Mats Häger
en del av Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14
443 30 Lerum — Visa karta

Vad tror Mats att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 104 kunder tycker om Mats Häger

• Lars Jerker N
    Lars Jerker N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde vårt radhus i Stenkullen. Proffsigt och trevligt bemötande. Bra försäljningsprocess. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Linda Marie S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde ett radhus i Lerum. Det var första gången vi sålde en bostad så vi hade inga speciella förväntningar förutom att vi ville få radhuset sålt.
    Vår mäklare upplevde vi som trygg och det märktes att han jobbat i många år.
    Vi är nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Ali A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt ett hus där han var mäklare Läs mer
  • Gun Mia Marlene T skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt ett kedjehus i Floda.

Mats är/var enormt proffisionell, kunning och förtroendeingivande. Efter möte med fyra andra mäklare innan kändes det äntligen rätt med Mats.

Jag/vi kan varmt rekommendera Mats Häger. Läs mer
  • Ragnhild Sofia B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag sålde min lantliga villa. Mats kändes omedelbart mycket kompetent och gav ett proffsigt och vänligt intryck. Kändes rätt direkt. Viktigast för mig var att huset såldes till bra människor och att det blev en ärlig försäljning.
    Mats skötte det hela snyggt och var noga med att hålla mig underrättad genom hela försäljningen. Stort Tack! Läs mer
  • Mikael N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra och proffsigt bemötande. Märks att det finns rutin och yrkeskunskap. Vi hade egentligen inga komplikationer under affären så därför testades aldrig vår relation på allvar. Läs mer
  • Camilla Karin S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fantastik mäklare, mycket kompetent och gjorde vår husaffär trygg och smidig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anders T skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats skötte försäljningen av vårt hus väldigt bra. Vi fick ett bra bemötande och jag upplever att även köpare blev bemött bra. Läs mer
  • Kent Ove Takeshi J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi blev professionellt mötta av en erfaren mäklare som lyssnade på våra behov, men ändå lyfte vad han tyckte var bäst för affären. Läs mer
  • Benny L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har agerat väldigt proffesionellt från början till slut i vårt husköp.
    10 av 10 i allt! Läs mer
  • Donald R skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Försäljning av villa. Häger är en mäklare som är lugn och lyssnar på både köpare och säljare. Hans erfarenhet gör att han vet vad de båda parterna önskar. Läs mer
  • Jan-Olof Waldemar J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Ärlig och stor kunskap
    Bra bemötande
    Kan marknaden Läs mer
  • Else-marie L
    Else-marie L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Han är proffsig, bemöter folk väldigt bra och vet vad hanntalar om! Läs mer
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt parhus i Lerum av Häger och är mycket nöjd. Han var väldigt noga med att vi skulle få rätt information. Bra på att återkoppla vid frågor och funderingar. Känns korrekt och ärlig. Läs mer
  • Lars L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vid försäljningen av vår villa har Mats och övriga inblandade på Fastighetsbyrån skött försäljningen på proffsigt sätt, som jag tror att även köparna känner sig nöjda med. Mats är även trevlig och lätt att ha att göra med så han får våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Helen O skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte en friliggande villa.
    Mats kändes trygg i sin yrkesroll och var effektiv och höll de tider som avtalades. Läs mer
  • Ulf K skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är inkännande, kunnig, socialt trevlig i samtal och bemötande.
    Har haft en mkt bra kontakt med honom under hela processen.
    Kan varmt rekommendera honom både för säljare och köpare.
    Mvh Ulf K Läs mer
  • Angelica N
    Angelica N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag och min sambo köpte vår första villa i Lerums kommun. Vi är väldigt nöjda med hela processen. Mats var väldigt trevlig, kunnig och förstående. Vi kände aldrig oss osäkra eller pressade utan ger köpprocessen högsta betyg. Vi skulle rekommendera att såväl köpa som att sälja via Mats om man vill ha en trygg affär! Läs mer
  • Gill S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig och korrekt
    Snabb på att återkoppla Läs mer
  • Linda B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har varit enkel, proffsig, bra på att återkoppla och effektiv i hanteringen kring försäljningen. Läs mer
  • Victor L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats skötte vår försäljning riktigt bra. Flexibel och tillmötesgående, kan utan tvekan rekommendera Mats. Läs mer
  • Johan K skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt professionellt agerande och god vägledning genom hela köpprocessen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sara G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är som köpare mycket nöjda med mäklarens arbete hela processen igenom. Vi fick chans att ställa alla möjliga frågor som vi hade och det fick ta den tid det behövde. Kunnig, förtroendeingivande, vänlig, engagerad - vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare. Läs mer
  • Björn P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket proffesionellt och vänligt bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
  • Synnöve F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    När man säljer sitt hus, behöver man en kunnig mäklare.
    När huset varit ens hem i många år, är mäklarens bemötande oerhört viktigt.
    För mig har det betytt så mycket att ha haft Mats Häger som mäklare, eftersom han bemött mig med värme, lyhördhet och respekt.
    Mats är också som mäklare engagerad, noggrann och väl förtrogen med marknaden. Han ger bra och tydlig information.
    Jag rekommenderar därför Mats Häger till andra som behöver anlita en mäklare.
    Vänligen, Synnöve Fant Läs mer
  • Richard D
    Richard D skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket högt engagemang under hela försäljningsprocessen - från planering av försäjning till tilträde. Har varit en uppskattad rådgivare under hela processen som resultat av bred erfarenhet inom villaförsäljning i allmänhet och spetskompetens inom lerums kummun i synnerhet. Läs mer
  • skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har ett mycket professionellt och ödmjukt bemötande.
    Engagerad på ett sätt som skapar stort förtroende.
    Jag pratade med 4st olika mäklarbyråer och Mats var den som överlägset fyllde mitt behov som säljare med ideeer och lösningar utefter min situation. Uppskattar mycket hjälpsamheten och uppriktigheten i kommunikationen. Läs mer
  • Angela F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är kunnig, glad, trevlig, påläst och professionell i allt han gör och säger.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande och all information vi behövt har skickats/förmedlats i god tid. Han är bra på att lyssna in vad vi som både köpare och säljare tycker och tänker men är inte rädd för att, på ett smidigt och ödmjukt sätt, komma med alternativa förslag eller andra synvinklar. Det märks tydligt att han har en enorm erfarenhet och lokalkännedom. Tummen upp för Mats! Läs mer
  • Birgitta J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är en väldigt duktig mäklare, hans lugna personlighet och långa erfarenhet har lotsat oss genom vår husförsäljning där vi har kunnat känns oss väldigt nöjda o trygga hela vägen. Läs mer
  • Jonas G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bemötandet har i alla avseenden varit mycket bra.
    Lever mycket väl upp till mina förväntningar.
    Väldigt nöjd. Läs mer
  • Linda H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är så nöjda med Mats insats. Hans erfarna sätt och oerhört trevliga bemötande gjorde oss trygga genom hela husaffären. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Daniel H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har inte sålt någon fastighet tidigare i livet och ville anlita en mäklare som var engagerad och tog hand om det mesta åt oss. Detta har Mats Häger gjort med bravur. Dessutom oerhört trevlig och hjälpsam så Mats får våra bästa rekommendationer :-) Läs mer
  • Ruxandra P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    > Taktiskt och kundmedveten mäklare Läs mer
  • Annelie N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Totalupplevelsen från ax till limpa är effektiv, objektiv och proffsig. Hela processen har gått som på räls. Läs mer
  • Bent J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan verkligen med förtroende rekommendera Mats Häger! Han besitter stor erfarenhet som mäklare och har ett respektfulltoch korrekt bemötande. Har fått snabb återkoppling i alla skeden och information om allt som skett under försäljningen. Därtill är han lyhörd, lugn och trevlig som person. De bästa rekommendationer! Läs mer
  • Marita J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan varmt rekommendera Mats Häger! Han besitter stor erfarenhet som mäklare och har ett respektfullt bemötande. Har fått snabb återkoppling i alla skeden och information om allt som skett under försäljningen. Därtill är han lyhörd, lugn och trevlig som person. De bästa rekommendationer! Läs mer
  • Lena W skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    För mig har Mats Höger varit helt super , noga , ansvarstagande , förklarat bra o kerrekt på alla sett , alltid svarat på mina frågor direkt , o jag känner att det känns tryggt att sälja mitt hus med honom som mäklare . Att ha honom med på besiktningen va jätte tryggt för mig när köparna va med o det känns lite ensamt . Jag ger alla mina bästa rekommendationer för honom Läs mer
  • Anders B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig och rak i sin kommunikation. Tydlig med sitt uppdrag och inte "säljig" vilket uppskattas. Lugn och jordnära och bra på att vara just mellanhand i mötet mellan säljare och köpare. Inger stort förtroende. Läs mer
  • Monica C skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mer än nöjd med både bemötande och genomförd försäljning. Läs mer
  • Niklas Ossner O
    Niklas Ossner O skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mäklaren var trevlig och sympatiskt, dock så pressades budgivningen på och upplevdes stressande fastän det inte behövdes mellan buden. Dock mycket kunnig vid genomgång av kontrakt och missförståndet under budgivningen redes upp med ett bra telefonsamtal.
    Mvh Niklas & Janni Läs mer
  • Tomas L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    ok, kunnig proffs som varit med länge och kan marknaden. Trevligt bemötande genom alla faser hittills. Läs mer
  • Inger A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan varmt rekommendera Mats Häger. Han är trevlig, återkopplar snabbt, ger bra information och har en positiv utstrålning. Jag uppskattade mycket hans lyhördhet och förståelse för att en husförsäljning kan vara kopplad till många känslor. Läs mer
  • Jan-eric A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har upplevt Mats som mycket engagerad, noggran och väldigt informativ.
    Han är dessutom väldigt trevlig som person. Läs mer
  • Sandra S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra & proffesionellt bemötande inför vår bostadsaffär. Läs mer
  • Karin B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag upplever Mats som enormt kunnig och proffsig. Han är lätt att prata med och lyssnar och tar även till sig mina reflektioner. Högsta betyg!! Läs mer
  • Jonas H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Noggrann, professionell och trevlig. Läs mer
  • Mirja P
    Mirja P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Visade Engagemang i vår försäljning genom att ta god tid att lyssna in och bolla tankar kring prissättning. Var med på fotografering och besiktning. Fina bilder. Stor nåbarbet/tillgänglighet. Läs mer
  • Marie E skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra service, snabba svar.. Trevliga! Läs mer
  • Jessica W skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig, trevlig mäklare som vet vad han gör! Vår försäljning gick bättre än vad vi kunnat drömma med Mats som mäklare! Läs mer
  • Olle J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra på att balansera mellan köpare och säljare! Läs mer
Mats Häger
Emma Svensson