Mattias Hallengärd

Mattias Hallengärd

Mattias Hallengärd är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Mattias Hallengärd har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Mattias Hallengärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Hallengärd har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Mattias Hallengärd

Sedan starten hos Reco 2014
Lisa H
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Hej! Mattias kontaktade oss angående en fastighet som vi visat intresse för. Vi är mycket glada för att han kontaktade oss, även om det gått lång tid sedan vi anmälde intresset och det var visning av fastigheten. Mattias inger förtroende och har hanterat all kontakt med oss på ett bra sätt.

Anette B
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Trevligt bemötande. Hjälpsam. Engagerad. Bra och tydlig kommunikation med oss, så vi kunde följa sälj-processen och visste vad vi skulle göra. I de olika stegen. Vi är tacksamma att försäljningen gick så smidigt.

Kurt Roland A
Kungsbacka

Trevlig och positiv, tar gärna en utmaning. Mkt tillgänglig på frågor.

Emma S
Fjärås

Bästa mäklaren!! Så trevlig och ödmjuk. Lyssnade alltid på våra önskemål och gav snabba svar. Kan varmt rekommendera Mattias!

Elin B
Fjärås

Mattias är en lyhörd mäklare som hela tiden ser till kundens bästa. Han är flexibel och arbetar hårt för att tillgodose det som kunden önskar. Vi är väldigt nöjda med Mattias insats vid vår försäljning, han har stöttat oss i olika beslut och gett oss bra tips och råd. Men framförallt gett oss ett stort utbud av potentiella köpare av vår villa.

Bertil T
Kungsbacka

Kunnig och påläst. Lätt att få tag på. Omtyckt av deltagarna på visningen. Omtyckt av köpare och säljare.

Susanne A
Gällinge - Förlanda

Den klart överlägsna mäklaren jag mött och det har blivit några stycken. Så lugn och saklig. Kunnig och hjälpsam och otroligt tillmötesgående. Alltid tillgänglig då det dyker upp frågor eller funderingar. Har ett riktigt engagemang i det han gör. Sist men inte minst, en otroligt trevlig person. Så jag är jättenöjd och skulle starkt rekommendera Mattias.

Erica S
Gällinge - Förlanda

Lyhörd trevligt bemötande, snabba återkopplingar. Förtroendeingivande, ordning på papper.

Andreas S
Onsala

Köpte en fastighet genom Mattias och det var rak, tydlig och snabb kommunikation genom hela affären. Upplevdes proffsig så kan varmt rekommendera honom. //Andreas

Annika D
Onsala

Allting har känts enkelt med Mattias, han har varit mycket kompetent, ödmjuk, lugn och tillmötesgående. Han har verkligen underlättat för oss i en lite jobbig situation då allting gick väldigt snabbt när vi väl hittade vårt drömboende, vilket vi är väldigt tacksamma för. Rekommenderar varmt att anlita honom!