Mats Häger

Mats Häger

Mats Häger är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Mats Häger har varit registrerad mäklare sedan 1994-02. Mats Häger har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 249 omdömen med ett betyg på 4.7. Mats Häger har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

249 omdömen om Mats Häger

Sedan starten hos Reco 2015
Mazen A
Gråbo - Lekstorp

Mats gör sitt jobb professionellt. Svarar snabbt på varje förfrågan eller förtydligande.

Johnny H
Lerum - Hulan

Vi har sprungit på varandra genom åren på olika visningar. Äntligen fick vi tummen ur och Mats har varit behjälplig på alla sätt och vis. Enkel att ha att göra med.

Anna P
Floda - Berghult

Mycket trevlig och förtroendeingivande. Nöjd!

Therese A
Floda - Kyrkmossen

Mycket trevlig , engagerad och välstrukturerad

Seddiqah G
Floda - Kyrkmossen

Väldigt trevlig och och kunnig . Man kan lita på vad han säger och gör . Väldigt nöjd med Mats .

Gullan Inger Mariann B
Floda - Berghult

Det var enkelt att samarbeta med Mats från början till slut. Han är positiv och skapar förtroende genom sin erfarenhet och kännedom om området där vi har vårt hus. Vi kände hela tiden att vi kunde lita fullt ut på Mats och att husförsäljningen var i trygga händer trots svåra tider.

Jan-Erik L
Köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

Mycket lugn o sansad mäklare som man får förtroende för.Visste kanske inte allt om bostaden men i det här fallet är det förlåtit då även säljaren inte visste så mycket.Rekomenderar Mats till andra som skall sälja eller köpa.

Maja Solveig Marianne B
Lerum - Hulan

Lyhörd och väldigt trevlig med båda fötterna på jorden. Kan verkligen Rekommenderar han.

Visar B
Skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum

Mats försökte manipulera en budgivning, varje gång det kom ett nytt bud över mig så fick jag ett personligt sms eller samtal av honom. Så har det inte fungerat på tidigare budgivningar jag varit med om. När jag misstänkte att budgivningen kan vara manipulerad så sluta jag buda över den andra ”budgivaren”, gissa vad som hände? Jo den budgivaren drog sig ur trots att det var 200K under utgångspriset (2021) När jag fick detta meddelande så bestämde jag mig för att dra tillbaka mina bud och lägga ett nytt bud. Då han uppfattade...

Jan Evert H
Floda - Hästhagen

Han var snabb med att informera och tillgänglig största delen av dygnet.