Henric Svensson

Henric Svensson

Henric Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Henric Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Henric Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 252 omdömen med ett betyg på 4.8. Henric Svensson har haft 15 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

252 omdömen om Henric Svensson

Sedan starten hos Reco 2014
Roland H
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Hässlegården & Bastasjö

En mycket trevlig och bra mäklare. Det var otroligt tryggt och säkert att göra affär med Henrik. Rekomenderar starkt.

Andreas H
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Hässlegården & Bastasjö

Ett fantastiskt bemötande, Henric känns ärlig och genuin. Hjälpte oss att få svar på alla frågor vi hade. Han är också väldigt flexibel, svarar på mail och sms även utanför kontorstider. Nästa gång vi säljer en fastighet så kommer vi anlita Henric igen.

Marie H
Hässlegården & Bastasjö

Henric har varit mer än ”bara” en mäklare. Trygg, tillgänglig och kunnig. Med sitt lugna sätt har han väglett oss genom hela processen och levt upp till alla förväntningar och mer därtill. Vi kommer rekommendera Henric till alla vi känner precis så som han blev rekommenderad av en tidigare kund.

Peter T
Nättraby

Kontakten sköttes mest av mandom. Men den kontakt vi har haft är mycket bra

Simon L
Spandelstorp

Har aldrig köpt hus tidigare men min upplevelse har varit kanon, Henric har varit supertrevlig och proffsig. 5/5

Anders N
Sturkö

En lugn och trygg person. Lagom social i sin profession . Förtroendegivande. Trygg , saklig o säker vid det administrativa ( kontraktsskrivningen).

Rebecca S
Rödeby

Blev väl bemött. Tog snabbt reda på svar på frågor vi hade. Han va glad o trevlig

Sara O
Rödeby

Upplevde Henric som kunnig och förtroendegivande mäklare. Under processen före och under försäljningen har han alltid stämt av med oss vilket vi har uppskattat. Han har även fått oss att känna oss trygga under hela denna resa som det är att sälja ett hus.

Martin O
Rödeby

Jag tycker att Henric har ett fantastiskt bemötande, lungn o förtroendeingivande. Han kan verkligen sitt jobb som mäklare. Han har skött försäljningen av vår villa på ett mycket bra sätt och som vi är väldigt nöjda med. Rekommenderas verkligen.

Robert S
Knösö

Kompetent, inlyssnande, lugn på alla sätt en duktig förtroendeingivande mäklare