Jessica Johansson

Jessica Johansson

Jessica Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Jessica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 249 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Johansson har haft 62 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett socialt och spännande arbete med variation gällande arbetsuppgifter. Man möter nya människor varje dag och det är ditt driv som avgör hur långt du vill nå.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag blev Årets mäklare 2017 på Fastighetsbyrån Malmö! Genom personligt engagemang och stort driv strävar jag efter samarbeten med hög kvalitet, där både säljare och köpare ska känna sig trygga men framför allt nöjda efter varje avslutad bostadsaffär.

249 omdömen om Jessica Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Mats Olle O
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Videdal

Proffsig, kunnig om marknaden, har en bra prisbild och hjälper till med det man begär

Yvonne S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Söderkulla

Vänligt bemötande, idérik för att komma på olika lösningar för att få upp priset, och hitta bästa köparna. Fått mig, och min mamma lugn när det har varit eventuella motgångar i försäljningen av min mammas lägenhet. Med andra ord en bra mäklare.

Svar från Jessica Johansson

Tack snälla ni :) glädjer mig verkligen att höra.

Evelina L
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Riseberga

Jessica är så otroligt trevlig och social människa! Man känner sig trygg då hon är noga med information och tar reda på info hon ej har om man har frågor. Vi köper genom Jessica men hade absolut anlitat henne för försäljning också!

Vasko T

Lyssnar och hjälpsam Känns tryggt köpa/sälja med Jessica

Ajtan A
Riseberga

Jessica är lätt att nå och hon återkopplar snabbt om hon är tillfälligt upptagen eller när hon har något att förmedla.

Juha Kristian N
Virentofta

Mycket professionellt bemötande och smidig affär tack vare Jessicas hjälp.

Svar från Jessica Johansson

Det är lätt och kul att göra sitt jobb när man har bra kunder och ett fint samarbete :)

Linn B
Nobeltorget

Proffsig och varm! Efter att min lägenhet legat ute i en månad med en annan mäklarfirma sålde Jessica min lägenhet på två veckor 🙏🏻

Svar från Jessica Johansson

Tack Linn. Vilket teamwork vi har haft! Glad att löste sig :)

Dante T
Midhem

Haft ett fantastisk bemötande och kommunikation varit på topp. Från första mötet till slutet har Jessica verkligen varit den bästa.

Svar från Jessica Johansson

Tack för de fina orden :) Gör mig glad att höra att du är nöjd!

adam s
Gula Höja

Kunnig, trevlig och tillgänglig!

Eva M
Husie

Mycket lugn och säker. Gör allt i lagom takt, inte för lite o inte för mycket

Svar från Jessica Johansson

Tack Eva :) Skönt att affären gick så smidigt för er. Kommer bli hur bra som helst. Vi ses snart igen!