    2014-08-28 Malin B svarar David L
    Hej David! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • Ann-Louise B
    Ann-Louise B skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande som präglades av kunnade och ärlighet och goda råd vid vår fastighetsförsäljning.
    2014-08-28 Malin B svarar Ann-Louise B
    Tusen tack för ditt fina omdöme Ann-Louise! Det glädjer mig att du är nöjd.
Andreas Stoor (fd.Franzén)
Nathan Efram