Gunnar Malmkvist

Gunnar Malmkvist

Gunnar Malmkvist är mäklare på Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker

Gunnar Malmkvist har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Gunnar Malmkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.7. Gunnar Malmkvist har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

105 omdömen om Gunnar Malmkvist

Sedan starten hos Reco 2017
Kenneth Börje Oskar J
Sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Hjälmsätters Fritidshusområde

Mycket tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål .

Jennie F
Djulö

Vår mäklare Gunnar Malmkvist har varit professionell, engagerad och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi är extremt nöjda med det arbete som han har lagt ner under försäljningen och han var mycket förtroendeingivande från första mötet. Vi kände oss trygga när vi hela tiden fick information och uppdateringar under resans gång. Så funderar ni på att sälja kan vi varmt rekommendera Gunnar som mäklare. En stor Eloge till honom för att han lyckades sälja vårt hus.

Thomas Håkan E
Vingåker

Mycke erfaren mäklare vet hur man ska vara nöjd som säljare.

Anton L
Köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Vingåker

Gunnar är en jättetrevlig och seriös mäklare som på ett tryggt och tydligt sätt guidat mig genom mitt bostadsköp. Jag har träffat många mäklare genom åren men Gunnar är en av de bästa jag mött.

Anamaria D
Värmbol

Vi har känt oss mycket väl bemötta av Gunnar. Han har varit engagerad och trevlig. Det har varit lätt att få kontakt med Gunnar och kommunicera kring försäljningen.

Gunilla M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
Strandvägsområdet

Gunnar är duktig och sympatisk mäklare. Snabb och svara när man SMS ar eller mailar. Allt gott om honom!

Christina A
Genne

Transparent tydlig budgivning. Bra, trevligt och professionellt bemötande.

Hannes G
Julita

Gunnar vägledde mig tryggt in i mitt första fastighetsköp. Tror att Gunnar egentligen bör stavas flexibilitet. Ringde en onsdag, fick visning en torsdag, bara en sån sak! Väl på plats möttes jag av en man med både förståelse för mig som köpare och för fastigheten. Stort tack!

Karin Ann-Christin R
Strandvägsområdet

Trevlig och lättsam mäklare. Som gav väldigt bra återkoppling, var lättillgänglig och höll mig uppdaterad hela tiden. Allt var smidigt och jag kände mig helt trygg med min försäljning.

Louise W
Strandvägsområdet

Positivt bemötande och snabb återkoppling. Mån om att affären ska bli bra för både säljare och köpare.