Läs vad 167 Läs vad Mats Häger

• 2021-01-13
    Trevlig bemötande och hjälpsam.
    Nasser B
    Nasser B
    • 135.0 m²
    • Lerum - Hulan
  • 2021-01-13
    Inlyssnande och empatiskt bemötande. Bjöd in sonen som tyckte mycket om Mats. Kunnig, lugn och trygg.
    Åsa Katarina W
    • 172.0 m²
    • Floda - Uddared
  • 2020-12-04
    Mats är lugn och mycket erfaren. Kontinuerlig kommunikation och information genom hela processen gör att man känner tillit och trygghet.
    Lena Margareta H
    • 122.0 m²
    • Lerum - Hallsås
  • 2020-12-03
    Köpt radhus. Sålt bostadsrätt. Bra bemötande! Rekommenderar Fastighetsbyrån som mäklare. Mirjana är också verkligen en klippa!
    Angelica D
    • 115.0 m²
    • Floda - Uddared
  • 2020-12-03
    Köpte av mats.
    Professionell och lyhörd. Inte stressande eller hetsande på något sätt. Fick känsla att han brydde sig om båda parter.
    Jonas B
    • 178.0 m²
    • Lerum - Aspenäs
  • 2020-11-23
    I samband med intresse och senare även köp av bostad kände vi ett gott förtroende till Mats Häger. Det märks att han är en erfaren mäklare med gedigen kunskap, en trygg person.
    Vi fick ett utmärkt och professionellt bemötande under hela köpprocessen. Sammanfattningsvis kan vi bara säga utöver det redan sagda, Mats Häger är en kompetent och trygg mäklare som vi gärna anlitar igen och kan rekommendera till andra.
    Karin R
    Lars Sixten J
    • 151.0 m²
    • Gråbo
  • 2020-10-18
    Vi har nyligen sålt vårt kedjehus. Inledningsvis kontaktade vi några olika mäklare för att få en känsla för vem som ingav oss störst förtroende och vem som kände sig mest bekväm med att gå ut med ett bra utgångspris. Valet föll på Mats Häger, Fastighetsbyrån, och vi blev inte besvikna. Mats är mycket social, lyhörd, kunnig och flexibel. Det blev dessutom en mycket snabb försäljningsprocess, där Mats hela tiden gav oss en snabb återkoppling under budgivningen. Även kontraktsprocessen fungerade mycket smidigt under Mats Hägers ledning. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hans insats i vår försäljning och vi kan varmt rekommendera honom.
    Ingegerd Else-marie F
    • 108.0 m²
    • Lerum - Hallsås
  • 2020-10-13
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heimo P
    • 127.0 m²
    • Lerum - Öxeryd
  • 2020-10-03
    Mycket nöjda. Bra information och service. Kompetent.
    Jan S
    • Lerum - Öxeryd
    sålde en tomt med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte