Mats Häger

Mats Häger

Mats Häger är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Mats Häger har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 258 omdömen med ett betyg på 4.7. Mats Häger har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

258 omdömen om Mats Häger

Sedan starten hos Reco 2015
Eva Margareta A
Björboholm

Lugn och inkännande och har ett stort tålamod . Utgångspris och tid var viktigt. - priset uppfylldes men tiden blev intensiv pga av en snabb köpare . Så det blev en kompromiss. Köparen fick vänta på att vi hittade en bostad . Samkörning av köp och sälj , för vår del , blev tillslut lyckad .

Johan Mattias A
Lerum - Hulan

Mats är väldigt professionell samtidigt som han ser till både köpare och säljarens intressen. Allt löste sig väldigt smidigt. Mycket nöjd.

Linus Å
Lerum - Hallsås

Mats var lätt att ha att göra med och snabb på att svara på frågor.

Anna Ulrika D
Lerum - Aspenäs

Trevlig, snabb med återkoppling

Robert David H
Floda - Kyrkmossen

Tycker Mats känns genuin och ärlig. Kanske saknar lite driv men de är tryggt och skönt att sälja sin bostad med Mats.

Inga-Britt D
Gråbo - Aggetorp

Mats är”Kingen” Han skötte allting perfekt Mats ska vi ha nästa gång också Bra jobbat Mats

Andreas A
Gråbo - Aggetorp

En riktigt go och trevlig person. Han såg till att allt blev rätt gjort och han hade koll på sina saker. Kan varmt rekommendera honom.

Per-Anders M
Lerum - Hallsås

Bra bemötande. Mats drev på vår husförsäljning urmärkt (hade dessutom en bra blandning av humor och seriositet) och var ett mycket bra stöd för min bror och mig i processen. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Fredrik M
Lerum

Bra och tydlig. Mats är rutinerad

Mazen A
Gråbo - Lekstorp

Mats gör sitt jobb professionellt. Svarar snabbt på varje förfrågan eller förtydligande.