Mats Häger

Mats Häger

Mats Häger är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Mats Häger har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 226 omdömen med ett betyg på 4.8. Mats Häger har haft 43 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 226 Läs vad Mats Häger

2022-06-30 Verifierad kund
    Har anlitat Mats Häger vid 2 tillfällen,först vid försäljning av kedjehus,för 20årsedan,nu försäljning av villa. Har och kommer att rekommendera Mats som är en väldigt trevlig,saklig och kunnig mäklare.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Mats när jag tog kontakt med honom för att börja planera försäljningen av mitt radhus. Han kom först på ett inledande möte där vi pratade om när radhuset skulle publiceras, utgångsbud mm. Jag kände direkt att jag kunde lita på Mats och kände mig trygg med honom. Mina förväntningar på Mats var att han skulle sälja radhuset före sommaren, vilket han lyckades med. Jag är mycket nöjd med Mats arbete både före, under och efter försäljningen. Jag känner mig också nöjd med försäljningspriset och med att radhuset blev sålt till ett trevligt par. Med vänlig hälsning, Berit Kaldrup
    • Floda - Ljunghögen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Oerhört trevlig, snabba och korrekta svar.
    • Floda - Ljunghögen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Mats är seriös, kunnig och noggrann vid visningar.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Det var ett väldigt bra bemötande! Man blev bra välkommen och ficka bra information.
    Vi hade nyss börjat leta bostad och hade inte helt kommit fram till vad vi förväntande oss
    Vi upplevde köpet det som professionellt och tydligt.
  • J
    köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Floda - Uddared
    2022-06-02 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och trevlig. Rekommenderas varmt!
    • Lerum - Centralt
    2022-05-28 Verifierad kund
    Fortfarande en pågående affär, hitintills bra
  • Ulf Lars-Åke B
    sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Centralt
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mats har hela tiden varit tydlig med hur processen ser ut och varit väldigt lyhörd för våra önskemål. Vi har också upplevt Mats som en väldigt ärlig person i hur han har talat och agerat såväl med oss som med ev köpare. Jag kan och kommer att varmt rekommendera Mats för min omgivning
    2022-05-07 Verifierad kund
    Alltid glad och positiv
    Det vi förväntade oss blev infriat
    Vi visste att Mats bott i området och sålt många bostäder här, så allt gick jättebra
    2022-04-10 Verifierad kund
    Väl bemött och hjälpsam att upplysa saker kring objektet. Rekommenderar varmt.