Läs vad 48 Läs vad Gunnar Malmkvist

• 2020-12-11
    Gunnar är en duktig och sympatisk mäklare som kan rekommenderas.

Sålt en villa på Rådjursstigen i Värmbol, Katrineholm

Förbättringspotential:
    - Han borde har varit tydligare med vad man kan förvänta sig få för försäljningspris på ett hus av vår kaliber och inte bara gått på vad vi som säljare önskade för försäljningspris.
    - Han borde också ha varnat oss för att gå ut med objektet mitt i sommaren.

Hälsar
    Gunilla Magnusson
    Kurt Jakobsson
    Gunilla M
    • 151.0 m²
    • Värmbol
    sålde sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
  • 2020-10-13
    Vi har söt hus och är supernöjda
    Katrine Madeleine P
    • 127.0 m²
    • Strandvägsområdet
  • 2020-10-07
    Gunnar tog hand om försäljningen av vårt hus, både med professionellt och personligt bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt, vilket gör att vi är jättenöjda med Gunnar som mäklare.
    Ann-britt Margareta P
    • 66.0 m²
    • Hjälmsätters fritidshusområde
    Tack Ann-Britt! Lycka till i Växjö... Gunnar

• 2020-10-02
    Gunnar uppfyllde mina förväntningar som jag har på en mäklare.
    Jag har köpt en mindre fastighet som jag ska använda som fritidsfastighet.
    Stefan P
    • 95.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Gunnar Malmkvist en del av Fastighetsbyrån Katrineholm & Vingåker
    Tack Stefan! Tack för Ditt tålamod med tillträdet.. Gunnar

• 2020-10-02
    Köpt en sommarstuga i Hjäljmsätter
    Bemötandet var mycket professionellt men avslappnat
    Fick ett bra intryck på visningsdagen och detta följde sedan med under köp processen. Återkom på utsatta tider.
    Tony F
    • 66.0 m²
    • Hjälmsätters fritidshusområde
    Tack Tony! Väldigt trevlig försäljning av huset, både från säljare o köpare. Lycka till framöver... Gunnar

• 2020-08-09
    Hej på er! Jag hittade mitt hus jag köpte på hemnet appen, jag kontaktade mäklaren Gunnar och han var jätte effektiva person för våran kontakt mellan jag o säljern, han ordnat privat visning med säljaren, sen jag gave min budgivning och hon/säljaren accepterat. Bra jobbat Gunnar, jag o min familj uppskattar dig eftersom det var min första gången i Sverige.
    Mvh//Tarek
    Tarek A
    • 150.0 m²
    • Bie
    Tack Tarek, jättekul att hjälpa Din familj att hitta denna bostad, blir toppen för Era barn att bo i Bie. Hälsningar Gunnar Malmkvist Fastighetsbyrån.

• 2020-07-15
    efter utvandring från Nederländerna, tack vare Gunnar, hittade vi ett bra hus på en mycket trevlig plats. Under vår sökning hade vi kontakt med flera mäklare. Gunnar var den bästa kontakten. Vänligt, snabbt svar på frågor och trevlig personlig kontakt.
    Frederik C
    • 20.0 m²
    • Vingåker lantligt
    Tack Freek ! Nice doing buisness with you and Anita, i wish you a good luck with the house!

• 2020-06-12
    Klar och tydlig information.
    Uppfattades av oss som väldigt seriös och är ärlig säljare.
    Kunde inte blivit bättre.
    Dalgaz A
    • 157.0 m²
    • Baggetorp
  • 2020-04-10
    Vi har köpt Kåsta Höktorp, Vingåker. Mäklaren är i mina ögon helt Ok. Trevlig och väldigt hjälpsam.
    Eva E
    Eva E
    • 122.0 m²
    • Katrineholm lantligt
  • 2020-04-05
    Köpt ett hus med Gunnar som mäklare, tyckte allting flöt på och vi fick professionell hjälp. Nöjd :)
    Amanda A
    • 146.0 m²
    • Vingåker

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte