Mats Häger
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 147 Läs vad Mats Häger

• Ing-marie Eleonor E sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-27

Mats har sålt mitt radhus, i en tid som kantats av coronahysterin. Mats är professionell och skapar trygghet hos både säljaren och köparen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Anki Barbro Christine K sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-26

Gråbo - Centralt
    Jag har sålt mitt hus . Mats har varit toppen inga problem att få kontakt med honom och han hört av sig så fort det varit något . Min önskan var att få sålt huset och helst så jag kände mig nöjd och det fick jag Mats levde upp till mina förväntningar. Kan verkligen rekommendera Mats han har hela tiden funnits och informerat när det varit något mvh anki Läs mer
  • Anders H köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-17

Lerum - Hallsås
    köpt villa av trevlig och personlig mäklare Läs mer
  • Sanna Astrid Linnea K sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-09

Floda - Kyrkmossen
    Jag och min familj har med hjälp av Mats Häger sålt vårt radhus.
    Mats är en otroligt skicklig mäklare som alltid svarar i telefon. Efter krångel med några oseriösa budgivare styrde han fint upp allt och till slut så kunde jag och min familj skriva under köpekontrakt med en mycket trevlig familj.
    Priset var vi väldigt nöjd med.

Mvh,
    Sanna Kammerling Läs mer
  • Rebecca Susanne B sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-06

Lerum - Öxeryd
    Sålde vårt fina hus ute i skogen, en slingrig grusväg från samhället vilket kunde göra försäljningen till en utmaning, men Mats sålde det galant! Stort intresse för huset, god lokalkännedom och kännedom om marknaden från mäklarens håll samt med ett positivt sätt. Mycket nöjda! Läs mer
  • Åsa T köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-04

Lerum - Aspenäs
    Vi har köpt bostad av Mats Häger, Fastighetsbyrån. Vi är mycket nöjda med hans bemötande. Läs mer
  • Vera G köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-02-07

Gråbo
    Köpt några hus under årens lopp. Mats ligger absolut i topp kunnig , svar på alla frågor runt köpet och mycket trevlig. Läs mer
  • Carl Henrik Ö sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-01-19

Lerum - Hulan
    Vi sålde vårt radhus genom Fastighetsbyrån med Mats Häger som ansvarig mäklare. Vi valde Mats då han har gedigen erfarenhet av Lerum i allmänhet och vårt område i synnerhet. Mats uppvisar ett genuint intresse och håller oss uppdaterade genom hela processen.
    Vi är mycket nöjda med kontakten och valet av mäklare. Mats får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Robert P köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-12-05

Vi har köpt ett hus. Mats är en kunnig, trevlig och kompetent mäklare.Fanns till hands om man hade frågor. Återkom väldigt snabbt med svar. Allt som har med köpet att göra gick väldigt smidigt. Kan med det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • Moa I köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-12-02

Stenkullen-Hedefors
    Vi köpte ett radhus i Stenkullen. Mats har varit mycket hjälpsam och alltid haft ett väldigt gott bemötande. Då vi var första gångsköpare så var allting nytt för oss. Mats guidade oss genom köpet och allt vi behövde tänka på, på ett mycket trevligt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger