Henric Svensson

Henric Svensson

Henric Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Henric Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Henric Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.8. Henric Svensson har haft 15 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

248 omdömen om Henric Svensson

Sedan starten hos Reco 2014
Simon L
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Spandelstorp

Har aldrig köpt hus tidigare men min upplevelse har varit kanon, Henric har varit supertrevlig och proffsig. 5/5

Anders N
Sturkö

En lugn och trygg person. Lagom social i sin profession . Förtroendegivande. Trygg , saklig o säker vid det administrativa ( kontraktsskrivningen).

Rebecca S
Rödeby

Blev väl bemött. Tog snabbt reda på svar på frågor vi hade. Han va glad o trevlig

Sara O
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Rödeby

Upplevde Henric som kunnig och förtroendegivande mäklare. Under processen före och under försäljningen har han alltid stämt av med oss vilket vi har uppskattat. Han har även fått oss att känna oss trygga under hela denna resa som det är att sälja ett hus.

Martin O
Rödeby

Jag tycker att Henric har ett fantastiskt bemötande, lungn o förtroendeingivande. Han kan verkligen sitt jobb som mäklare. Han har skött försäljningen av vår villa på ett mycket bra sätt och som vi är väldigt nöjda med. Rekommenderas verkligen.

Robert S
Knösö

Kompetent, inlyssnande, lugn på alla sätt en duktig förtroendeingivande mäklare

Charlotte S
Knösö

Han har ett lugnt och trevligt bemötande. Han skapar en trygg miljö och finns alltid till hands. Har kontinuerlig kontakt med oss och ser till att man förstår och kan följa med i processen. Vi är mycket nöjda med honom

Maria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Pottholmen

Trevlig, kunnig och trygg i vår bostadsaffär!

Alicia D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Svensson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Lyckeby

Trevlig och proffsig mäklare. Svarar snabbt och på sympatiskt sätt på alla frågor. Nöjd som kund!

Niklas S
Lyckeby