Mats Häger
Registrerad mäklare sedan 1994-02-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-04-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 154 Läs vad Mats Häger

• Birgitta B sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-07-04

Lerum - Aspenäs
    Har sålt min villa i Aspenäs, Lerum, med hjälp av mäklaren Mars Häger som jag blivit rekommenderad genom åren.
    Finner Mats Häger vara en mycket kunnig och professionell mäklare som gör det lilla extra, är lyhörd för dina önskemål och är en klippa längs hela resan. Känt mig trygg och väl omhändertagen hela vägen och allt har skötts till största belåtenhet!
    Mats Häger rekommenderas vidare varmt av mig! Läs mer
  • Roy Valter P sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-21

Gråbo - Centralt
    Gav stort förtroende, Kunnig mäklare.
    Sålt vår villa. Läs mer
  • Martin K köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-07

Lerum - Öxeryd
    Vi hade inga förväntningar på mäklaren då vi är förstagångsköpare.
    Tycker Mats var bra, kan väl känna att några saker lämnades utanför vid köpet. Men man får lista ut saker själv. Läs mer
  • Seddiqah G köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-06-03

Floda - Kyrkmossen
    Vi köpte radhus i Floda. Mats var väldigt snällt och trevligt. Det var första gång som vi skulle köpa bostad.Han förklarade allt väldigt tydligt och vi tyckte mycket om honom. Han är ett riktigt professionellt mäklare. Läs mer
  • Jasbir Singh G sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-10

Floda - Tureberg
    Mats hjälpte oss att sälja ett radhus i Floda. Mats är en jätte duktig mäklare och i dessa oroliga tider så gjorde han super jobb. Lätt att få tag på och gör det lilla extra. Löste vår försäljning galant och allt gick smidigt till. Läs mer
  • Tommy N köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-05-04

Proffsigt från start till mål! Läs mer
  • Kajsa Linnea G sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-04-25

Stenkullen
    Vi tycker Mats gjorde ett jättebra jobb med att sälja vårt radhus. Är väldigt nöjda med bemötande, tid han har gett oss, information och att han har varit flexibel och snabb med att hjälpa oss då vi plötsligt behövde sälja vårt hus fortast möjligast samt stöttade oss vid våra beslut. Läs mer
  • Ing-marie Eleonor E sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-27

Mats har sålt mitt radhus, i en tid som kantats av coronahysterin. Mats är professionell och skapar trygghet hos både säljaren och köparen. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Anki Barbro Christine K sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-26

Gråbo - Centralt
    Jag har sålt mitt hus . Mats har varit toppen inga problem att få kontakt med honom och han hört av sig så fort det varit något . Min önskan var att få sålt huset och helst så jag kände mig nöjd och det fick jag Mats levde upp till mina förväntningar. Kan verkligen rekommendera Mats han har hela tiden funnits och informerat när det varit något mvh anki Läs mer
  • Anders H köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2020-03-17

Lerum - Hallsås
    köpt villa av trevlig och personlig mäklare Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger