Jonas Kjellsson

Jonas Kjellsson

Jonas Kjellsson är mäklare på Fastighetsbyrån Karlskrona

Jonas Kjellsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Jonas Kjellsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 428 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Kjellsson har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

428 omdömen om Jonas Kjellsson

Sedan starten hos Reco 2014
Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Kunnig,lugn nogg grann,empatisk Gav bra lnfp hela processen. Lennart Lindgren

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Lennart. Tack för det fina omdömmet. Tackar er för enkelt och vänligt bemötande hela vägen. Vi ses framöver! Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Gunilla L
Trummenäs

Proffsigt bemötande från början till slut. Bra kommunikation.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Gunilla. Tack för er rekommendation och tack för ett mycket enkelt och trevligt samarbete så långt. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Karl N
Skrev om Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Köpte lägenhet med Jonas som mäklare. Trevlig, påläst, engagerad och lätt att nå, även flera veckor efter avslutad affär.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Karl. Tack för din fina rekommendation. Jag är glad att du är nöjd med processen och att du trivs bra i ditt nya boende. Vi ses och hörs! Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Bo H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona

Engagerad, korrekt , väl förberedd. Serviceinriktad

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Bosse. Tack för er rekommendation och kul att ni är nöjda så långt. Jag är helt säker på att ni kommer trivas med ert nya boende. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Fredrik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trossö

Vi fick vår bostad såld snabbt och utan besvär med massa visningar. Samtidigt fick vi det pris vi önskade. Helnöjda med mäklarens insats.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Fredrik. Tack så mycket för er rekommendaton och det glädjer mig att ni är helnöjda :) Vi ses och hörs. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Anna M
Trossö

Vi är mycket nöjda med mäklaren från första besöket i vår bostad till försäljningen genomfördes. Mäklaren har varit noggrann, engagerad och varit anträffbar. Överenskommelser har hållits och mäklaren har varit noggrann med tydlighet och information om de olika stegen kring försäljningen. Vi har inget att anmärka på.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Anna. Tack så mycket för er fina rekommendation. Kul att ni är nöjda och att processen blev så bra för er och köparna. Vi ses och hörs framöver Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Roger A
Sibbamåla

Är nogrann, positivt bemötande, återkommer alltid, trevlig

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Roger. Tack för omdömet och tack själv för ett trevligt och vänligt bemötande från er. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Pernilla E
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Karlskrona
Trummenäs

Han har ett trevligt sätt och bemötande. Lugn och saklig. Vi bor i en annan stad med 1.5 Tim resa till Karlskrona men det har fungerat med att hitta tid för visning och tillträde. Snabba svar när vi frågat om något.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Pernilla. Kul att ni är nöjda och jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya hus. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Ingalill J
Trummenäs

Vi har upplevt Jonas Kjellson som en intresserad och kunnig mäklare. Hjälpsam med tips och råd inför alla händelser i processen Kan varmt rekommendera honom vid behov.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Ingalill. Tusen tack för er fina rekommendation. Det har varit en trevlig process tillsammans med er. Vi ses och hörs framöver. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån

Fredrik E
Trummenäs

Trevlig och väldigt noggrann när kontraktet skulle skrivas. Lätt att nå på både telefon och sms.

Svar från Jonas Kjellsson

Hej Fredrik. Kul att ni är nöjda. Hoppas ni får många härliga stunder i Blekinge och på golfbanan. Hälsningar Jonas Kjellsson, Fastighetsbyrån