Madelen Frödfält

Madelen Frödfält

Madelen Frödfält är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Madelen Frödfält har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.8. Madelen Frödfält har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

270 omdömen om Madelen Frödfält

Sedan starten hos Reco 2014
Malin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Har bara positivt att säga om Madelen. Allt har fungerat perfekt genom hela processen.

Hanna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Jättenöjd! Erfaren mäklare vilket märks. Avslappnad och enkel att ha med att göra. Även driven och engagerad för att få ihop en bra affär för kunden. Supernöjd.

Susanne F
Kungsbacka

Hon är så professionell lätt att prata med svarar så fort hon kan om man undrar något och hjälpsam Är mycket nöjd med henne har både köpt o sålt med henne

Emilia N
Kungsbacka

Jag tycker vi har fått fantastiskt bemötande av Madelen! Hon uppleves väldigt proffsig, har mycket information och finns alltid tillgänglig☺️

Patrick E
Kungsbacka

Hon är professionell och förklarade bra var snabb med återkoppling om det var några frågor och trevlig o det märks att hon gillar sitt jobb. Så hon sköte sej perfekt

Patrik I
Kungsbacka

Bra mäklare som ger det lilla extra för dig som kund. Hon är väldigt lösningsorienterad!

Anette J
Kungsbacka

Mycket kunnig, engagerad och genuint trevlig.

Hanna E
Kungsbacka

Väldigt professionell och hjälpsam. Tydlig och snabb kommunikation!

Marie K
Köpte sitt hus med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen är en toppen kvinna. Trevlig , omtänksam , glad o så kunnig! Vi har från den första visningen vi träffade Madelene tyckt att hon var otroligt proffsig o inlyssnsnde. Vi kände att hon har hjälpt oss med köpet av basunvägen180 på ett mycket bra sätt. Även våra barn var med på visning o de tyckte samma som oss! Mvh Marie Carlsson

Owe C

Mycket bra bemötande och trevlig