Mats Häger
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 120 Läs vad Mats Häger

• Nils Gunnar Staffan H sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-24

Lerum
    Noggrann, kompetent och med en genuin känsla för det mänskliga mötet. Läs mer
  • Jenny Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-14

Mats är mycket noggrann och duktig. Vi fick genast förtroende för Mats och det kändes som att vi kunde lägga affären i hans trygga händer utan oro. Han vill att allt skall bli bra både för köparen och säljaren. Förväntningarna var att Mats skulle vara engagerad i vårt hus och att hjälpa oss att lyckas. Det har han verkligen varit!Vi har känt oss trygga med att sälja vår villa mha Mats, för han har hjälpt oss med allt!! Läs mer
  • Siim A sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-11

Tollered
    Mats hjälpte mig att sälja min villa i Tollered.
    Jag är mycket nöjd med försäljningsresultatet och sättet hur Mats genomförde affären:
    mycket professionell men samtidigt varmhjärtad person. Läs mer
  • Sophia E sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-27

Floda - Hästhagen
    Vi har sålt vår villa, enplan med källare.
    Mats Hägers bemötande har varit mycket lojal och tillmötesgående.
    Lyssnade på våra önskemål och verkställde utefter detta med bra resultat.
    Vi kan definitivt rekommendera Mats Häger med sin långa erfarenhet som mäklare. Läs mer
  • Ulf L sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-04-16

Blev en snabb affär, beroende på antar jag att fastighetsbyråns webbsida läses av en och annan. Läs mer
  • Christian Ingvar Thomas I sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-10

Lerum - Aspenäs
    Mats har på föredömligt sätt hanterat affären. Han har med sin erfarenhet gett korrekt förutsättningar och hela tiden informerat på ett tydligt och korrekt sätt. Läs mer
  • Gun Lise-Lotte O sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-03-09

Lerum - Hulan
    En väldigt bra och erfaren mäklare Läs mer
  • Cecilia Maria Erika F sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-28

Jag anlitade Mats Höger för att sälja min villa.
    Jag blev väldigt bra bemött och har fått hjälp med allt som berört min försäljning Läs mer
  • Ferenc Istvan M sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-23

Floda
    Vi sålde vår villa i Uddared sfter att ha bott där i 44 år. Mats Häger gjorde det lätt att skiljas från vårt älskade hem. Kunnig, hjälpsam, lugn,humoristisk- jag kan inte tänka mig att det finns någon som kunde jobbet bättre. Vi är ytterst tacksamma för att våra vägar korsades. Läs mer
  • Karl Fredrik Roland A sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-02-21

Sålt hus i Lerum va lätt sen vi bytt mäklare till Mats Häger !!
    Proffsigt in i minsta detalj , använd Mats Häger i bostadsaffärer !! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum