Mats Häger
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 109 kunder tycker om Mats Häger

• Magnus L köpte sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-12-25

Tyvärr fick jag ingen bra känsla av mäklaren. Något i hans attityd gjorde att jag fick svårt för honom. När sedan hans kollega klankar ner på andra mäklare för att framstå som en bättre mäklare så var det för mycket. Inget gott betyg från mig tyvärr... Läs mer
  • Lars Åke L sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-29

Sålt mitt fritidshus
    Ett proffsigt och bra sätt att hjälpa en oerfaren säljare
    Hela processen med alla ingående delarmoment har löpt utan problem
    Har alltid mööt en glad och vänlig representant för Fastighetsbyrån Läs mer
  • Sonja O sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-25

Mycket nöjd med både bemötande och genomförd försäljning .
    Rekommenderas varmt.
    Sonja O Läs mer
  • Henrik N sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-22

Seriös och duktig! Läs mer
  • Terence Patrick C sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-18

Lyhörd,, snabb, anpassbar och professionell Läs mer
  • Lars Jerker N
    Lars Jerker N sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-02

Sålde vårt radhus i Stenkullen. Proffsigt och trevligt bemötande. Bra försäljningsprocess. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Linda Marie S sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-02

Vi sålde ett radhus i Lerum. Det var första gången vi sålde en bostad så vi hade inga speciella förväntningar förutom att vi ville få radhuset sålt.
    Vår mäklare upplevde vi som trygg och det märktes att han jobbat i många år.
    Vi är nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Ali A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-11-01

Köpt ett hus där han var mäklare Läs mer
  • Gun Mia Marlene T sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-09-18

Sålt ett kedjehus i Floda.

Mats är/var enormt proffisionell, kunning och förtroendeingivande. Efter möte med fyra andra mäklare innan kändes det äntligen rätt med Mats.

Jag/vi kan varmt rekommendera Mats Häger. Läs mer
  • Ragnhild Sofia B sålde sin bostad med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2018-09-13

Jag sålde min lantliga villa. Mats kändes omedelbart mycket kompetent och gav ett proffsigt och vänligt intryck. Kändes rätt direkt. Viktigast för mig var att huset såldes till bra människor och att det blev en ärlig försäljning.
    Mats skötte det hela snyggt och var noga med att hålla mig underrättad genom hela försäljningen. Stort Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger