Jesper Axén

Jesper Axén

Jesper Axén är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Jesper Axén har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jesper Axén har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Axén har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

183 omdömen om Jesper Axén

Sedan starten hos Reco 2018
Catharina A
Kungsbacka

Jesper var jätte trevlig och förtroende ingivande, kändes väldigt tryggt att köpa hus med honom som mäklare.

Nathan F

Proffsigt, bra bemötande, vänlig och kunnig . Trevligt

Felicia C
Åsa

Jag tycker Jesper var jättebra. Han var trevlig och lätt att komma i kontakt med vid frågor. Kändes som man var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjda.

Joseph G
Kungsbacka

Jesper har varit otroligt smidig att ha att göra med!

Natalie G
Kungsbacka

Jesper är framförallt Extremt trevlig, det var en fröjd för oss att samarbeta med honom. Vi kunde nå honom när vi ville och han var insatt, engagerad ock intresserad igenom hela processen. Han får högsta betyg

Karl David W
Kungsbacka

Mycket engagerad och proffsig. Svarar alltid och är lyhörd. Rekommenderas starkt.

Anders Daniel S
Onsala

Bra driv, tydlighet och transparens! Gedigen kunskap och intresse kring fastigheten.

Jeanette H
Onsala

Rak, trevlig och ärlig. Rekommenderar starkt.

Barbro T
Onsala

Serviceminded, alltid med ett trevligt bemötande, kunnig och ger snabb återkoppling vid kontakt.

Gunnel T
Onsala

Har blivit väl bemötta och hanterat våra frågor och köpet mycket proffesionellt. Tänker också att när affären är helt genomförd och denna nuvarande positiva upplevelse vi har fortfarande finns med oss så är betyget helt klart fem.