Johan Kjellsson

Johan Kjellsson

Johan Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Johan Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-06. Johan Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 383 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Kjellsson har haft 42 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

383 omdömen om Johan Kjellsson

Sedan starten hos Reco 2014
Catharina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

En mycket kunnig, ödmjuk och engagerad mäklare. Johan fick oss som säljare att känna oss trygga och bekväma genom hela processen. STORT TACK!

Svar från Johan Kjellsson

Hej på er! Kul att höra att ni är nöjda och tack så mycket för trevligt omdöme. Tack själva för gott och smidigt samarbete vilket jag uppskattat mycket. Önskar er en fortsatt fin sommar & på återseende! Med soliga hälsningar Johan

Christian S
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Nättraby

Johan är professionell, saklig och trevlig samtidigt.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Christian. Tack för fint omdöme och trevligt att du upplevt det gott. Önskar dig lycka till i huset. Vi hörs och syns! Ha en fortsatt skön sommar. Med varma hälsningar Johan

Alf S
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Bergåsa

Johan är professionell och alltid nåbar, jag kan verkligen rekommendera honom.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Affe. Tack för ditt trevliga omdöme och tack för ett trevligt samarbete i samband med er försäljning. Önskar er lycka till i ert kommande boende, kommer bli fint det! Ha en fortsatt fin sommar! Med vänliga hälsningar Johan

Axel J
Verkö

Han är trevlig men upplevdes inte så engagerad i vår försäljning. Exempelvis tog vi initiativ till nästan alla kontakter. Både han och jag höll två visningar, visningen för den som köpte höll vi Detta var under en marknad när det var svårt att sälja, samt att vi hade en relativt begränsad tid innan försäljningen behövde vara klar. Upplevelsen kanske hade varit annorlunda i en annan marknad.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Axel. Tack för ditt lämnade omdöme. Vi fick kämpa på med ett något begränsat underlag av intressenter och även tiden gjorde att processen pressades något. Tack för trevligt samarbete och jag önskar familjen stort lycka till i ert nya boende! Med varma hälsningar Johan

Christian B
Jämjö

Proffsigt och tryggt bemötande. Påläst och förklarade tydligt processens olika delar. Bra jobbat, Johan!

Svar från Johan Kjellsson

Hej Christian. Tack för fint omdöme och kul att ni är nöjda. Tack själv för gott och smidigt samarbete, uppskattat! På återseende och ha en fin sommare! Med varma hälsningar Johan

Sarah B
Jämjö

Super trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Snabb på återkoppling och svar. Tydlig genom processen vad som händer, hur man går tillväga samt tydliggör momenten så att man känner att man förstår och begriper vad som står i skrift.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Sarah! Tack för ett trevligt omdöme och glädjande att höra att ni upplevt mitt arbete så positivt. Ett stort lycka till i ert kommande boende, kommer bli toppen för er! Med vänliga hälsningar Johan

Thomas K
Jämjö

Bemötandet från Johan är utmärkt och mkt tillmötesgående. Alla förväntningar uppfyllda och objekt och beskrivning matchade perfekt. Han hade också svar på alla våra frågor. Mycket positiv upplevelse

Svar från Johan Kjellsson

Hej Thomas. Härligt att höra att er upplevelse av ert fastighetsköp var så positivt. Tack för trevligt bemötande. På återseende och önskar er en fin sommar! Med vänliga hälsningar Johan

Anja K
Jämjö

Han har agerat mycket professionellt och hållit oss köpare uppdaterade under hela processen. Vi köpare har känt oss trygga .

Svar från Johan Kjellsson

Hej Anja och tack för trevligt omdöme. Fint att höra att ni upplevt mitt arbete tryggt, det är viktigft för mig. Önskar er lycka till med ert kommande boende, kommer bli bra det! Med varma hälsningar Johan

Emilia O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Bra och proffesionellt bemötande. Tillgänglig och återkopplar, gör vad han kan för att underlätta processen. Vi är supernöjda!

Svar från Johan Kjellsson

Hej Emilia. Glädjanade att höra att ni är supernöjda. Det kommer bli ett mycket trevligt boende för er familjen och jag önskar er lycka till! Syns snart då det snabbt börjar närma sig tillträde för er. Med varma hälsningar Johan

Jens E
Trossö

Tydlig, ödmjuk och inte "för på" oss köpare när vi tittade på objektet. Mycket bra.

Svar från Johan Kjellsson

Hej Jens. Tack för ditt trevliga omdöme gällande mitt arbete. Önskar er lycka till med ert kommande boende, kommer bli toppen! På snart återseende! Med vänliga hälsningar Johan