Sandra Cavallin

Sandra Cavallin

Sandra Cavallin är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Sandra Cavallin har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Sandra Cavallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-01 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Cavallin har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

19 omdömen om Sandra Cavallin

Ferenc S
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Cavallin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Mycket duktig mäklare ++++++++++++++++

Ronny J
Gärds Köpinge

Sandra är toppen.👍 Bästa mäklaren jag haft. Kan starkt rekommendera Sandra till alla mina vänner

Gert Linné Viking R

Trevlig, gott bemötande. Förstod vår situation med huset som var väldigt speciell.

Björn E

Hon är i vårt tycke en mycket bra mäklare, som lyssnade in oss och våra idéer.

Jessica E
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Cavallin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Härlöv

Gjorde ett mycket bra intryck. Saklig, kunnig, och lösningsfokuserad. Ett trevligt bemötande Rekommenderar Sandra Cavallin

Viktor B

Bra information, snabb kontakt, bra resultat.

Maj-Lis J
Åhus - Pallers

Bra, oftast svar direkt vid ev frågor. Engagerad

Svar från Sandra Cavallin

Tack så mycket för ditt omdöme Maj-Lis och att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende! Varmaste hälsningar, Sandra Cavallin

Anders D
Åhus - Pallers

En kunnig och engagerad mäklare. Sympatiskt och snabb med återkoppling. Hon ger ett mycket kompetent intryck. Hälsningar Anders Dahlerus

Svar från Sandra Cavallin

Tack för ditt fina omdöme Anders! Det var ett nöje att få hjälpa dig att hitta ett boende här nere i Skåne. Hoppas att flytten från Stockholm går bra så ses vi på tillträdet till hösten. Allt gott, Sandra Cavallin

Zsolt A
Linderöd

Sandra was really friendly and helpful during our visit. She worked quickly to answer our questions and get us the right information. Sandra was happy to also provide additional access to the property for us. Lastly, she again patiently explained items from the contract we were curious on. I would highly recommend Sandra to anyone wishing to sell their home.

Svar från Sandra Cavallin

Thank you so much for your lovely review Zsolt, It made me very happy! Hope you will enjoy your new summer place. Kind regards, Sandra Cavallin

Artur S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Cavallin en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Charlottesborg

Du hittar ingen bättre mäklare någonstans i Skåne

Svar från Sandra Cavallin

Varmast tack för dina fina ord Arthur! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Njut av det fina vädret så ses vi snart igen på tillträdet. Allt gott, Sandra Cavallin