Mats Häger
2018-08 - 2019-07

Läs vad 128 Läs vad Mats Häger

• SEBASTIAN B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-24

Köpte ett hus i nov 2018 i Lerum.
    Var väldigt tydligt mot både säljare och mäklare vad vi var utefter- ett felfritt hus utan renoveringsbehov. Huset vi köpte visade sig i samband med inflytt har flertal grova fel, fuktskador, mögel, sprickor mm. Vi ligger nu i en jurdisk process mot säljare och beskitningfirma. Skadorna beräknas kosta oss närmare 1000 000 sek. Isamband med att skador upptäcks vände vi oss tillbaka till Mats för att veta hur vi kunde gå vidare. Vi fick abslout ingen hjälp eller hänvisning och det slutade med att Mats slutade svara på våra mail. Som köpare har som såklart en stor undersökningsplikt, men mäklaren skall vid onese hänvisa rätt. Efter att vi har anlitat en skadebesiktning fick vi till svar, båda badrumen är i akut behov av renovering. Kan därmed absolut inte rekommendera vare sig Mats eller fastighetsbyrån. Service under all kritik och man kan även ifrågasatta fastighetbyrån samarbete med besiktningsfirman som har missat väldigt grova och uppenbara fel. Läs mer
  • Anna I köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-09

God kontakt och tillgänglighet i samband med vårt husköp. Undersökte och återkopplade raskt på våra frågor. Supertrevliga mäklarassistenten Mirjana hjälpte till att slutföra affären på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Tobias L köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-04

Professionellt
    Tydligt
    Utan oklarheter Läs mer
  • Carolina R köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-07-03

Lyhörd,service inriktad och trevlig! Läs mer
  • Anna-Lena M sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-23

Sålt bostad, bra bemötande, förväntningarna uppfyllda! Läs mer
  • Anders Christian K sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-09

Mycket kompetent och proffsig mäklare från början till slut vid vår försäljning av vårt hus på Tellanders väg 14 i Lerum.

Tar gärna hjälp av Mats vid kommande köp eller försäljning igen Läs mer
  • Brith Maria Christina K sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-06-09

Sålt Tellanders väg 14.
    Blivit oerhört fint bemött rakt igenom.
    Mats är både proffsig, kunnig, trevlig, lyhörd och noggrann. Kommit med goda råd och fått oss känna oss helt trygga i allt runt vår försäljning. Hans lyhördhet o medvetna närvaro är sällsynt!
    Hört mycket gott om Mats tidigare, o det besannades verkligen.
    Så, absolut högsta betyg till Mats Häger.
    Med vänlig hälsning,
    Christina & Anders Kronlöf Läs mer
  • Ann-Kristine B sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-31

Floda - Berghult
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus ,detta tack vare en proffsig mäklare. Läs mer
  • Nils Gunnar Staffan H sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-24

Lerum
    Noggrann, kompetent och med en genuin känsla för det mänskliga mötet. Läs mer
  • Jenny Katarina E sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

2019-05-14

Mats är mycket noggrann och duktig. Vi fick genast förtroende för Mats och det kändes som att vi kunde lägga affären i hans trygga händer utan oro. Han vill att allt skall bli bra både för köparen och säljaren. Förväntningarna var att Mats skulle vara engagerad i vårt hus och att hjälpa oss att lyckas. Det har han verkligen varit!Vi har känt oss trygga med att sälja vår villa mha Mats, för han har hjälpt oss med allt!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger