Patricia Bartlett

Patricia Bartlett

Patricia Bartlett är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Patricia Bartlett har varit registrerad mäklare sedan 2020-02. Patricia Bartlett har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Patricia Bartlett har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag älskar att träffa och kommunicera med människor. Eftersom jag trivs med många bollar i luften blir jag lätt uttråkad när varje dag ser likadan ut och som mäklare ser aldrig en dag ut som en annan. Dessutom fungerar jag som bäst under press och är en problemlösare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är det ett stort förtroende att få följa någon från start till mål i en bostadsaffär därför är tillgänglighet och en ärlig kommunikation extremt viktigt. Inte bara att säga det utan faktiskt också leva upp till det.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Noggrann, strukturerad, ärlig och punktlig. Jag gör alltid det där lilla extra för mina kunder, både innan, under och efter avslutad affär.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det finns flera men jag måste nog ändå säga min första affär. Att ha pysslat och fixat för att få båda parter nöjda och se uppskattningen hos dem för något som faktiskt är självklart att jag gjort.

Vad gör du helst på fritiden?
TRÄNAR. Styrketränar och joggar med min hund, jag får energi och hon blir av med energi. Umgås med min familj och vänner!

Hur ser din drömbostad ut?
Den är svår finns olika beroende på var i livet jag befinner mig. Takvåning i en gammal byggnad som renoverats med kombination av nytt och gammalt i närheten av en park och grönområden eller ett enplanshus med öppna ytor och stora luftiga rum.

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag blev mäklare och under tiden jag pluggade till mäklare så lockade mäklaryrket för det verkade vara ett varierande jobb med många bollar i luften och att man kunde tjäna gott om pengar. När jag sen började jobba som mäklare insåg jag att det är så mycket mer, min stora drivkraft blev att finnas för och ha nöjda kunder.

110 omdömen om Patricia Bartlett

Sedan starten hos Reco 2020
Chris F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Hasselparken

Patricia är mycket trevlig och hjälpsam. Hon lägger ner mycket arbete på att hålla mig uppdaterad och lyssnar på mig och mina ideer. Tyvärr var mina förväntningar högre än marknaden men Patricia gjorde.troligtvid vad hon kunde för att sälja min bostad.

Edin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Hasselparken

Trevlig mäklare som får grejerna gjort

Lena H
Norra Borstahusen

Enkel att sammarbeta med. Bra stöd, ger bra tips en toppenmäklare!

Jan H
Norra Borstahusen

Patricia är engagerad och ambitiös. Hon gav värdefulla råd vid försäljningen och var angelägen att både vi som säljare och köparen skulle känna att affären blev rätt. Vi är mycket nöjda

Oliver B
Skrev om Patricia Bartlett en del av Fastighetsbyrån Landskrona

Snabbtänkt, lyhörd, rak på sak och värdesätter både säljarens och köparens intresse! Rekommenderar starkt.

Aqba A
Västra Fäladen

En fantastisk mäklare, professionell i sitt utförande och med ett utomordentligt gott samarbete.

Nils Dennis Johan N
Häljarp

Snabb smidig affär. Enkel att ha med o göra

Torbjörn K
Häljarp

Lätt att kommunicera med. Väldigt noga med att återkoppla och informera. Hade höga förväntningar och blev inte missnöjd.

Suleman R
Väster

Mycket nöjd med bemötandet. Hon är hjälpsam.

Dusan K
Väster

Patricia har gjort ett bra jobb och jag är nöjd😊