Sebaedin Bekirov

Sebaedin Bekirov

Sebaedin Bekirov är mäklare på Fastighetsbyrån Landskrona

Sebaedin Bekirov har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Sebaedin Bekirov har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.7. Sebaedin Bekirov har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

34 omdömen om Sebaedin Bekirov

Lars N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Centralt

Vi blev mycket väl bemött av Sebaedin och fick ett mycket gott intryck av honom. och kände stort förtroende för honom.. Förväntningarna känns bra eftersom han har så mycket han har berättat om vad som händer som vi fick reda på när vi träffades på hans kontor. Sammanfattningsvis blev jag väldigt imponerad av Sebaedin hur han bemöter oss och i inger stort förtroende för både mig och min son Tony.

Anders T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebaedin Bekirov en del av Fastighetsbyrån Landskrona
Häljarp

En bra och trevlig mäklare med ett engagemang utöver det vanliga,som gjort en bra affär trots dåliga tider för mig Anders Törnblom. Tack

Jeanette S
Häljarp

Ett mycket bra bemötande av mäklaren, trevlig, glad och hjälpsam. Vid frågor tog det inte lång tid till man fick svar. Vid köpet av bostaden var mäklaren tydlig och gick igenom alla paragrafer med både mug som köpare och säljaren. Kan varmt rekommendera Sebaedin

Erik N
Häljarp

Otroligt proffesionellt bemötande och alltid lika trevlig vid alla olika typer av konversationer via telefon, sms mm. Alltid lika spänt när man ska göra något stort och nytt i livet men Sebaedin gjorde allt lätt och smidigt för vår del. Är otroligt lättad och tacksam att vi hade honom som vår första mäklare och skulle vi i framtiden vela hitta något annat kommer jag inte tveka på att kolla med honom först!

Benny N
Häljarp

Vi har blivit väldigt väl bemötta och omhändertagna, Tog sig mycket tid och var noggrann med att se till att vi kände oss bekväma i situationen. Helt rätt personlighet för denna typ av kundrelation. Vi känner oss mycket trygga med honom. Benny och Petra

Per J
Centralt

Mycket gott bemötande, och presentation av objektet på bästa och förtroende skapande sätt. Önskar honom allt gott i arbetet med förmedling av bostäder i Landskrona kommun.

Laila P
Väster

Han är en jätteduktig mäklare på alla sätt, han är artig, trevlig, proper och framförallt en duktig mäklare. Han lägger upp planer och planerar själv och diskuterar med oss hur vi ska gå framåt. Och något som vi uppskattar mycket är att han efter varje visning hör av sig till oss och berättar hur det gått samt ringer och pratar med oss med jämna mellanrum hur allt fortskrider. Han berättar för oss hur allt fungerar eftersom vi aldrig gjort något sådan innan. Vi tycker han är en toppenmäklare!!

Vytis M

Duktig mäklare på alla sätt, enkel och effektiv i kommunikationen, väldigt service inriktad, bara positiva upplevelser av honom. Rekommenderas varmt!

Christina P
Solskiftet

Väldigt trevligt bemötande, håller bra kontakt och informerar löpande om vad som väntar och svarar bra på alla frågor. Han levde mer än väl upp till förväntningarna!

Najwa G
Centralt

Trevlig, fint bemötande. Professionell.